The 50’s

Eeen tijdje geleden  had ik een opdracht met als achtergrond de jaren 50 ! Het was heel leuk om te doen , vooral al de mooie items van toen vond ik super , zoals deze juke box🙂 of de “Wurlitzer” en of course mijn super hippe kleren  ;-)  Ja vintage is echt in🙂 en ik koop zo af en toe zo echte vintage spullen die ik dan aandoe met nieuwe kleren  :-)  Ik ben vooral dol op pettycoats in alle kleuren en lengtes 🙂 En ik heb er al een hele verzameling 🙂

naamos

bdmv-059

bdmv-074-copy

bdmv-072-copy

~ door Pauline Grossen op november 27, 2008.

13 Reacties to “The 50’s”

  1. ohhh das wel eens iets anders he, maar ik vind het wel mooi vooral die mee de brommer vin ik het mooist !!!!!
    en die haren zijn toch weer zo mooi !!!!
    + 1ste eindelijk is :p

    iloveyou❤

  2. Mooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii❤

    x
    BCFE

  3. Leeuk!😀

  4. sjieke foto’s meid!
    maar kheb n rare vraag,
    wat is pettycoats ? :p❤.ly’

  5. VESPA!! zo cool😀
    xx

  6. pettycoats❤ das zo leuk é!
    check dien elvis op den achtergrond :p

    X

  7. sgoontjn!! ly.<3

  8. Aha! De eerste foto; de juke-box van mijn geboortejaar en verder Elvis, nog steeds mijn idool.

  9. De Jaren 50 Het lijken mij toch zo’n leuke jaren. Ik zou er zelfs wel een naar gaan met een teletijdmachine🙂

  10. Kei sgoon!!

  11. Keii moooié foto’s !<3

    iilOvéyouuuuu’x

  12. very cute😉
    Love the dresses !!!
    xxx

  13. Oooww zooo mooi! Very spééciaal !

Geef een reactie

 
