Djezus !!

Ik ben nu pas terug van mijn drama les en dit keer was het echt Drama é !!! Ik had toevallig mijn Apple Ipod mee, het was nog in mijn jas van gisteren en om zeker te zijn dat ik het niet zou verliezen , zet ik het zo mooi op mijn jas op de bank ! We zijn dus bezig met van alles en nog wat é en als het gedaan is , ga ik naar mijn jas en wat zie ik : mijn oortjes van mn Ipod maar geen Ipod meer !!!!!! Ondertussen waren de helft van de kids al weg é ! Ik heb overal zitten zoeken samen met 2 kids en de lerares en niets gevonden en kwam dan (euh wenend ik geef het toe: mijn ipod is mn leven:-) ;-)) buiten naar mijn ouders die in de auto stonden te wachten ! Alles uitgelegd en dan zijn we terug gaan kijken in de klas maar tevergeefs ! Uiteindelijk hebben wij een lijst gekregen met alle telefoonnummers van de leerlingen … we zijn maar met 9 min ik min eentje die afwezig was , dus ja ….
Papa heeft naar iedereen gebeld maar niemand had iets gezien … we gingen bijna naar de politie gaan toen we nog bij eentje stopte thuis omdat de persoon niet antwoordde op de gsm! Mama moest bijna niets uitleggen , direct was het ja we hebben die , hier is je Ipod terug ! baf deur weer toe !!
Ik ben natuurlijk keiblij dat ik mijn ipod terug heb maar jeetje .. ik voel mij wel raar omdat die persoon die het mee had genomen een toffe is (was) en ik echt niet weet hoe ik nu moet reageren als wij weer samen in de klas zitten!
En nu is het al super laat en moet ik nog studeren .. maar toch even bekomen !!!

~ door Pauline Grossen op november 17, 2008.

16 Reacties to “Djezus !!”

  1. ja dat is niet echt leuk maar gelukkig heb je je ipod teruggevonden!❤

  2. omg zo erg😦
    ik zou ook niet wetn hoe reageren hoor😦

    xx

  3. dat is even schrikken. fijn dat je hem terug hebt

  4. Vervelend Pauline, gelukkig heb je hem terug.

    Ik had een vriendin die alles van mij ging stelen en van andere leerlingen, telefoons enzo. Ze heeft 1x gestolen telefoon in mij tas gedaan, nou toen mocht ik het uitleggen, daarna is ze snel betrapt en heeft ze het verteld, zelf laptop van leraar had ze gestolen

  5. Amai,,gelukkig dat ge hem terug hebt ze!!Ö

    xx

  6. omg Ö! die neemt da gwn mee ofzo Ö
    amai zeg!
    Kben wel blij voor uU dat je je ipod trg hebt !❤.ly’

  7. amaj gelukkeg da ge hem trug hebt!!
    ma zo erg!! en ist een beetje meegevalle in de klas me da meiske?
    zug!! x3.

  8. Zo erg! :O Gelukkig heb je ‘m terug!

  9. ^ Dat was ik, maar ik stond ergens anders ingelogd.

  10. mo seeeg zo erg!
    kzou ook ferm in shock zijn😮 geen muziek meer😮
    keb supr veel schoolwerk deze week😮 niet normaal! morgen zallek om 5u ’s morgens bijna moeten opstaan😮

    X ly

  11. Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken was toen je ipod weg was! Ik zou dat ook vreselijk vinden !! Muziek is superbelangrijk voor mij en mijn ipod dus ook!
    Gelukkig heb je hem terug hé!
    Wel erg van die persoon dat die dat zomaar durft stelen van een klasgenoot/vriendin.. maar misschien is er wel een uitleg voor… ’t zal misschien wel raar zijn om terug samen in de klas te zitten

  12. De reactie van die ouders zegt al veel over het soort opvoeding dat ze zo’n kind geven.
    Babbel er toch nog maar wat met je mama en papa over en vraag hen hoe je het best reageert de volgende keer als je haar ziet.

    Ciao

    Jef

  13. zo erg jong! kzou ook nie wetn wa te doen wi meid!
    ma best daje em trg ebt!
    xxx

  14. Oooh..Ik zou echt crashen als mijn i-pod gestole wordt hoor..
    Ik doe er echt alles mee, zélfs studere! =D
    Spijtig dat het ni mee in water kan hé🙂
    Kvind het wel spijtig en raar wrm die ene da nu doet..
    Das toch ni menselijk!! Zomaar stele!!
    Xx

  15. Ik ben blij dat je je Ipod terug hebt. Ik zou ook zo zijn. Wanneer heb je dramales? Ik heb dat op maandag van 19u tot 21u. Lekker laat/🙂

  16. amai ja zeg das wel erg ze en zeker da da dan zo nog uitkomt van een persoon da ge dan dacht van alle das wel een toffe !!!!

    mja ge hebt hem nu toch terug he !!! das is het bijzonderste🙂

    iloveyou (l)(l)

Geef een reactie

 
