Haute Coiffure :-)

Remember mijn shoot in Antwerpen , toen ik jullie vertelde dat ik ging shooten met Kevin, Debbie en David !? En dat Kevin en prijs had gewonnen van beste kapper voor extreme kapsels ? Wel hier nog eens een voorbeeld ! Ik vind de foto extreem cool 🙂 De make up is wow , dat kleedje vond ik zooooo mooi dat ik die overgekocht heb van de styliste en natuurlijk de kapsel zelf é : super mooi !!!! Dat alles vastgelegd dankzij een top fotograaf en dan bekom je dit hier , één van mijn favo foto🙂

~ door Pauline Grossen op november 1, 2008.

34 Reacties to “Haute Coiffure :-)”

  1. Wauw da’s inderdaad een supermooie foto. Ik vind je haar ongelofelijk cool gedaan. Schattig (en toch niet).
    Superfoto gewoon!🙂

  2. Whaaa super mooi!😉
    Echt sjiek!
    x

  3. waaaa tis echt wel n sjieke en prachtige foto :D!
    kvind vooral die schoenen,, kleedj &; uw make up prachtig Ö
    alles dus :p
    echt waar!❤.loveyou’

  4. Pauline ;

    Het is echt mooii x
    Khou vn jouuu ;

  5. WOOOWW; zo sjiekk seg !😮
    Prachtig echt !

    loveyouuu,<3

  6. woooooooow!
    deze foto is echt zo prachtig!
    amaaai, uw haar en da kleedje😮

    whaaaa, egt overprachtigmooie foto!
    X

  7. Echt knap ze! =D
    En ge hebt gelijk,ik zou dat kleedje ook overkopen! =D
    Vakantie loopt bijna ten einde hé! Ö

    Lyouu x

  8. Da kleedje heb ik ook ^^
    in’t rood uit de New Look😉

  9. kei knap

  10. Hey Pauline!

    Lang gelden hé? Ik kwam zonet een kijkje nemen op je blog, en amaai, ik werd bijna van mijn stoel geblazen: wat een TOP-foto meid! De sfeer zit helemaal juist, de styling is zo cute, je haar zit geweldig en jij doet het natuurlijk fantastisch!

    Keep going girllll… dikke kus x

  11. Je kapsel is echt mooi
    En jij bent mooi🙂

  12. Mooi kleedje🙂

  13. bedankt iedereen !!!!! Kzit nu lekker in Nederland voor iets => en ben nu op bezoek bij Heinziiiiiiieeeeeee en hij leert mij weer nieuwe akkorden op de gitaar : e mineur, a, a mineur, a7 enzovoort😉 en nu 1-2-3-4 mens niet gemakkelijk hoor !
    kus en knuff
    plientjeuh

  14. Waaauw Pauline! ;D
    Zalige foto!
    & Een keimooi meisje :p
    I love you (l)

  15. Amai amai! :O
    kei sjiek é😉
    jaja Kevin en co kunnen er wat van😀
    Tis echt zo’n prachtige foto🙂
    En hij zit zeker ook tussen mijn favorietjes😛
    Amuseer je nog met Heinzziie! Groetjes daar!
    En maak er iets leuks van morgen! Ti♥Amoo!_<33.

  16. Wauw prachtig po!❤

    x
    BCFE

  17. Mooie foto !😀

  18. Superwijs… uw haar is echt wijs gedaan! x

  19. Als je’t mij vraagt heb je er goed aangedaan het kleedje over te kopen, want dat is inderdaad wel EXTREEM cool!😉
    Alles goed daar nog?
    Eindelijk had ik weer eens ff tijd om iets te posten.
    xxx

  20. Sjieke foto Pauline!!
    Echt knap gedaan!!
    Xx

  21. bedankt iedereen !! ben net terug uit Nederland ,3 uur rijden is wel keilang é en ben nu een beetje moe :p
    morgen terug schoolz eg :p:p
    xxxx

  22. bedankt iedereen !!!!! Kzit nu lekker in Nederland voor iets => en ben nu op bezoek bij Heinziiiiiiieeeeeee en hij leert mij weer nieuwe akkorden op de gitaar : e mineur, a, a mineur, a7 enzovoort😉 en nu 1-2-3-4 mens niet gemakkelijk hoor !
    kus en knuff
    plientjeuh

    [b]NOg veel succes met je gitaar.[/b]

  23. hahaha amai het is niet gemakkelijké🙂 en al mijn vingerstoppen deden pijn 🙂 maar het gata al goed hoor !!!

  24. kwil ook kunnen gitaarspelen :p
    whaaa, morgen school😦

    x ly

  25. waw xD overcoowle fotoow!!
    u oge zijn egt mooj op die fto!
    enjah al d rest ntuurlek owk ee :p
    lv u! kuzz! x.

  26. Wacht maar tot je aan fmaj7, f#, asus2, g# etc komt, dan gaan je vingers nog 3 dagen pijn doen😉
    Just kidding, bangelijke foto, wauw!

  27. This is really interesting !
    It doesn’t even look like you !

  28. Hallo Pauline, wij vinden deze foto supercool!! Héél mooi gedaan en wat een prachtig kapsel. Doe zo verder.
    Groetjes
    Rani en Tessa

  29. waaauw Pauline echt suuuuper mooie fotow!!! xxx

  30. is dit http://www.newlook.co.uk/1526825/152682509/ProductDetails.aspx
    het kleedje?
    anyway tis prachtig!
    X

  31. yes 🙂 mooi é !!!!

  32. oh u haar is kei mooi!!
    en u ogen komen daar mooi in uit!!!

    iloveyou
    xieugraag
    dikke kus
    xxxx

  33. Dat is inderdaad een prachtfoto. Je foto’s zorgen voor veel inspiratie. Ooit al eens gedacht een een boek uitgeven met jouw foto’s in? Een soort portfolio maar dan uitgegeven. Waarschijnlijk zal dat en hele hutsekluts zijn met rechten van fotografen, stylisten, kappers, visagisten e.d. maar het zou wel tof zijn. Ik ben al koper🙂

  34. Dieeee foto is echt wel prachtig ‘
    Jaloeeersheid heeerst ! ;D
    x

Geef een reactie

 
