Quetesh II

Ik heb al een paar heel mooie foto’s gekregen van mijn shoot als de godin Quetesh bedoeld voor een expo (zie een vorige post) maar voor deze specifieke foto heb ik en de fotograaf al tal van toffe reacties gekregen ! Wat altijd leuk is natuurlijk🙂

pauline_w_071

Verder was ik blij te lezen dat Eveline mijn foto’s zo “inspirerend”vond dat ze schreef dat ik ze in een boek zou moeten bundelen 🙂 zo lief van haar ! Wie weet , mss een goed idee voor later 🙂 ;-)  Ik ben blij dat mensen mijn foto’s mooi vinden en als ze dan nog inspiratie kunnen opdoen door op mijn blog te komen kijken dan ben ik echt super blij !

Gisteren avond was er ook oudercontact bij ons ! Alles ging super goed , alle leerkrachten zijn content want mijn punten zijn goed ! Mama ging er wel met een vraag naartoe , ze wou weten hoeveel leerkrachten onaangekondigde toetsen gaven omdat ze vindt dat ik héél veel moet studeren 🙂 en idd enkel mijn leerkracht van Frans en Nederlands zeggen wanneer het toets is ! Alle andere leerkrachten (Bio, TO, WW, Aard, Gesch, Wisk, …) zeggen NOOIT wanneer er een toets is met als gevolg dat je altijd hun les moet kennen ! Mijn klastitularis vroeg ons op het einde van de avond hoeveel leerkrachten onaangekondigde toetsen gaven en ze was toch blijkbaar verbaasd dat er zoveel waren ….. dus nu begrijpen jullie waarom ik niet zoveel online ben …. en 4 december beginnen bij ons de examens tot 16 december ! In totaal zal ik 13 examens moeten afleggen :p daarna vertrekken we op reis .. dus december zal gene vetten zijn  :p maar daarvoor heb ik nog een aantal super shoots gepland 🙂 Foto’s zullen er dus genoeg zijn 🙂🙂

~ door Pauline Grossen op november 14, 2008.

18 Reacties to “Quetesh II”

  1. Speciale foto🙂
    x

  2. Woww,
    bij ons in het eerste zegde ze da toch wel op voorhand wnr we moesten leren, bij jullie blijkbaar ni, chapeau Plientje !😉

    &; ook een speciale foto ! Uu ogen & mond zn hier keii mooi !=D
    Kusiieee x Sanelahh

  3. mooi whi pauline!
    bij ons is da ook oor op sgool!
    ze zeggent bijna van geen enkel vak bere ambetant natuurlijk!
    maja kyk byna vakantie ee!
    ik begin ook 4 december en kep ook de 16e gedaan!
    en in de kerstvakantie gaan we es afspreken ee!
    mss kunnen we is na gent gaan ofzo da emma dan ook kan komen? kweetnie wi!
    en morgen gaak na de koning een vriendin van mij eeft da gewonnen en we mogen me vijf gaan🙂
    alea amuseer je ng ee!
    kmisje!

    xxx

  4. amai da zal nog is nie kei ambetant zijn ik heb het geluk dada bij os opt school nie is want amai dan wor ik denk ik zot ofzo🙂🙂
    maja daar gan ik nu nie over zage he🙂
    wel spijtig da je inj ddecember nie vaak op de computer kunt gaan dan !!!! want dan ga ik u misse😦😦
    ma ik hoop dat een leuke vakantie ga worden en da je de examens goe gaat doen he !! ik duim alvast voor u !!!!!!!

    en nu zit ik hie ma te zage en heb nog niks over die foto gezegd!!
    dus ik vind ne hele mooie die heeft zoiets speciaal !!!!!

    ilove you
    xieugraag xxxxx

    ps: ik hoop dak u nie verveeld heb mee men gezaag :):)

  5. wowiiee super foto !!😉😛
    x LY

  6. waaw kherkende uu benaa nie :p
    ma tis egt sgoon!!
    mr amaj uu haar zate daar dn nie keivl knope in?😉
    en 13 exames?! zoo veel!!!
    ik had er int eerste maar 4 of 5 ofzoo🙂
    x zug!!!

  7. @Jobke : bah nee gij , je verveelt mij nooit é 🙂
    @Nele : 5 examens ??????? ik kom naar jouw school !!! Direct !!!🙂 hoe kan dat nu ??????? pfff zow einig , wat heb jij chance zeg !

  8. @ Sara : doe de groetejs aan de Koning é 🙂😉 zeg tijdens de kerstvakantie zit ik ergens in de zon (allé hoop ik toch)🙂😉

    xxx

  9. Leuke foto!!
    Ik heb binnenkort ook examens (10 december) kheb dr ook 13 ong. en begrijp je helemaal met die onverwachtse toetsen! kheb namelijk het zelfde aan de hand, veel geluk met je examens, toetsen en komende shoots xx

  10. dank u Janne !!! Jij ook é !

  11. tis gwn een prachtige foto é
    alles klopt!
    en ja je punten!
    daar zou ik ook content mee zen ze:D
    BABBELKOUSJE :p hihi😀

    Ti♥Amoo!_<33.

  12. Wauw Plientje.
    Dit is echt een hele gave foto.
    Prachtig. Me like🙂

    xxx knuffeltje
    Pascale

  13. Waar gaat de reis naartoe?
    De reis gaat naar …. ?

    x
    BCFE

  14. wow super mooi !

  15. Hey…
    U bent so… wonderbaarlijk onbeschreifelijk
    zwaar talent!!
    check mijn netlog http://nl.netlog.com/wotanismus

  16. echt zot respect vr die foto!
    X

  17. aa oke🙂
    je kep de groetjes gedaan🙂
    ij moest lachen maar dacht dat hij je al ergens in de boekjes had gezien!
    jmmer dat je in de vakantie weg bent, amuseer je daar maar ee!
    en we spreken later wel af!

    x

  18. Wauw pauline!!
    Echt iedere foto is..Amazing!!!
    Keep It Like That!!🙂
    Xx

Geef een reactie

 
