B&W portrets

Joepie het is weer weekend 🙂 En ik heb het al helemaal naar mijn zin gehad 🙂 ik ben net klaar met een shootje , de foto’s zullen echt de max zijn 🙂 En ik heb keigoed gelachen 🙂

Woensdag avond was er basket maar omdat ik zo moe was van mijn dag ( ik had een casting en nog een shootje gehad die dag) ben ik niet meegeweest .. dikke pech achteraf …. want bleek dat mijn vriend Sam er was !!!!!! Terug uit Italië omdat hij zijn voet heeft gebroken (dat wist ik wel al) maar hij kwam zich laten verzorgen in België en kwam dus naar de match kijken ! Owjee voor één keer dat ik er niet was zeg ……maar ja ik heb hem wel effen kunnen spreken omdat hij naar mij heeft gebeld toen hij hoorde dat ik thuis was gebleven🙂 En hij zo : wel zeg ik dacht dat je een echte supporter was é , pak maar de tram en kom af hahaha🙂 zotte Sam🙂 Maar ja ik vond dat keilief en mss komt hij nog langs als hij geopereerd is 🙂

Ondertussen even in mijn 1000den foto’s eens gekeken ! Er zijn nog zoveel foto’s die ik nog nooit heb getoond ; amai …. nu zocht ik eens een paar mooie Z/W portretten bij elkaar 🙂

e6-copy1

_dsf0591-copy-copy

_mg_3724


~ door Pauline Grossen op november 21, 2008.

23 Reacties to “B&W portrets”

  1. Supper mooiié foto’s meid !
    Succes met de examens hééé🙂

    ilOvéyouuu.<3

  2. waaw egt mooii!!❤.

  3. Super Mooie foto’s!
    De eerste is niet zo echt iets voor mij.. Maar de 2de vind ik dan weer super geslaagd!😉
    x

  4. Ooh ze zijn alle 3 super mOooi!!❤

  5. Wauw al jouw foto’s zijn zo mooi!
    Dankjewel voor je reacties,
    ik weet nog niet wat ik met m’n site ga doen.
    Ik zal het op m’n oude site zetten zodra ik het weet.
    Vind je het goed als ik een keer wat foto’s van je bewerk?
    Ze zijn echt zo mooi! =D

  6. @ Maria: Ze heeft ni liever ^^

    xx ♥

  7. De derde is super mooi!
    knuffs❤

  8. Drie heel mooie foto’s.

  9. heel mooie z/w omzetting !

  10. Prachtig, vooral die laatste❤

    BCFE
    Mahal kita
    x

  11. Whaaa die 3de is ook super!😉
    LY x

  12. dank uuuuuu
    xxx

  13. Pràchtiig x
    Pauuline is gwoon prachtiig nie ?
    iilOvejouu x

  14. Mooie reeks, vooral nr 3

  15. Prachtfoto’s!!!
    Vooral de derde is dé max!!!
    Xx

  16. ik vind vooral de onderste foto het mooiist😀
    maar ze zijn eigenlijk alle 3 mooii hoor😉❤.ly’

  17. amai da zen echt wel mooie fotos za ik vin de onderste het mooiste mja die zen echt allemaal mooi ze
    (zoal altij he !!!)
    iloveyou (l)(l)

  18. dank uuuu

    Ly2

  19. De 2 de foto is de mooiste:)

  20. Die 2 eerste zijn enorm goeie zw/w-portretten. Wie is de fotograaf geweest?

  21. eerste is Yolanda Kingdon en 2de is Marcel Vermey🙂

  22. zo mooi :’)
    paulinetje je bent prachtig.<3

  23. Ohh prachtig!
    Geweldige fotografen maar een nóg beter model,, Pauline dus!🙂

Geef een reactie

 
