Bruggeuh :-)

Gisteren dus naar Brugge geweest met the girlzzzz voor een lekkere namiddag shoppen 🙂 Het was kei plezant, moeten we zeker nog meer doen é !!! We hebben een paar dingen gepast en da fot’s genomen in de pashokjes hihi 🙂 maar ongelooflijk maar waar ik heb niets gekocht !!! Nu ja ik kan dan mijn geld goed gebruiken want ik ben een superfan van de kleren van Emily the strange … en ik spaar voor een paar coole dingen maar het is tamelijk duur , ken er trouwens iemand een winkel waar ze emily the strange verkopen ? Want ik moet dat altijd kopen via hun online winkel ! allé nu ga ik even iets doen voor school , mijn tekst nog repeteren voor mijn presentatie en straks heb ik een shootje🙂

Fotokes van gisteren 🙂😉

ik verwacht nog foto’s é  !!!🙂

~ door Pauline Grossen op oktober 28, 2008.

21 Reacties to “Bruggeuh :-)”

  1. 1e!
    en jaja twas leuk🙂
    ebje mijn foto’s gehad?
    die is ook mooi ee van ons!

    x

  2. yep🙂 eentje just erop gezet
    xx

  3. Haha, die eerste foto xD :p

  4. Supper diie foto’s !!❤
    Ghéhé ; vrijdaagg wordtt leukk éh.<3
    eindelijkk uu nog iis trug ziien =D

    loveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.<3

  5. haha leuke foto😀 is Evelyn er ook bij ???
    Xxx heb je graag
    liefs Nessu

  6. Ooh My God!! :O
    kei zalige foto’s girl!
    er zitte er zelfs bij met effect ^^
    Allé kzie da jullie je geamuseert hebbe😀
    maar wij gaan da morge ook doen é :p
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffels!

  7. Zotte meiden! =D
    Het zijn wel schone foto’s ze!;-)

    Lyouu

  8. Twas keileukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    wiiiiiiiiiiiiiii❤.loveyou’

  9. twas zoooooooot :p
    keb de foto’s doorgestuurd é🙂

    X3 hvjuu

  10. Emily the strange … kunde da nie in de zimba kopen?
    X

  11. Amai Pauline uw haar is precies zo ongelofelijk lang!!!
    Leuke foto’s!! ‘k heb dat ook nog gedaan zo lekker zot met vriendinnen naar ’t stad:-) Amuseer u nog in de vakantie hé!!

  12. In gent aan de vrijdagsmarkt verkopen ze Emily the Strange, ben zelf ook fan (geweest). Uw schoenen zijn fabulous!

  13. man toch twas zoo leuk🙂
    we doen da zeker nog ee!
    me lotje,yana,evelyn en JIJ natuurlijk ee!

    x

  14. love the pictures😉

  15. Ooohhh die eerste foto is zo overmega schattig!
    De rest is ook prachtig!

    x
    ly

  16. ja lynn das me ikke derbij ee🙂
    haha🙂
    kebjegraag whi!

    x

  17. Amai :O

    Zo’n prachtige foto’s ,,
    Kben jaloers (ll)
    Kvind da ONGELOOFELIJK mooii (ll)
    Jullie hadden zo te zien een Suuper leuke dag é;;
    khou vn jouuuuuuuu x

  18. Shoppen echt wel plezant:)

  19. Toffe foto’s Pauline🙂
    Xx

  20. oh ja das echt kei leuk zo gaan sjoppe mee vriendinne !!!!!

    dikke kus_x

  21. Emily the strange verkopen ze ook in brugge
    in zo’n emo-achtige winkel.
    Je vind het eigelijk wel in elke stad maar natuurlijk niet in de typische winkels zoals H&M of pimkie. Je vind in kleine zijstraatjes vaak erg leuke winkeltjes (en dan heb je teminste niet dezelfde kleren aan zoals andere vind ik, want als je bij H&M koopt loop je er soms als een kloon op school bij xD). Soms even zoeken maar je vind het wel, en trouwens, het is vaak zo dat kleren online goedkoper zijn dan dat je ze in de winkel vind.
    Veel plezier met de zoektocht ^^

Geef een reactie

 
