dank u Maria

Dank U Maria voor deze mooie bewerking !!!

paulinegbd8

ook nog even zeggen dat er iets raars gebeurd af en toe met mijn blog en jullie comments : af en toe moet ik ze opeens goedkeuren, vroeger moest het nooit gebeuren en waren de coms direct te zien en nu opeens is dat verandert , ikzelf heb niets aan de instelling van mn blog veranderd toch niet dat ik weet :p Enig idee iemand hoe het komt ? Hebben jullie dat ook voor ?

ook bedankt aan Fieke en Shana voor de nieuwe werken !!! Zie : https://paulineg.wordpress.com/werkjes/🙂😉

~ door Pauline Grossen op november 25, 2008.

17 Reacties to “dank u Maria”

  1. Wauw..die foto is écht mooi bewerkt!!!
    En een kei toffe spreuk vanonder🙂
    Wel raar dat je ze nu moet goedkeuren..
    Ik weet in iedergeval niet hoe het komt! (sorry)
    Ma misschien weet de volgende persoon die op deze foto een reactie stuurt het antwoord wel🙂
    Tot dat moment…afwachten dus..
    Xx

  2. Supper mooii diie bewerkinngg !❤
    Maar Shana & Fieke doen da ook goe Ö.<3

    Kusjéésss.<3

  3. sjiek sjiek!!
    en sorry kweet egt niks van computers enzoo dus kweet owk nie hoe da komt :s
    hvuuu!!!! xxxx

  4. huh ma nu staa mn reactie der wel al drekt op😉
    ist al trug goew me uu blog??? <33.

  5. Prachtige foto!

  6. Zo mooi bewerkt amai!!
    thnx om er een paar op de blog te zette🙂
    veel geluk naar je Skinnyjeans zoektocht😀

    xx♥xx

  7. Cool picture !
    Did you get my e-mail ?

  8. You have a twin😉

  9. Alsjeblieft! =D

  10. Are you there ?

  11. Wauw! Supaa mooi gedaan Maria
    Btw je Foto’s zijn weer Supertastisch als altijd!

    xJosephine

  12. Heb je iets op je hoofd staan of zijn dat je haren?🙂
    Lekker leuk:)

    Ik begin ook onderhand met de examen. Wij hebben de 17de pas gedaan. Dat is 1 dag later🙂. Maarja.

    Hint: Ik kan de 18de wel hoor🙂

  13. oooooh das idd keimooii bewerkt!
    en me mij is alles goed hé😉
    &; medu?
    hehe ,, ik kan geen toetsen meer krijgen😀 (ookal heb ik er tog vndaag eentj gehad <_< )
    omdat de leerkrachten gene meer moeten geven en zo,, door de examens😉 sperperiode noemen ze dat :p maar wel niet alle leerkrachten houden zich hieraan <_<
    hoe ist anders medu?❤.ly’

  14. oh ja das kei moi bewerkt das precies zoo ne identieke tweeling🙂

    iloveyou❤

  15. Keimooi bewerkt🙂 !
    & mooie foto’s ook x

  16. hey pauline ,
    het zijn allemaal heel prachtige foto’s , je bent een natuurtalent !!!!
    groetjes melissa

  17. OoOoOoOhhOoo wat een pracht van een fotoo’ ! Al was ie niet zo mooi bewerkt, dan was die nog supersupermooi !

Geef een reactie

 
