Auwtch !!

Vandaag had ik volleybal op school en ik heb een bal op mijn vinger gekregen! Het deed wel even pijn maar ik zo stoer als iets  (hum hum) ik heb gewoon verder gespeeld tot mijn vinger opeens verdubbeld was van volume en al een beetje blauw zag  ! Enfin, ik ben net terug van de dokter …. net niet gebroken maar kan wel gebarsten zijn  ! Indien het morgen nog pijnlijk is moet ik een foto ervan laten nemen , no problem , ik heb ervaring genoeg met shooten 😉

Ondertussen kreeg ik zo een coole polyester (euh) ding rond mijn vinger🙂 Hum nu nog een manier bedenken om dat ding te versieren é 😉

dscn1150

dscn1151

~ door Pauline Grossen op november 6, 2008.

31 Reacties to “Auwtch !!”

  1. Ocharme meisje toch!
    Keb da ook keer voor gehad..
    Maar was ni ze erg:)
    Hopelijk geneest et vlug é😛
    En versieren daar ebde wel ideetjes genoeg voor zeker?😛

  2. En dat vn dat Shooten xD
    ze blijft er optimistisch over😀

  3. You know me xd xd

  4. ja idd xD
    lol😀

  5. ocharmetjes!!
    hopelek wordt het rap beter!!
    hiih da vn da shoote is grapg xD
    veel succes me da ding versiere ih =P..
    kuzz!! x.

  6. Ocharme!;-)

    xx

  7. Kzal het komen verzorgen😀
    Kan ik nog een beetje oefenen :p
    Veel beterschap!! (k)

  8. hahaha ja Silke OK 🙂😉

  9. Ai…dat moet pijn gedaan hebben…
    Veel beterschap hé

    dikke kus xxxx

  10. dank u dank u 🙂
    xxxx

  11. Ocharmeee ♥
    Veel beterschap meisjee!😉
    ’t is maar een vraagje hé, mr bijt plientjee op der nageltjes?
    x😀
    LY

  12. pauline toch🙂
    veel beterschap ee!
    x

  13. hahaha nee ik bijt niet op mijn nagels maar durf daar wel aan prutsen en die af en toe kort “scheuren” :p:p

  14. Aaahh haha:D
    Ja kdacht mr é, kbijt dus wel op mn nagels é :S
    maar kben het aant afleren😀 Dus, geduld..😛
    LY x

  15. kheb dat ook al gehad zo’n ding rond mijn vinger! Er had iemand bij handenstand bij turnen tegen mijn vinger gezeten… deed ook geen deugd!
    Hopelijk geneest het vlug bij jou;) want herriner me dat ik daar niet goed mee kon schrijven…

  16. Volleybal, volleybal. Wie speelt dat nu? :$
    Haha!
    Véél Beterschap meisje!
    Ik heb de laatste weken, alléén ngo een blauwe elleboog van de volleybal😦
    Maar Mega-Lindy kan er tegen😉

    x
    Mahal kita

  17. hey pauline hoe is het nu met je vinger gesteld
    ik hoop veel beter want ik kan het inbeelden dat het pijn heeft gedaan en je hebt zomaar verder gedaan
    amai dat zou ik niet kunnen
    groeten meli

  18. Ocharmeee ö
    Beterschap meisjee! (ll)

    Ksiiejedooodgraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,<3

  19. Ocharme , ist al beter vandaag ?

  20. Arme jij!
    Verder alles goed met onze filmster?🙂
    Ik tel af!!!

    Zoen,
    Anne-Marie

  21. Veel beterschap Plien !🙂
    Groeties ,
    Marthe

  22. volleybal das tog ook voor nix goed é :p
    kheb da vandaag ook gehad als test,,
    en khad me ook pijn gedaan aan mn pink xD
    tssss :p
    die volleybals vn tegenwoordig :p
    alleen ik had geluk dat ik de pijn na een paar uur niet meer had😉
    maar jij had blijkbaar meer last ervan :s
    oesj tog !
    oe ist nu meduw vinger?❤.ly’

  23. bah ja kvoel het nog é maar tis al beter ! tis vooral lastig voor te schrijven , is dan in de weg enzo🙂
    xxx

  24. Ooh Paulineke toch,
    Wees gerust, da geneest snel hoor!
    Laat we iets weten als het minder zeer doet oké?
    Nog veel beterschap!!
    Xx

  25. Ik heb hetzelfde voorgehad! Van zo een kleine handbal op mijn ringvinger. gebarsten langs alle kanten…
    En ik heb dan nog 3 dagen gewacht voor ik naar de dokter ging omdat ik er van uit ging dathet wel ging over gaan. Maar na drie dagen zag mijn vinger ook dik EN blauw/paars.

  26. Pauliine ;

    veeell beterschap😉
    x

  27. Ma meiske toch😛
    Voorzichtig zijn hé ^^

    Verzorg je !

    xxx mis je !

  28. ma meisje toch
    da zal wel zeer gedaan hemme !!!
    hopelijk geneest het snel!!

    en hoe hebde hem nu versierd???🙂

    dikke kus
    xieugraag
    xx

  29. Versieren Jha dat gaat je kan er en mooi papiertje rond doen:)

  30. hahaha ja ik heb het niet echt versiert nie meer ! Want gisteren viel het vanzelf uit omdat mijn vinger niet meer gezwollen was dus ja ! En mn vinger is zo al versiert ; die is blauw, groen en geel 🙂😉

  31. ha ja dan mutte uwe vinger al nie meer versieren!!!🙂

    dikke kus
    xieugraag
    iloveyou
    xxxx

Geef een reactie

 
