Promo Fashion Rocks !

Het is al 19 u en ik ben net terug thuis van een super dag maar het was wel lopen van links naar rechts  (eerst casting dan opdracht) Nu vlug eten en studeren ! Maar eerst een blogberichtje ;

Een tijdje geleden nog een shootje gedaan voor Promo Fashion ! Samen met mijn vriend Glenn mochten wij ons uitleven op allerlei instrumenten ! Gelukkig heb je geen sound op foto’s want euh het was echt rampzalig 🙂 Glenn mocht aan de drummers en ik moest dan roepen en hem aanmoedigen en dan was het mij beurt en mocht ik guitaar spelen  (yes) en zingen tergelijkertijd 🙂 Vraag mij niet meer wat ik zo gezongen heb en ocharme de oortjes van de aanwezige mensen 🙂;-)

Enfin ja , dat zijn dus de foto’s geworden !

promofashion-5-1

promofashion-5-2

~ door Pauline Grossen op november 19, 2008.

17 Reacties to “Promo Fashion Rocks !”

  1. Kheb je geziien in het boekje!
    Mooi😉
    x

  2. Amai aan de foto’s te zien moej daar verzekerst veel plezier ebben gehad😀 hehe😀❤.ly

  3. ja heb het ook gezien in het foldertje😀
    Was precies wel echt zalig😉

    xx Ti♥Amoo!_<33.

  4. whiiii, die foto’s zijn echt lachen🙂 mooi!

    X

  5. Cool, nice clothes !!!

  6. Awesome !!!!!

  7. Keimooie foto’s

    Let’s rock baby!

    x
    BCFE

  8. Leuke foto’s weer! =D

  9. tzijn coole foto’s!!=D

    xx

  10. dank uuuu

  11. Super super coole foto’s

  12. Dag Pauline, lang geleden maar ik was voor een foto reportage in het buitenland ! Zo te lezen heb je nog veel leuke opdrachtjes gehad ! Doe vooral zo verder! Groetjes

  13. Die heb ik gezien in het boekje.
    Mama zei:” Paulien kom eens kijken. Is dat niet Pauline die je kent van op de computer?”
    Mama’s toch eh🙂
    Wel leuk anders had ik het niet gezien

  14. ha da zijn echt leuke fotos he ma ik snap da dus echt nie hoe da gij da altij doe he zo mooi op ne foto stann!!!!!!🙂

    ik zou het dus zelf echt nie kunne he :p :p

    iloveyou (l)(l)

  15. supr mooii!! (zoals altij eh xD)
    kuzz!! x.

  16. coooole

  17. moooi !

    xxx

Geef een reactie

 
