Rock girl

Tot nu toe al een super vakantie gehad 🙂 Gisteren had ik een shootje met Julie, een heel tof meisje uit de regio antwerpen, heel fotogeniek en 1m72 groot voor 13 jaar😮 van top model gesproken !!!! De styling was ook super goed met mooie hype kleren van Scruples ! Heel chic en fun !!! Binnenkort zien jullie wel de foto’s op de blog ! Nog een beetje geduld🙂

Straks moet ik naar een casting en vanavond ga ik op stap samen met een vriendin🙂 k ben uitgenodigd om te komen kijken naar een show, ik kreeg 2 kaarten en ik mocht van mama iemand meenemen🙂 Het gaat zeker dikke fun worden 🙂 Donderdag gaan we dan denk ik naar HSM 3 kijken in de kinepolis, iemand zin om mee te gaan ? En heel het weekend ben ik weg, naar Nederland🙂 jaja de vakantie vliegt weer voorbij !!!

hier 2 versies van één en dezelfde foto , soms is het echt moeilijk kiezen …..

~ door Pauline Grossen op oktober 29, 2008.

38 Reacties to “Rock girl”

  1. amai zo”n sjieke foto🙂 vooral den eerste versie:p
    amai isser al een hsm 3 ^^ kwist da nie:p
    woow da meisje is groot vr 13 jaar te zijn! kwil ook wel ng zo groot worden :p

    Xlyuuuu

  2. de 2e foto!
    kwil wel mee naar hsm 3 maar morgen kan ik niet…
    spytig! maarja we doen wel ng es ix! twas egt superdagje maandag doen we zeker nog opnieuw!

    x

  3. btw super sjieke armbanden daje aanhebt :p
    i’m lovin it❤
    X

  4. Ik ga subiet naar HSM kijken😀 Met mijn nicht🙂

  5. Ooh zo mooi!
    ik ga voor de 2e🙂
    daar komen je ogen zo leuk uit😉
    Ti♥Amoo!_<33. CuSoon:D

  6. Ook bij julie al geweest?
    Ze is goed hé!
    En een leuk meisje hé!😉😀

    Knufs x

  7. neeh het is ni dezelfde dan ik dacht fotografe julile :p
    haha😀
    xx

  8. fieke vanavond wordt fun é 🙂🙂

  9. Haha oké =D
    Ik ben 1m64 xD

  10. 1ste foto vind ik de leukste xx

  11. Jaa Lil Sis! It’s sisters night tonight!
    Were gonna make some FUNFunfun!♥

  12. Mooiiie foto’s en ja ik wil wel mee naar kinipolis maar eumm ,, haha is nog al ver hé xD

  13. ja é beetje te ver 😉 haha
    xx

  14. OMG ! Wat 1 mooie foto zeg ! kheb erop geklikt en dan kunj het nog groter zien , nummer 1 is super ! je bent enorm fotogeniek en heel mooi!
    love youuuuuuuu

  15. Foto 1😉
    Amai, zoveel leuke activiteiten!
    HSM3 is echt de moeite ;; super mooi!😀
    x

  16. LY! <33
    — ik was t hierboven é😉
    x

  17. de 1ste vinnek echt supper mooii nzuu ! (ll)

    loveyouuux.<3

  18. Mooie foto , vind de eerste het leukst , hihi met die CD in uw haar =) zus is al 2 keer gaan kijken , naar de première en ook nog is gewoon.. Ga je mrgn in Oostende gn kijken ? Zus wil morgen ook nog eens gaan mss in Gent.. ze krygt er maar nie genoeg van haha xD xxx

  19. ‘k Sluit me aan bij de rest, foto 1!!

  20. Jhoa Pauline ,
    Je hebt ghelijk soms is het moeilijk te kiezen hé😉
    Daarom zal ik je effe helpn ..
    ik kiies ook voor de 1ste ;
    Die is zoo Mooii en prachtiig (ll)
    Khou vn jouu❤

  21. ❤ kvin ze alletwee super!!
    ma k kies tog voor de 2de denkek xD aloewel de eerste is owk wel mooii hih :p
    amuseerduu morge me HSM 3! =D
    kuzz nele! x.

  22. sjieke foto’s meid!❤.

  23. Oehw,
    ik heb de eer om met mijn naam op u weblog te mogen staan ;]
    Haha,
    het was echt super Pauline! (l)
    Dank je🙂
    Kheb – ook al ben ik ouder – veel van je geleerd.
    Maar jij bent & blijft het topmodel!
    Love youuuuu (L) xxx
    & Dank jeeee;
    you’re amazing!❤

  24. De eerste komt harder over dan de tweede.. inderdaad moeilijke keuze… uiteindelijk ga ik voor 1e versie.

    Is het niet zwaar te combineren, dat modellenleven met je school?

    grtz

  25. Zeker foto 1 die is heel mooi !😀 HSM is zoooo goed heb hem nog niet gezien maar dat ga ik zeker binnekort doen !!😀
    Knuffs X

  26. dank uuuu iedereen voor de lieve reactie ! ik vond nummer 1 ook de mooiste🙂
    zoentjessssssss
    <33333

  27. De eerste🙂

  28. Heel erg mooi😀 , ik ga absoluut voor versie 1 !!!

  29. Gaaveee foto’s!
    Ik vind de eerste het mooistee je ogen zijn er kei speciaal op !
    Xxxxxxx kussieesss

  30. Wauw!

    De 1e is mooier;)

  31. thank youuuu !

  32. Je blik:)
    Altijd weer zo’n mooie blik🙂
    x

  33. The best picture yet from this set😉
    xxx

  34. Ik ga vandaag naar HSM3 Leuk!!!!
    Knuffs X

  35. sjiek sjiek^^
    ik ga ook vr 1 x

  36. zo een prachtigee fotoo, zusje.<33

  37. Pauline!!
    Wéér 2 prachtige foto’s!!!😀
    Maar foto 1 is toch d mooiste hoor!

    Ps. Ik ben dol op u armbandjes en die cd in u haar vind ik echt de max!!

    Xx

  38. oh ik had wel mee wille gaan ze!!!🙂

    en wa de fotos betreft zalig ze
    en zeker zo die cd in u haar!!!!

    dikke kus xxx

Geef een reactie

 
