Simply black

Ik had een tijdje geleden een shootje en omdat het nogal onverwacht was en er niet direct een visagiste beschikbaar was, mocht ik “proberen” de schmink zelf te maken  ! Wel met goedkeuring van de fotograaf é😉 Het is nog niet 100% goed gedaan maar ja ik ben nog geen pro é en ik heb ook nog niet al het goede materiaal ! Maar ik vind het wel heel leuk om te doen en ik zal dus blijven proberen  en ik hoop dat ik later ingewikkelde MU zal kunnen maken🙂 Maar natuurlijk als er toevalling iemand uit de buurt een cursus visagie aan het volgen is op school en eens tijd heeft om met mij te experimenteren en mij van alles te tonen en te leren , graag é 🙂

_mg_3963

_mg_3941

~ door Pauline Grossen op november 29, 2008.

15 Reacties to “Simply black”

  1. das kei mooi gedaan plieen (l)
    & weer supermooie foto’s ^^
    iloveyou x

  2. Oh , die foto’s zijn super mooi !😀

  3. Ooh ik vond die foto’s zo mooi!
    de eerste keer toen ik die zag😉
    dat ik er meteen een werkje mee heb gemaakt ^^

  4. zo mooi gesminkt plien!
    weeral
    supeer mooie foto juaa ! ❤. ilu

  5. thanks girlzzzzzzzzzzzzzzzzzzz🙂
    xxx

  6. sjieke foto’s ze meid!
    &; de mu is ook goed gedaan😉❤.ly’

  7. mooiken!!
    zowals altij… <33.

  8. ik vind het wel leuk🙂
    X

  9. Mooie foto’s en je make-up is mooi gedaan! (:

  10. Oeehh mooie foto’s en die waaier is echt cool!

  11. oh das zijn echt kei mooie fotos !!!!!!
    en de make-up is goe gedaan ze !!!!!🙂
    iloveyou (l)(l)

  12. Moooooooi ! En Succes met je examens he meid!❤ ily Knuffs

  13. The first picture is great !
    The gloves are cool !

  14. wow mooi !
    ik vind de make-up toch al heel goed meevallen !
    bljven oefenen en je geraakt er wel !
    je bent al goed op weg!

    xxx

  15. ik kwam nog eens even piepen.
    ik vind de MU eigelijk al goewd !🙂
    xxx

Geef een reactie

 
