Astérix

Het is de week van de franse film en dan gaan we met mijn school naar de kinepolis gaan kijken naar Astérix aux jeux Olympiques🙂 Leuk é , doen jullie dat ook deze week ?

asterix

Morgen ben ik heel de namiddag weg (meer daarover later) en ’s avonds is er basket maar ik denk niet dat ik ga kijken want de volgende dag is het school en de match duurt to 22u30 en dan ben ik de volgende dag moe !

Ondertussen blijven er foto’s binnen komen ! Nog 2 uit de reeks Romantica !

_mg_3982

_mg_4180

~ door Pauline Grossen op november 18, 2008.

18 Reacties to “Astérix”

  1. Hehe:) das héél leuk da je daar naartoe gaat:)
    ik ni.. maja, asterix is ni egt iets voor mij xD
    maar het doet me wel aan iets denken (Lynn zal et mss wel zegge)

    en de foto’s zijn zalig mooi! x ♥

  2. Hohh,
    hadde wij da maar ! ö
    Ghhaa, we gaan nog iis n axteriix moeten gaan drinken éhh?:P

    Kusss xx

  3. Ik ga even op deze reageren, want ons internet doet het weer maar half zodus.

    Prachtige nieuwe foto’s hé liefje!
    Ocharme je I-pod.

    x
    Mahal Kita
    BCFE

  4. oooh zo leuk dat jullie dat gelijk doen Ö!
    sjiek sjiek ^^
    amuseer u maar hé😉❤.ly’

  5. dank uuuuuuu !!

    jaja een astérix gaan drinken é 🙂😉

  6. zo lol xD
    en de foto’s van Romantica zijn egt super! ilikeit!!❤ xxx..

  7. Dank u nele 🙂
    dikke kus
    xxx

  8. hehe,,
    maar je moet er gwn ut beste van maken hé😉 en kan me voorstellen dat je veel plezier hebt gehad :D!
    wat de bril betreft :p
    kheb al foto’s,, maar kmoet ze nu nog gewoon op wordpress zetten😉
    da zal wrs voor morgen zijn :p want den papa zit op de andere pc :p en daar staan de foto’s op xD❤.ly’

  9. Leuk dat je naar Asterix gaat! En wauw, jouw foto’s zijn zo mooi!

  10. These new pictures are even prettier !!!
    Are you in that movie ?
    xxx

  11. No Jason , I was going to the movie with school ! To learn French
    xxxx

  12. Moooii ,!

    iilovejouuuuuuuuuu ♥

  13. Amai jaaaa zin in Asterixxxx gaan drinken met jou!<3

    x
    Mahal kita
    BCFE

  14. Da ben ik😛

    Choezie hierboven😀

  15. Oooh das kei tof!!🙂
    ik hoop da ik da ook mag doen vr school, ma voorlopig nog ni denk ik..
    Wel cool da gij da moogt!!😀
    Xx

  16. Precies een engel.
    Oooo Dat ben je ook🙂,)

  17. ja das echt mooi en ik vin u haar ook zoo mooi!!!

    en nee da doen wij nie mee het school wel spijtig dan hadde we minder les he😉

    iloveyou (l)(l)

  18. Ik hou enorm van de pastelkleuren op die foto’s ^^
    Erg mooi!

Geef een reactie

 
