Qetesh

Amai het weekend is al voorbij gevlogen moet ik zeggen en ik ben niet veel thuis geweest 🙂 Zaterdag had ik een shoot , heel de dag was ik daarvoor weg ! Het is voor een expositie en ik werd uitgebeeld als Qetesh, een godin 🙂 ik denk dat de beelden super zullen zijn 🙂 Het was in ieder geval heel fijn en leuk en ik heb weer nieuwe leuke mensen ontmoet🙂

Vandaag was ik da heel de dag weg met mijn broer🙂 hééél leuk maar super vermoeiend 🙂 é broertje :p:p hahaha ! volgend jaar dus pas terug als ik het goed heb begrepen of nooit meer ????😉

Morgen ga ik shoppen in Brugge met evelyn, sara en yana🙂😉 cool é ! Ik denk da we véél te zot gaan doen want ze willen veel kleren passen en dan shooten in de pashokjes hahaha ! Jullie zullen de resultaten wel zien dan 🙂😉

Ik kreeg net een eerste foto binnen van mijn shoot als Qetesh : ze was in de Egyptische en de Kanaänitische mythologie een godin van liefde en schoonheid, … euh no comment😉 , een primeur dus 🙂😉

~ door Pauline Grossen op oktober 26, 2008.

20 Reacties to “Qetesh”

  1. haha super mooie foto! lieve schat! en alles goed met mijn schatje haha! joepi vakantie
    xxxx

  2. Ja hootr alles super goed !! wel druk ook ind evakantie 🙂;-) maar plezant druk é , shoopen , shoots en een weekendj op reis🙂
    dikke kus

  3. prachtige foto!
    twordt idd superleuk!
    15uur aan new look🙂
    en charlotte me vriendin ga mee zyn ook e supertoffe we gaan es latn zien wie we zijn:)

    x

  4. en fototoestel meenemen é 🙂🙂😉

  5. jaja🙂
    jis aant opladen:)
    haha da wordt zooo cool:)
    kebjegraag!
    tot morgen:)
    x

  6. wouwiieee zo sjieke foto!
    om 15 uur eb ik nog maar gedaan😉
    anders ga ik het gsm-nr vragen van yana &; sara,,
    en zal ik hen iets laten weten als ik nog kan komen of niet😉
    oké? ^^❤.

  7. Wha zoo cool girl!
    jaja een echte ‘godin’ é😛
    Girlies! veel fun é morge!♥

  8. ja ok evelyn !!!

  9. zotte foto🙂
    morgn wordt zalig meid🙂

    X

  10. Zalige foto!
    Ik had op sanne haar profiel op MN ookal een foto gezien met jullie 3,is ook wel leuk!😉

    Knufs x Ly

  11. Ah kijk ik kende deze godin nog niet, ben nochtans lichtjes bezeten door de Egyptische mythologie. Gat in mijn cultuur.

    Zeer mooie foto🙂

  12. Wijze foto🙂

  13. dank u !!!!

  14. Hi Pauline !
    Love the picture, but what is going on with the sleeve of the arm ? Talk to you soon, I hope !
    je vriend,
    Jason

  15. hi Jason , what you see is not a sleeve but a peace of fabric coming from the back above the shoulder, it is a dress from an Egyptian goddess🙂😉

  16. Oh , die foto is kei mooi !!!😀

  17. U haren (-:
    Waren er veel knopen?

    hvj

  18. Zalige foto Pauline!😉
    Love you x

  19. dank u lieveke !!!! LY 2🙂

  20. oh dan ne kei mooi foto!!!!
    precie zo vant huis anubis !!!!🙂

    dikke kus_x

Geef een reactie

 
