Marc II

Ik kreeg nog foto’s binnen van mijn shoot met Marc Mollier🙂 Deze vind ik ook heel stoer , zeker met het hartje op de grond 🙂 Ik kreeg op een andere site al massa’s reacties over de foto, de meeste vinden die super en zeggen dat die zo in een magazine voor jongeren kan🙂 Verder heb ik deze maand al veel aanvraag gekregen om te werken met verschillende fotografen maar ik heb daar niet meer zoveel tijd voor ! Dus doe ik het nu wat kalmer aan🙂 Want mijn schoolwerk vraagt veel , heel veel tijd !! Het is bij mij echt super druk : boekbesprekingen voor Nederlands, Engels en Frans, oneindig veel toesten en binnenkort al examens (begin december, nog net een dikke maand OMG !) Maar ik blijf ook niet stilzitten  é🙂 Ik doe bijvoorbeeld 2 audities volgend weekend en ik mocht meedoen / figureren in tal van producties maar je moet een keuze maken en ik heb daar echt geen tijd voor! Zo kreeg ik nu weer een mailtje voor “De storm” maar geen enkel dag waarbij ze mensen vragen kan ik mij vrijmaken :p

Verder heb ik opnieuw mogen shooten voor Promofashion en De Leie : jullie krijgen de foto’s zeker nog te zien !

dsc_0220

~ door Pauline Grossen op november 5, 2008.

30 Reacties to “Marc II”

  1. Superfoto🙂 x

  2. Heel mooie foto…
    Sjieke kleurtjes en leuke kleren, hehe

  3. Mooie foto!!
    Xxxx Julie❤

  4. ohja ik had die foto al eens gezien bij hem :p
    echt n sjieke foto meid!
    echt waar!
    tis egt n attitude foto !
    echt mooii &; sjiek! ❤.

  5. dank uuuuu🙂

  6. Kvind hem ook cool ze! =D
    Het is Yana lasuy🙂

    Lyouu x

  7. prachtige Po !
    ❤ K hou van je

  8. dank uuuuuu lieveke 🙂

  9. ja meid alles is ier goed é😀
    &; bij uU?❤.

  10. Leuke Muts !!.
    Kei goede foto meid !!

  11. hahaha hier ben je 🙂;-) dank uuuu Paulien 🙂

  12. met u prachtige botjes🙂
    like the muts and the style!
    X3

  13. hahaha hier ben je🙂;-) dank uuuu Paulien🙂

    Jha ik ben hier🙂

  14. Ohh keii leuke fto !❤

    kmisje.x

  15. ooh ! mooi echt waar😮

    xxjes

  16. Alles oké hier😀
    x

  17. Prachtfoto!

  18. Wauw! Super! Ook al je andere pictures btw;)
    Dat van Amstelveen is zekers cool!

    xx

  19. dank uuu Josephine !!! Love je naam btw 😉

  20. Zeer sjieke foto😛
    xx

  21. Amai! Super!;)
    Mooie foto😀
    x

  22. dank u lieverdjesssssss🙂

  23. Stoere foto!🙂

  24. hey Gwen ! alles OK 🙂 lang geleden é !!
    dikke kus
    xxx

  25. oesj,, das ni al te fijn,,
    kheb vndaag n boekbespreking voor nederlands moeten indienen vn 7 bladzijden Ö hojah xD
    en kmoe ng mn boek vn godsdienst lezen
    &; vn frans :p❤.

  26. I love the picture ! It is full of attitude !!
    I like the clothes and the furry hat !!!!!
    xxx

  27. Hey Pauline!
    Ik heb hier nog nooit een reactie gezet, maar ik kom wel elke dag kijken voor een nieuwtje! Je hebt echt superleuke foto’s!
    Nog veel succes!

    xxx Chemma (13jr.)

  28. zoown suprmooje foto!!
    ge herkend uu benaa nie zo grappeg xD
    mah tis egt n sgoontje!! <33
    kuzz! x.

  29. Kei mooie foto Pauline !😀

  30. super muts!!
    stoere zonnebril!!
    sjiek truitje!!!
    zalige broek!!
    sjow botte!!
    leuke achtergrond!!
    EN VOORAL EEN SUPER STOER SJIEK ZALIG SJOW LEUK MODEL!!!!!
    en wie zou da nu zijn??????🙂

    xieugraag
    iloveyou
    xxx

Geef een reactie

 
