Cartoons

Wat doet een mens tussen leren voor de examens ? Relaxen é en dus ben ik even op de pc geweest en heb ik een paar foto’s bewerkt , allé bewerkt is een groot woord é 🙂😉 ik heb mij gewoon even laten gaan !!! En nu kan ik er weer tegen ! 🙂

1ed-kitty

lpns_018

friends

ellokitty

Later meer 🙂😉

Ow en als je nog aan een pauze toe bent  : even ravotten in de sneeuw en dan een lekkere kom soep 🙂 En nu wiskunde  :p:p

_mg_4506

~ door Pauline Grossen op november 23, 2008.

23 Reacties to “Cartoons”

  1. Haha zo zalige bewerkingen ^^😀 echt de max! Lovin it😀

    Schatke!! Doe da goe é🙂
    ik men lesje nog wa voorbereide ze😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  2. Haha!!😀
    Kei origineel bewerkt Pauline!!!
    Maja..nu kan ik ook beter effe verder studere want mijn pauze duurt véél te lang :s🙂
    Doeidoei
    Xx

  3. o man die sneeuw is echt zo zalig é :p
    krijg daar zo’n kerstmisgevoel van :p

    Xje leuke bewerkingen trouwens ;-D

  4. hier ist al weggesmolten 😦 spijtig é

  5. Wauuuuwiiie
    bij ons ligt die nog want ben gevallen😛

    xxx
    Mahal kita

  6. ei is da ni melanie ofzo vn opj feesj op die eerste foto?😀
    zo’n sjieke foto’s jong ^^
    SNEEEEEEEEEEEEEUW😀❤.ly’

  7. cute pictures !!!
    Did it snow there ?

  8. Leuke bewerkte foto’s!
    Hier is nog een foto die ik van je heb bewerkt:

    Hopelijk vind je het leuk. (:

  9. Haha leuk!!
    Houd ge ook al van Hello Kitty?=D

    Ik ben niet buitengekomen met de sneeuw xD

    xx

  10. Leuk bewerkt! =D Ik heb deze van jou bewerkt:

  11. @ Jason : yes a little bit 🙂

  12. haha kei leuk ik vin zo die laatste van hello kitty wel leuk gedan alle da is zo ook ne mooie foto he en die van mee de simpsons is wel grappig en van madagascar ook :p :p :p en wast leuk in de sneeuw?

    iloveyou (l)(l)(l)

  13. Hahah het was ssuper in de sneeuw , spijtig genoeg is alles al weg ! en nu moet ik studeren !!! Morgen 4 toesten !! Geschiedenis , Arrdrijkskunde, Wiskunde en TO :p:p

    xxx

  14. ohh amai ocharme toch ik heb een sb van frans en nederlands dus valt nog mee he :p

    en was juist op msn en ik zeg zo pauline ?? en u mama antwoord zo ja het is de mama ben msn verget aftesluiten :p:p

    iloveyou (l)(l)

  15. mooi😀
    ps ik heb ook een fotoin de sneeuw gistere getrokken😀

  16. ocharme zo baalvakken!aardr en geschiedenis dee ik totaal niet graag!
    veel succes allesinds! ♥

  17. I<3 Hello Kitty

  18. Hoe je er toch op komt om die cartoons te maken😉

  19. Whaaa suprr mooi !!
    OOOHWW die vn ons 2 is zupaaah cutee!!
    xDDDD die me de simpsons is ook mega cewll!!
    XXXX Mell

  20. egt cooowle!!!!
    zo origineel n grapg!!
    en jeej eindlek n beetje sneeuw xD
    nog veel succes me lere enzoo!!
    <33 zug!!

  21. Die laatste bewerking is ne mooie foto xx

  22. zoo leuk,
    diee van hello kitty enall, xd
    && die van u in de sneeuw,
    is zoo sjiek.<3

  23. Oooohh ik kan er geen beééste uitkiezeenn want ze zijn allemaal heeel mooi !
    Echt geweldig!🙂
    k ga jeee late topmdelletjee! (L)
    xxx

Geef een reactie

 
