Romantica

Het weekend is alweer bijna om , ik moet nu nog even iets voor school doen en dan lekker uitrusten en een beetje lezen in mn joepie en cosmo girl🙂

Gisteren was ik nog in Gent, al voor de 2de keer deze week  ! En ik kreeg ook uitnodigingen voor van alles en nog wat in Antwerpen maar ik ben het rijden een tikkeltje beu :p

Zaterdag tijdens de training van de cheerleader heb ik alweer een nieuw dansje moeten leren maar het ging goed , nu nog hopen dat al die bewegingen en danspasjes in mijn hoofd willen blijven 😉 want het is veel é zo 8 verschillende choreografies ! Wat wel heel leuk is  is dat het ook veel acrobatie bij komt kijken zoals menselijke piramides enzo hahaha super tof ! ik moet altijd helemaal boven , gelukkig heb ik geen hoogtevrees 🙂😉

Onlangs had ik ook een leuk shootje met als thema romantiek🙂 De eerste beelden zijn binnen🙂 MU heb ik zelf gedaan !

_mg_4057

Sommige beelden zijn dan ook speciaal bewerkt (zo ouder gemaakt ofzo)

_mg_4236

of met textuur …

_mg_4391

dat is maar een deeltje, later meer🙂

~ door Pauline Grossen op november 16, 2008.

19 Reacties to “Romantica”

  1. Woow super foto’s zo feëriek!
    Echt klasse! Love it! ♥

  2. Mooooooi, vooral die eerste!😀
    ily

  3. Tzijn schoone foto’s!!=D

    Lyouu!x

  4. cutiepie ^^
    X

  5. Waauw! Super!
    Die laatste is een van m’n absolute favorieten!😀

  6. Leuke foto’s!!
    Ah je bent in Gent geweest:) In de buurt bij mij dan?! Wast voor een shoot?
    Maar kan me wel voorstellen dat je lang in de auto zit als je naar Gent of Antwerpen moet..

  7. Moooie!
    Lyouuu

  8. thxs iedereen voor de lieve reacties 🙂
    LY2
    xxx

  9. Dees vind ik één van je mooiste shoots ooit ! Waouw , enorm mooie foto’s ! Ik wil de rest ook wel zien é !
    ly

  10. Wauw hele mooie foto’s!

  11. Supper mooiié foto’s hé (ll.)

    Ksiiejegraaaagg.<3

  12. dank uuuuuu

    xxxx

    ly2

  13. I like the old-fashioned black and white picture !

  14. sgoontjes!! vooral de eerste :p
    hiih doe gij cheerleaden?
    keileuk!!
    waar doet gij da?
    iloveyouuw!! <33.

  15. prachtig wi liefje!
    kmisje egt zo hard ee!
    da cheerleaden is wel leuk ee:)
    jammer da oostende het zo slegt doet!
    me pa vind da ook nie zo leuk! ij komt van oostende en heeft er ng bijgespeeld!
    hopelijk komt ng beter ee!
    me jou erby moe da lukken!

    x

  16. Het kom zeker beter wii , zeg het tegen joen pa 🙂 Klap ik met alle spelers en ze gaan ervoor zenne! Nog beke geduld 🙂 Tis ook me de nieuwe trainer en spelers é moet eerst pakken die saus 🙂;-)

  17. Jaaaah =D K lees ook altijd de joepie!!!!
    De foto’s zijn betoverend prachtig!!
    Echt waar!
    Xx

  18. ohh kei mooie fotos echt waar pauline
    echt zalis ze!!!!

    en de joepie is ceht zalig
    ze muute u daar ook maar is in zette he :):):)

    iloveyou (l)(l)

  19. ’t zijn superfoto’s Pauline! x
    véél succes met je exames❤ ily!

Geef een reactie

 
