Welkom back Mister Fre !

Fotofre met wie ik jaren geleden al eens heb gewerkt was al een hele tijd gestopt met fotografie ! Hij had geen goesting meer  ….  maar omdat wij regelmatig met elkaar chatten , had ik hem eens gevraagd of hij het niet mistte en of hij toch niet opnieuw wou shooten 🙂 Hij ging er eens over nadenken  en zo gezegd , zo gedaan 🙂 Uiteindelijk wou hij dan toch “uizonderlijk” zijn spullen terug naar boven halen en voor mij terug Fotofre zijn  :-)  Ik was super content en het ging heel vlotjes 🙂 Een deel van de foto’s zijn nu klaar en hij krijgt super veel toffe reacties , zo leuk, dat hij besloten heeft om opnieuw aan de slag te gaan  :-)  En sinds onze shoot samen krijgt hij ook al nieuwe aanvragen binnen van kids😉 Ik ben dus super blij dat ik hem zover heb gekregen  en dat hij nu weer de smaak te pakken heeft want hij maakt super foto’s met mooie lichtinval enzo en het zou super jammer zijn geweest moest hij dan voorgoed gestopt zijn  !!! Go Fre GO 🙂😉

dsc_6173

dsc_6185

dsc_6190

dsc_6215

~ door Pauline Grossen op november 30, 2008.

31 Reacties to “Welkom back Mister Fre !”

  1. Idd,
    het zou jammer zijn moest hij stoppen !Ö
    De foto’s zijn supper mooi,
    mijn lievelings zijn de 1ste & de 3de🙂

    Xjé.<3

  2. ja idd gelukkig hebt gij hem terug aan het werk gekregen
    en da is dan wel leuk dat hem terug aanvragen krijgt!!!
    want da zijn zo zalige fotos he !!!
    en ilove mickey mouse🙂🙂🙂 !!!!

    iloveyou (l)(l)(l)

  3. Inderdaad heel mooie fotos, heel simpel, heel naturel, echt sjiek.

  4. Ooh hij is nog steeds super!

  5. Fotofre “ken” ik nog van op het forum van Belgium Digital. Maakte toen ook al mooie portretten.

    Pauline, ik ga van een foto uit onze shoot van vorig jaar een grote print van 40x60cm maken om aan de venster van mijn kantoor te hangen🙂

  6. Mooi ^^. Ben je trouwens model?

  7. ma gauw zeg zoooo mooie foto’s tis egt nie te doen!
    Best dat hij blijft shooten hoor!
    En me jou eeft hij geluk ee! zo’n model vind🙂
    x

  8. @ Serge : wow cool zeg 🙂 dank uuuuuu🙂

  9. Hi Pauline,
    Awesome new pictures(all of them!)
    I will check the blog more tomorrow !!
    xxx
    Jason

  10. ’t Zijn idd zeer mooie portretten, de Fré is de stiel nog niet verleerd😉
    We hadden ze al op Belgium Digital gezien, en er is een interessante discussie uit ontstaan:
    http://forum.belgiumdigital.com/f41/pauline-i-239362.html

    Ze zijn daar allemaal behoorlijk onder de indruk van je CV😉

    Ciao

    JJ

  11. Het zijn schone foto’s!😉
    ❤ ly

  12. Hele mooie foto’s, hij moet zeker door gaan!

  13. Leuke fotos🙂🙂 en cute vestje!!🙂 groetjess

  14. Leuke fotos🙂 en cute vestje!!🙂 groetjess

  15. ik wens je veel succes toe met je examen;)))

  16. dank uuuuuu !

  17. Leuk😉 .
    Heb je ook een brief gekregen voor het JAM-kerstfeest? (:
    Normaal zal ik er ook zijn😉.
    Liefs.Leontien x
    Je moet anders maar iets laten weten op me’n e-mail ofzo –
    (Kun je dat zien? , want ik moet dat hier ingeven maarja ik weet niet als je het kunt zien hé🙂 )

  18. Prachtig méér valt er gwn niet over te zeggen, want ze zijn prachtig😛

  19. voor mij zijn de 2 laatste echt geslaagd !!
    Knuffs❤

  20. Jij ook succes!!=D
    Kheb al luistere gehad van engels ><
    donderdag heb ik nederlands!!
    Echt makkelijk!
    is superweinig!!=D

    Ly❤

  21. Dat weet je dan ook weeral😉
    Haha,
    was het maar waar!😀
    VEEL SUCCES MET JE EXAMENS LIEVE SCHAT!
    & Met mij is alles goed,
    met jou ?🙂

    – ’t Zijn prachtige foto’s lieveke!

    Love you❤

  22. whii, kvint ze echt super mooi!
    blij dat je hem overtuigd hebt om verder te gaan🙂
    cvaaa ng meid?

    <3ly.kmisjéé

  23. Prachtige foto’s Pauline!!
    En idd, d lichtinval maakt et hélemaal af!!
    Ng succes met d exames en hopelijk tot snel hé!!!🙂
    Xx

  24. da zijn echt leuke foto’s meid ^^
    &; echt super dat die fotograaf trg beginnen foto’s trekken is door Uu!
    echt keigoe ^^❤.ly’

  25. Kei mooii!!

  26. waaw sjiek!!
    en zo naturel enzoo!!
    egt moojj!!!!
    en keileujk da ge fotofre overtuigd ebt om em trug te late beginne!!
    <33.LUu!!x

  27. supermooi!
    En wat goed gedaan van jou dat je fotofré hebt kunnen overhalen om door te doen!
    xxx

  28. […] Een tijdje geleden heb ik een shootje gehad met Fre ! Deze foto’s vormen ook een hele reeks ! De speciale afwerking vind ik wel héél cool ! […]

  29. Die vindt ik duuuuuz écht het mooooooist éhh ;
    juaaaaa; je hébt veeeeel moooie ftoo’z kiezen kàn ik namelyk ni mrjaaaaaaaaa , ik heb toch besloté dat deeez de mooooiste zyn , dak vndaaaaaag bén tegegekOmééé (:

  30. Pauline toch, jij bent een echt Prachtkind.
    Heb je msn zoa mag ik hem alstublieft??

    Jij bent supermooi !

  31. Oeppss zojaa****

Geef een reactie

 
