Scruples deel 1

Ik had een tijdje geleden een shootje samen met Julie, zoals ik in een vroegere post al zei : 13 jaar en 1m71 groot , een “echte” topmodel dus 🙂 De kledij was ook heel , heel mooi en was van een boetiek in de regio Antwerpen : Scruples !

Ik heb daar massa’s veel foto’s van maar hier maar een deeltje , later zet ik misschien nog een 2de deel op !

_mg_3296

_mg_3298

_mg_3285

Voor de rest al leuke vakantie gehad🙂 Gisteren ben ik naar een auditie geweest in Gent , het was zoooo leuk, massa’s nieuwe mensen heb ik daar leren kennen en zo lieve en toffe  girlzzz🙂

En morgen ga ik iets leuks doen in Oostende voor een tombola en woensdag namiddag heb ik een super leuke opdracht 🙂 Allé nog één dag vakantie !! Wij mogen blij zijn want mijn nicht die in Wallonië woont moest vandaag naar school  :p

~ door Pauline Grossen op november 10, 2008.

18 Reacties to “Scruples deel 1”

  1. Coole foto’s Pauline
    Ly
    x

  2. Niet alléén in Walonië.
    Mega-Lindy was niet Mega gelukkig vandaag, ik moest ook naar school😦

    x
    bcfe

  3. pauline die casitng in Gent, was dat toevallig voor guinever’s monster?

  4. Toffe Fotokes😉
    Ik moest ook naar school vandaag😦

    xxx

  5. Leuk, Mooie foto’s !! Die Julie is wel een toffe precies😀❤ Knuffs

  6. very cute😉
    xxx

  7. @ ocharme choezie !!!
    @ marieke : ja
    @ Julie : alle Julie’s precies é 🙂

  8. @ pauline, dan heb ik die ook gedaan , alleen in de voormiddag
    hopelijk ben je erdoor😀
    succes!

  9. btw, je vroeg een tijdje geleden waar je kleding van emily the strange kon kopen he ?
    In Antwerpen “Fish & Chips” op de Kammenstraat verkopen ze het ^^

  10. ah ja Ok ik ken Fish & chips goed :-)dank uuuuu

  11. oh das zijn wel kei mooie fotos ik vin vooral die een mooi waar gij zo alleen opsta mee die muts maik vin da julie ook wel mooi kan poseren ze!!!!!!!🙂

    dikke kus
    xieugraag
    iloveyou
    xxxx

  12. kei mooie foto’s wi!
    kmisje egt vo dood!
    in de kerstvakantie spreken we ng es af ee!

    x

  13. Tzijn echt schone foto’s he!=D

    Lyouu!x

  14. sjieke foto’s meid!❤.ly’

  15. Hoe groot ben jij dan? Want jij ziet er ook niet bepaald klein op die foto’s😀
    Ja, schoolwerk wordt na verloop van tijd veel en in het begin lukt dat allemaal nog he, 9’s halen en je hobby’s blijven doen, maar ik heb er toch een aantal moeten opgeven helaas😦
    ’t Zal wel lukken zolang je je best doet😉
    Ben ik zeker van!
    xxx

  16. Mooiie ftoo’s echtt waar znuu ;
    j bnt zoo prachtiig (ll)

    x

  17. Het zijn zeer zeker prachtige foto’s girl!
    xx

  18. Prachtiige fto’s (ll)

Geef een reactie

 
