Puzzel babe

Zal ik vanaf nu de nieuwste puzzel babe worden hahaha that’s the question 🙂 lol ! Ik ben opnieuw in de Libelle🙂 dank u aan alle libelle spotters🙂😉 Ik wist het helemaal niet 🙂 Jullie winnen …. een dikke kus :-)Wie zal de volgende zijn 🙂 …… kom terug en ontdek het … binnenkort op …. mijn blog🙂 hihihhi

Zo en nu voor de 2de keer gespot vandaag , dit keer in Het Laatste Nieuws🙂

Ow nee nog eens gespot : in een filmpje (dank uuuuuu ) Allé tis genoeg nu é !! I hate her , she is erverywhere🙂😉

Vodpod videos no longer available.

en dit was even mijn fun moment 🙂😉
xxx
xD

~ door Pauline Grossen op november 3, 2008.

11 Reacties to “Puzzel babe”

  1. Ghaha das supper leukk!❤

    Khouvanjéé ehh meisjee!,<3

  2. superleuk whi!

    x

  3. amai zo’n enthousiaste kinderen in da filmpje :p
    X

  4. Ja tzag er daar echt wel ambiance uit é😀
    Leuke spotters xD ♥

  5. AWESOME, and your weekend looked like fun😉
    je vriend,
    Jason

  6. Haha leuk da filmpke!! =D

    Lyouu x

  7. zoooo leuk dat je overal hangt 🙂

  8. die kids waren precies super content

  9. Ik zal eens in de libel kijken mij tante heeft die😉

  10. Amai tof😀
    x

  11. ah kei leuk ma hoe komt da toch dak u nog nooit gespot heb:(

    en goe ge presenteert ze!!!

    dikke kus
    xieugraag
    xxx

Geef een reactie

 
