ACT THE F*CK NOW !

Omdat ik in augustus aan het draaien was voor DHDD kon ik helaas niet meedoen aan dit project hier van Nic Balthazar…. maar ik sta er wel 1000 % achter dus doe zoals ik en laat je stem horen !!!!! Teken de petitie hier zodat onze politici EINDELIJK begrijpen dat het dringend tijd wordt om aan ons klimaat te denken !!! Dank u !

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op november 27, 2008.

10 Reacties to “ACT THE F*CK NOW !”

  1. Zalig filmpje❤

  2. super initiatief!
    leuk filmpje
    xx

  3. Twas net op vtm nieuws😉
    en daarna hebben ze het hele filmke nog eens laten zien
    tis echt wel tijd aja! ♥
    ACT NOW!

  4. ahja ik heb da ook just gezien op vtm en tion dacht ik nog van ah mischien speelt pauline er nog in mee !!!!!!!!!🙂🙂🙂

    iloveyou❤

  5. Idd!! Ze geve de boodschap goed mee!!
    S.O.S….ACT NOW!!!
    Xx

  6. Das massa’s mooi da filmpje <333
    ILOVEYOU_

  7. Idd !

  8. Goed!

  9. Goeddd.<3

  10. Da s een prachtig filmpje!
    Kusjess x

Geef een reactie

 
