Dark movie

Eindelijk is het weekend , een lang weekend dan nog 🙂 super !!! Eerst dachten wij van een weekendje London te doen omdat er een fotografe daar met mij wou werken maar als ik zo naar het weer kijk vind ik het dus al veel minder en ondertussen heb ik dan zoveel dingen binnengekregen voor dit weekend dat wij London nog voor een tijdje gaan verzetten ! Maar dat ik ga en daar weer ga shooten staat al vast , nu wachten op een beetje beter weer🙂 Zaterdag en zondag ben ik al heel de dag weg en maandag heb ik normaal gezien een shoot (moet nog bevestigd worden) en dinsdag moet ik mee helpen met een evenement en woensdag …. dammed dan is het al terug school !!!!🙂😉 Wat gaan jullie zo doen ? Veel fun é !!

Deze foto’s zijn op een héél speciale manier bewerkt , ik vind ze wel iets hebben🙂

1

Btw ik heb nog massa’s foto’s van mijn shoot in Antwerpen (haute Coiffure) van de reeks Music Maestro, van Scruples met Julie, van Quetesch expo, Marc M. en ook afspraken om te sooten met verschillende fotografen (Hanne, Tina, Marianne, Giel, Wim, David D, en meer) dus nog foto’s zat é !!!🙂

Have a great weekend !!! xxx❤

~ door Pauline Grossen op november 7, 2008.

19 Reacties to “Dark movie”

  1. wel iets hebben zegt ze dan😛
    ze zijn gewoon WAUWIE!!
    Straks vertrekke we naar zee😀
    hehe😀 Veel fun maken é girl!

    xx Ti♥Amoo!_<33.

  2. Zaaaliiiggg !!pliiieentjee jij hangt als eva (gebroken arm ofziets) uit coooll ! xxxLy

  3. Deze zyn echt mooi!
    vooral de 1ste vind k super😉
    x

  4. Moooi!
    Het feestje was super! Ben vergeten om foto’s te trekken want ik was bezig met mijn huiswerk :S Dan zullen we het feestje moeten overdoen he😀
    lyuu❤

  5. ik vind vooral het effect op de foto’s heel leuk ^^❤.ly’

  6. TONK! (mijn mond die openviel🙂 )
    Die zijn echt super bewerkt, t effect is echt mooi!
    Xx Miss u!!😦

  7. wiiiii ^^
    ge zou daar s n foto vn moeten maken jom😀❤.

  8. Die foto’s zijn suppperdepuper!❤
    Oe iist nu me uwe vinger?
    Wij hebben de woensdag ook nog vrij,
    pedadogische studiedagg =D

    Lyouuuuu.<3

  9. Wijs…🙂

    xxje

  10. wow sanela wat een lang weekend zeg !!!!!!!! Ik moet woensdag naar school zenne
    met mn vinger alles ok, ik kan het al bewegen en is minder dik wel kei blauw 🙂;-)
    xxxx

  11. Ohh goe, dat het beter is met jou vinger,!
    Jhaa hé? Zo’n lang weekend, maar ze hebben
    wél huiswerk gegeven voor wél 2maanden vinekk😛

    khouvanjee.<3

  12. hehe :p
    ja kbedoelde ni da gij n foto moest nemen é xD
    maar uw mama ofzo eens wanneer jullie in die toren staan :p
    want idd da zou ni praktisch zijn alsj zo daar vn vanboven af n foto moe nemen xD !!
    ooooh wanneer is je eerste optreden wel?😀❤.

  13. Ha, ‘k kijk al uit naar de resultaten van die shoots met Giel en Marianne. Van deze reeks vind ik de 2e wel gaaf!

  14. These pictures are very pretty🙂

  15. prachtig whi pauline!
    ik ga by vriendin logeren!
    en maandag na Kürperwelten ( zo van die skeleten azo da ze opensnijden) en dinsdag gaan we dan na cercle gaan kyken:)
    en vandaag benk na de boekenbeurs geweest : belle was er en kim gevaert en plankearts enzo was wel leuk samen me vriendin:)

    amuseer je nog ee!

    dikke x

  16. ja die zijn indedaad wel mooi!!!
    en ge hebt echt zoon mooie ogen he!

    dikke kus
    xieugraag
    xxx

  17. Ik ga ook nog eens een keer naar HSM Die is echt zooo mooi!:D
    xxX❤ ily

  18. Heeeeeyy schattie! bedankt voor je felicitatie voor mij hé hahaha! en deze foto’s zijn overcool
    xxx
    Lyouuuuuu liefs nessu

  19. Hoe doe je zo toch iets:)
    Prachtig
    Geweldig
    leuk
    fantastisch
    mooi

    Ik kan blijven opsommen🙂
    x

Geef een reactie

 
