Blue

Sorry iedereen als ik niet echt veel online ben maar ik ben druk bezig met van alles en nog wat en dan nog studeren enzo maar ik heb toch nog af en toe leuke shoots tussendoor en dan wordt er met van alles en nog wat geexperimenteerd 🙂;-)

Hope you like it  !

_mg_38018-copy-copy1

_mg_3810

~ door Pauline Grossen op november 12, 2008.

33 Reacties to “Blue”

  1. Prachtige foto’s schatje ! (ll)
    Wnr komt plientje nog iis n keer naar A’pen? =D

    iilvéyouuu.<3

  2. awel ik hoop binnenkort ze!!! Want kheb goesting in een da -tje 🙂😉

  3. ooooh meid!
    tzijn echt KEImooiie foto’s!
    Van welke fotograaf is dit?🙂❤.ly’

  4. Supermooi!

  5. Zalige fotos!
    weer is iets ander é:)
    xx

  6. prachtige fto’s lievke !
    ikmisuuuuu ö zie ik u tydns kerstvakantiee?
    xilyy

  7. ‘k Vind de foto’s op zich wel geslaagd en zeker je pose in de 2e is prima. Ben alleen niet zo overtuigd van de MU; het gebruikte blauw lijkt moeilijk bij je oogkleur te passen.

  8. Super die 1ste!=D
    En dat je mond zo openstaat past erg goed erbij!;-)

    Lyouux

  9. Hééééllll mooi!❤
    x
    BCFE

  10. super mooi ! En altijd leuke ideeën !

  11. Oh zo mooie foto’s !🙂

  12. Zo mooi Pauliiiine <3333.

  13. bedankt iedereen !!!
    <3333

  14. als er hier 1 iemand het miss supermodel is dn ist wel ons Pauline😉
    ajaat’!
    &; als er ier 1 iemand mooii har heeft,,
    dn ist zeker ons pauline😉❤.ly’

  15. dn zullen ze wel x vertellen😀
    daj goe bezig bent &; al😉 :p
    hehe :p
    sjiek sjiek😉
    doe zo verder zouk zo zeggen😀
    wij moesten vndaag ng ons filmpje maken voor de gouden camera :p
    das zo iets zo datje een filmpje moet maken met de hele klas zo en dan moesten we dat vandaag indienen,, maar wadden ng geen filmpj Ö dus ebben we da vlug vnmiddag en vnavond opgenomen :p
    en nu moet het ng gemonteerd worden en dan morgen indienen :p
    kgaat proberen op mn wordpress te zetten :p
    want kdenk dazut ook op youtube gaan zetten ^^❤.ly’

  16. Hhaha,
    supper ! =D
    Awél se, ik heb er ook goestiing in !😉
    Tot binnenkort hopenlijk, laat nog iis iets weten hé,
    dn kunnen wé mss met ons bende fzu is iets leuks gaan doen fzu?😉

    kusjééééééééés.<3

  17. Whaa supr foto’s!
    kvind ze echt mooi!😉
    CU SOON!! ♥
    x

  18. very nice and pretty !

  19. very nice and pretty !

  20. You look so thin !
    Are you getting taller or something ?

  21. Yes JAson 🙂 I am growing 🙂;-)
    xxx

  22. oh das echt mooi zo mee da blauw!!!!!
    das echt geslaagd!!!

    dikke kus
    iloveyou xxx

  23. zo blauw xD
    en rond uu ogen enzoo,, egt sjiek!!
    moojje plien!! <333.

  24. i like it !!! <333
    op die eerste foot herken ik je bijna nie !!
    ma jis wel mooi , net zoals de 2de foto !!
    Prachtig !! ((blauw is men lievelingskleur))
    xxx

  25. Mooie foto’s alleemn de MU past nietzo goed bij je oogkleur ..
    Maar Ik vnd ze zeker geslaagd !!!
    ily Xxx

  26. Prachtig x
    Khoùùvnjouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3*

  27. Hier zijn gewoon geen woorden voor..

    Zotprachtig!

    x

  28. Wauw pauline!!
    Mijn mond hier achter het scherm valt open..🙂
    gwnweg verbluffend!!
    Als je nog eens een shoot of iets anders in antwerpen moet doen, wil je het me dan vertelle?
    Miss u en hopelijk tot snel!!!
    Xx

  29. Ik zal binnenkort iN Antwerpen moeten zijn zenne , zal het hier dan op de blog zetten , ok ? Kunnen we met heel de bende afspreken 🙂
    dada
    kus
    xxx

  30. Wow!!!
    Da zou echt zotzalig zijn Pauline!!!
    Kijk er nu al naar uit!!😀
    Xx

  31. Mss na de examens ?? een shopdag + etentje bij den Da en een astérixske drineken ? Wat denken jullie girls ????

  32. Ik vind da perfect!! Nu nog de perfecte datum en dan hebbe we iets om naar uit te kijke hé (ik bedoel dus ni de examens :))

  33. Pff.. deze Girl moet leren dan😦

    xx

Geef een reactie

 
