Neem me mee

Neem me mee , neem me mee, neem me overal mee …..whoehoehoe whoehoehoe Ken je het ook ? Het liedje van Peter Van de Veire ? Wel remember dat ik zei dat ik een leuke zotte dag had en mee mocht doen met een videoclip ? wel hier is het dus 🙂😉 haha en wie vindt mij terug ? ik kom 3 keer in beeld 🙂 Goed kijken é 😉

Zot liedje é , als wij gedaan hadden met draaien had ik het liedje zeker al 10 keer gehoord , echt verslavend deuntje is dat! Het wordt zeker een hit Peter🙂

een hint 🙂😉

videoclip-099copy

~ door Pauline Grossen op november 8, 2008.

23 Reacties to “Neem me mee”

  1. Jij bent met de paarse T-shirt!❤

    x
    Mahal kita
    BCFE

  2. Ik dacht al dat ik je gezien had❤ !

  3. Voila :p heb u drie keer gevonden hihi😀
    x

  4. hahaha goed zo !!! 🙂😉 alledrie juist !
    kisses
    <33

  5. Haha super!
    Kheb je gezien😉
    x

  6. Kheb uu gevonden ! =D

    lOveyouuuu.<3

  7. leuk Pauline !

  8. hhahah ik heb je gezien

  9. haha das wel kei tof!!!🙂
    ik heb het wel een paar keer zo zitte bekeijken
    en dan zo probere op pauze te zetten ma da is moeilijk ze!!! :p

    en das echt wel een verslaven deuntje🙂

    iloveyou
    xieugraag
    xxxxx

  10. Ik vind dat ook wel een leuk liedje😀 Ik heb je gezien😀
    Xxx

  11. COOL !!!!!

  12. i see you !!!🙂
    tof liedje !!
    ik hoorde het de eerste keer in peter live !!

  13. ja ik ben daar geweest!:)
    Ik ben daar al voor de zoveelste keer geweest,want mijn meter en nonkel wonen daar!;-)
    Ik vind het daar echt fantastisch hé! =D

    Knufs x Lyouu!

  14. Wie weet kennen ze elkaar!;-)

    Nee we gaan straks gewoon uiteten maar feestje doe ik niet meer ^^ ben onlangs gewoon de ciné gegaan me groepje vriendinne en das alles =D mss binnenkort naar fuif gaan! =D
    x

  15. Hij is leuk🙂, en heb je gevonden hoor!
    Echt een nummer die je na 1 x horen waarschijnlijk de hele dag in je hoofd hebt zitten, lekker vrolijk!

  16. Coowl liedj xD
    Mar ksie uu mar 2 keer =P
    kgaa nog ies goe kijke…
    hvuu!!❤

  17. Jah nuu ebk uu 3 keer gzien :p
    hiih zo grapg😉
    x.

  18. Tis echt wel een ferm nummertje xD
    En je ziet je wel ze als je weet da jij et bent😉

    x

  19. meid, we zijn dan toch nog te zien xD
    hihi!
    Peter en de opnames waren super!
    Groetjs xx het meisje met de zwarte krullen naast u in de auto xD

  20. Da liedje is echt fantastish (;
    & kheb u gezien (;

  21. Ik ben een franstalige student . Met een vriend , we luisteren “neem je mee” in onze auto gedurend het reis voor Leuven. Het zeer zeer leuk!!!Nee Marchy????

  22. Wat een verrassing RLXK! ’t is echt een booiende liedje!

    Heel goed om de taal te leren in onze auto, na een Rochefort 8!

    Dank u Peter!

  23. loool! Het is waar kleine man marchy!;)

Geef een reactie

 
