Camille & More

Ik had onlangs een shootje voor een merkkledij en het ging al over communiekleren enzo ! Het was heel leuk, zeker toen ik opnieuw Camille zag ! Van zodra ze mij binnen zag komen kwam ze naar mij en wou weer met mij op de foto 🙂 Zo lief é🙂

dscn1323

En tussen het leren van 2 examens moet er een beetje ontspanning zijn é en af en toe trek ik zo zelf foto’s hihi zo voor de spiegel of gewone gekke dingen zoals deze 🙂

Nog iedereen Suc6 met de exams !!!

dscn0846-copy

Of ik pruts even op de PC 🙂

stockvault_11034_20080412

~ door Pauline Grossen op december 2, 2008.

20 Reacties to “Camille & More”

  1. iedereeen doet da wel eens zo’n fto’s trekke voor de spiegel hé!!=D

    Succes met de examens!;-)

    Ly x

  2. Heel veel succes gewenst met je examens !

  3. Nice ksta er ook op xd
    Haau po kmis uu meisje❤

  4. Haha!!😀 das kei tof!!
    Ge geeft me ineens inspiratie Pauline!!
    Ng veel succes é!!
    Xx

  5. Die camille is zo koddig hé ^^
    sjieke foto’s meid!
    oooooh &; ksta er zo ergens bij,, bij die onderste collage😀
    joepieeeeee ^^😀❤.

    bij mij gaat alles goed hé🙂
    morgen moet ik mijn economie leren wnt donderdag heb ik mijn eerste examens ^^
    dat wordt weer puur stressen😀
    hehe :p
    wanneer heb jij examens?🙂
    alvast meid véééééééééééél succes😉
    doej best hé ^^❤.loveyou’

  6. Тема ну просто пиздец.
    Неужели ничего поактуальней не нашлось?

  7. Oohhh schattig!❤

    Love my choezieee❤
    Succes met de examens

  8. Zo zalige foto’s en bewerking😉
    SUCCES é meid! ▬♥▬

  9. Diie foto’s zijn supperdepuperr ! Ö.<3

    Dankjewééll; jij ook veel succes hé meidd.<3
    Xjé.

  10. Good Luck on your exams🙂
    xxx

  11. Prutsen met de pc noem je dat dan?! Tis kweetnie hoe mooi gedaan!
    Veel succes met de examens iedereen!! Ik zal duimen😉

  12. @ Typok : euh vertaal eens :-))

  13. hi die eerste foto is ne mooie ma nu al communie klere is da nie wa vroeg??
    en da is ne kei mooie foto da gij zo in de spiegleg hebt getrokke!!!

    iloveyou<3

  14. ooo zo lief!
    en sta een foto van ons op🙂
    alea me de bende!
    kebugraag!
    succes me de examens ee meid!

    XXX

  15. Mmmm… Ik zal het nodig hebben.
    ” Succes met de Examens ”
    Heel hard.
    Pauline gij ook eh
    ” Succes met de Examen”🙂
    xx Paulien

  16. Whaaa schattig!😀
    Mooii collage, met heel de groep in Antwerpenn, bij Naked’08!!😀
    Da vond k echt een superr dagje, hopelijk dit jaar opnieuw é ♥😉
    x

  17. die camille is zooooown lief kiendje!!!!
    echt sgattiiiig!!!!
    en grappege foto vor de spiegel =P sgown!
    hoe ist geweest mduu exame?
    ng keivl succes eeh!!!! <333..

  18. Echt een lieve foto met Camille!
    Veel geluk en succes de komende weken met de examens!

  19. Heej ,
    Mooie foto met Camlile !😀
    Uhm , nog even dit , met welk programma maak je zo’n mooie bewerkte foto’s😀
    X
    Marthe

  20. super cute
    en liefee foto bewerkt ding ^^

Geef een reactie

 
