Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vandaag kreeg ik mijn examenrooster ! Help !!!!!!!!! Binnenkort is het weer zover :p:p Ik begin donderdag 4 december met Wiskunde (yeah men , alle definities van buiten kennen :p) en dan heb ik Ndls, Gesch, Aardr, TO, Bio, WW, Frans en Engels en ik heb dus gedaan 16/12 ! Daarvoor krijg ik nog examens zedenleer en PO en MO en krijgen wij ook mondelingen examens! Vanaf nu is het dus gedaan met shooten (behalve nu in het weeekend nog 1 big fashion shoot yeah) en weekends weg é , enkel mijn repeteren met de cheerleaders wil ik niet opgeven (love it 2 much) , de rest kan en zal wachten, eerst school dan de rest ! En natuurlijk zoals elk jaar kreeg ik een vraagje voor een shoot op 3 december (de hele dag ) hallo en school ???? en examens ????? Grrrrrr

En jullie ? weten jullie het ook al ? Pff wie heeft dat nu weer ook uigevonden é …. enfin als je begint te stressen doe zoals ik .. roep een beetje 🙂😉 Het zal je goed doen ! Veel moed iedereen !

pauline-w-179

Klik op de foto voor een grotere versie maar zie dat je niet verschiet é 🙂

~ door Pauline Grossen op november 20, 2008.

30 Reacties to “Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee”

  1. (Jeej!! keb de eer om als eerste iets te schrijve!!! =) )
    Amai, de agressie en woede druipt ervanaf!!🙂
    Keb men examerooster ook al..verschrikkelijk hé..
    Khoop echt da ze misschien een héél klein beetje medelijde hebbe en het ons allebei ni te moeilijk make!!😉
    In ieder geval vééél succes he!!
    Xx

  2. hahaha hoop doet leven xD
    xxx

  3. Jhah! das de bedoeling! :p
    Xx

  4. Jaa ik heb myn rooster ook al ghad..
    ik begin 4dec. & eindig 15 dec.
    beginnen met bedrijfseconomie & eindigen met schriftelijk&mondelijk frans ^^
    Veel succes schatjeee ! (l)

    x

  5. Njàà ; vééll suc6
    K krijg pàs volllgende wéékk mn Examnroostr ;
    Kvind da stùùm dàk nr schooll mooet mrjaa ; Kzal ermaar mee moetn levn he ; het leven is hàrd😉
    Maar kdenk dat jij hét goed zall doen hoor😉
    véééll Suc6

    x

  6. hehe mercikes meid :p
    amai pauline in volle actie op de foto😀
    zo sjiek!
    hehe wij hebben vorige week vrijdag ons examenrooster gehad =(
    en morgen krijgen wij ons vast DW (dagelijks werk) kben benieuwd ö !!
    hehe kbegin en keindig ook op die dagen gelijk vn u :p
    zo komiek :p
    kga al weer blij zijn als het gedaan zal zijn met de examens😀❤.ly’

  7. Wij beginnen der mee op 10/12 en wij hebben 10 examens
    Studeren!!!
    Veel succes alvast hé !!
    ily knuffs

  8. hallo, coole foto❤
    wij beginnen op 11 december mijn verjaardag.:-(
    ik zal hem dan maar vieren in de kerstvakantie zeker.

    bij deze paulintje als je wil mag je na mijn verjaardag komen datum zeg ik nog wel en als je nie kan wil ik ook altijd een andere dag nemen hoor.

    knuffels
    laurence😉

  9. Veeel succes allemaal met de examens in december!
    Ik heb pas examens in januari.. maar ’t zal 3 weken worden bij mij van 8januari tot 27 januari…
    Mijn kerstvakantie wordt dus weer kéihard blokken en tussen de lessen door in december zal ik ook al druk aan ’t leren zijn ze!
    Maar zoals Pauline zegt, eens hard roepen kan soms echt wonderen doen;)

  10. Ja meid!
    die examens hé..
    Ik heb dat nog niet voorlopig
    maar nu vollop stage voorbereiden🙂
    En dan kerstvakantie! BLOKKEN BLOKKEN en nog eens BLOKKEN!
    3weken aan een stuk.. en dan 3 weken examens..

    xx Ti♥Amoo!_<33. en good luck!

  11. That’s scary !!!

  12. Yes I could play in a horror or scary movie 🙂😉

  13. I sent you some another message on MySpace !
    xxx

  14. Wij beginnen ook bijna met de examen. 9 december. Jij hebt groot gelijk. Waarom examens moeten😉

  15. Ja kheb het rooster ook gekregen Ö bijna alle dagen hebbe wij 2 examens op 1 dag!! pff …

    xx

  16. Veel succes met je examens! Haha, die foto is leeuk. ;D

  17. dank uuuuuuuuu
    xxx

    <33

  18. ha ik begin ook mee wiskunde ma da is nie zo groot probleem want da kan ik nog wel goe da is eigelijk mijn beste vak !!!! :p

    wa da haaaaat ik nu echt ze mondeling dan heb ik echt kei veel zenuwe he pfffff da zin ik dus echt nie zitte he want wij mutte een spreekbeurt doen voor nederlands en gewoon uit uwe kop he geen blad of powerpoint ofzo :(:(:(

    ma alle ik gaan u late he

    iloveyousomutch (L) (L)

  19. amaaj ebt gij al mondelinge exames??? zo raar xD
    bij ons is da maar vanaf tvijfde ofzoo denk ik :p
    kbegin ook benaa,,den tweeden…
    stresseee!!!😦😦
    grappege foto btw =P
    ksie je graagg!!! <333.

  20. Ik begin op de zelfde dag als jou en eindig op dezelfde dag als jou! maar heb jij dan maar per dag 1 examen?
    Ik heb er wel 2 per dag😦
    Maar ja derna ist vakantie ee meid!
    lekker uit de bol gaan enzo!
    Kziet volledig zitten!
    Kga es gaan leren ee!

    xxx

  21. Ik heb één dag 2 examens en dan heb ik de week daarvoor mn mondelingen en PO en MO en zedenleer :p
    ik ga nu repeteren 🙂
    dan leren😦

  22. kbegin en eindig etzelfde als bij i :p
    amai die foto😮
    die ogen zeg, om bang van te worden :p
    veel succes mt u examens é meid!

    X

  23. Nu heb ik een cool Bureaublad😛
    Niemand zal op mijn deel van de pc komen😛
    Hij staat goed als Bureaublad😉

    Stoere foto!

    xxx
    BCFE

  24. Haha mijn papa schrok van mijn Bureaublad, door die foto😛

    xMahal Kita
    BCFE

  25. ocharme je pa ! zie dat je geen nachtmerries van krijgt é 🙂
    ly❤

  26. Ik heb een supergeweldige school!
    Ik zit in het tweede middelbaar, maar in mijn school heb je het eerste en het tweede jaar geen examens!! Ik hoef me dus niet druk te maken. Pas vanaf eht derde middelbaar heb ikk examens!

  27. hey emma
    kweet dt lang geleden is da je een reactie verzonden heb

    ma op weke shool zit je.

  28. hey emma
    kweet dt lang geleden is da je een reactie verzonden heb

    ma op weke shool zit je.

  29. i love it i love you dit zijn niet you egte tanden of wel :p

  30. euh jaaaaaaaaaaaa🙂

Geef een reactie

 
