Skinny

De mensen die mij kennen weten dat ik en fan ben van skinny ’s in alle kleuren  :-)  Ik heb er zo een fel blauwe, een zwarte, een grijze met luipaard prints  en ik ben nu op zoek naar een fel roze met of zonder prints 🙂

Een van mijn lievelingsbroek is mijn rode skinny maar ik ben nu aan het groeien ( jaja) en langzaam maar zeker wordt  mijn rode skinny te kort :-)  Helaas  ! Dus moet ik (mag ik) dringend eens gaan shoppen , dat zal na de examens zijn é en dan kom ik naar Antwerpen 🙂 Dus meiden , we zullen kunnen afspreken 🙂😉 En als je ondertussen ergens zo een roze skinny tegenkomt laat het mij weten 🙂😉

img_0639web

~ door Pauline Grossen op november 24, 2008.

39 Reacties to “Skinny”

  1. Wow, nice and colorful !
    I don’t know if I like the puffy sleeve on the shirt !
    xxx

  2. a new glamour-babe is born. Chic zeg.

  3. The pose is amazing😉

  4. Ik heb een roze skinny =P
    (Van duitsland!=D)
    xx

  5. Oeps Duitsland is een beetje ver é 🙂;-)
    ly

  6. Mooie foto zenneh😀
    tis precies terug zomer!

  7. Mijn zus heeft ook zo’n roze skinny😀
    uit de H&M, ze heeft hem wel al een maandje … maar mss is ie er nog😀

  8. Ik heb myn roze skinny gekocht in de H&M ! & hij ligt er nog steeds ^^
    tis 20 euro ofzo😛
    xily

  9. euh ? echt ? bij ons is er geen roze skinny ze in den H&M , allé bij de kids toch nie , jij neemt al een S zekers ?
    xxx

  10. Joepie Pauline is coming to Anvers.
    Ik heb er nu al zin in, vooral in Da Giovanni & Asterix😉
    U papa ook zeker?😀
    Want da’s met 30% Alcohol hé😉

    x
    BCFE

  11. Joepie Pauline is coming to Anvers.
    Ik heb er nu al zin in, vooral in Da Giovanni & Asterix😉
    U papa ook zeker?😀
    Want da’s met 30% Alcohol hé 😉

    x
    BCFE

  12. Mooie foto! Ik hou ook van skinny’s, maar ik woon in Nederland dus ik kan je er niet aan helpen..
    Hier is een foto die ik van je bewerkt heb, ik heb ‘m ook bij je vorige blog gepost, maar daar kwam m’n bericht niet aan..

  13. Oh, ik zie nu dat ‘ie wel was aangekomen bij je vorige blog. ;P
    Het is niet echt bijzonder, maar wat vind je ervan? (:

  14. Pauline!!!🙂
    Ik woon vlak naast de meir dus als ik een mooie skinny zie zal ik et u zéker vertelle!!😄
    En ik kan ni w8te om iedereen terug te zien!!!
    P.s. Die foto is echt leuk!
    Xx

  15. jaa !
    ik zit al bij de jeugd hé.
    Ma mss kan je in 32 ofzo? van de jeugd
    die zijn redelyk smal & tzyn kleine maatjes ^^
    xily

  16. ah ja maybe 🙂 ik zal eens zoeken dan🙂 allé moet wel wachten tot achter de examens , hopelijk zijn die tegen dan niet allemaal weg 🙂
    ly❤

  17. waaaaaa zo’n sjieke foto😀❤.ly’

  18. whaaa usper plien is aant groeien ofwa :p
    in de o’appels ebben ze skinnys in alle kleuren🙂

    <3… loveyou

  19. Joaa, ik heb ook een roze,
    het zelfde als diie vn Tisjaa denekk ;p
    Ook vn de H&M, & ze liggen der nog altijdd,
    zaterdag nOg geweest x)
    Joaa, dan kunnen we nog iis afspreken😉

    iilOvéyouuu.<3

  20. ik eb er es gezien in de A mode!
    en ook in de berchka!
    zo leuk daje na antwerpen gaat!
    me wie gaje wel?
    amusseeer je ee meid!
    x

  21. Stoere foto !!
    nog nergens een roze skinny tegengekomen…
    Knuffs <33

  22. nicekee!!! xx

  23. antwerpen<3 zalig das ni zo ver:D
    dus laat iets weten e po😀
    Jtm<3

  24. Ja Helen doe ik zeker , zal het hier HEEL GROOT schrijven 😉 kunnen wij allemaal afspreken en uitblazen van de examens 🙂😉
    xxx

  25. ik eb er es gezien in de A mode!
    en ook in de berchka!
    me wie gaje na antwerpen?
    amusseeer je ee meid!
    kmisje!
    en succes met de examens!
    x

  26. met iedereen die die dag vrij is 🙂😉

  27. haha🙂
    aja oke🙂
    wnr ebje gedaan?
    ik de 16e december?
    x

  28. ik ook 🙂 dus denk ik dat het donderdag 18 zal zijn 🙂

  29. Rode skinny’s zijn echt wel leuk. Zo heb ik er ook een. Een roze heb ik nog nergens gezien. En een leuke bril trouwens.🙂

    xx-jes Paulien

  30. Aja dit is een pracht foto dat was ik nog vergeten te zeggen🙂

  31. Nu ik nadenk heb ik er in Nederland een zien liggen. Maar weet niet hoe de winkel noemt.

  32. aja oke🙂
    kga kykn als ik ook kan!
    waar spreek je af?
    wie komt er nog?
    kmisje!
    succes me de examens!

    xxx

  33. ik laat zeker nog weten waar en hoe 🙂 ok ?

  34. ja oke sva!
    succes ee meid!

    xxx

  35. Leuke foto😉

  36. Ik kan ook wel hoor =-) =-)

  37. Oohh dieee foto ö
    zoee mooi zusje
    echt prachtig
    ilu❤.

  38. OOOOOOHHH Prachtig ! Echt een mooie foto !
    En je hebt gelijk, die skinny is fantastisch!
    Groeien heeft voordelen, maar ook nadelen éé😀
    Maar zelf ik heb alleen een grijze skinny en een jeanse en een zwarte dus ik kan je niet helpen…
    Kusjess x

  39. Mooi.!
    Vraagje: hoe ben je model geworden?
    xx

Geef een reactie

 
