Heeeeeeeelp

The exams are starting right now !!!!!!!!!! First : mathematics ! Good luck everybody !

Hier een fotootje van mijn black and white reeks van Fotofre , ik vond het toepasselijk 😉 (more 2 come)

dsc_6307

Nog toepasselijker zo 😉

d6307

~ door Pauline Grossen op december 3, 2008.

36 Reacties to “Heeeeeeeelp”

  1. The picture rocked the world!

    x
    bcfe

  2. kei zalige foto
    en kei mooie klere!!!!

    oh bij os gaan ok de examens beginn ma ik denk altij ma van dan komt de afsluitdag en de vakantie en morge hebbe we mondeling frans !!!

    iloveyou (l)(l)

  3. Gaje naar het JAM kerstfeest? (:

  4. Ja erg hé!!
    Morgen nederlands!
    En vrijdag fusica .. ohnéé!xD

    Tis zeker een toepasselijke foto!!;-)

    Knufs x❤

  5. ik bedoelde dus fysica!xP

  6. Das echt een heel krachtige foto!
    ik morgen laatste dagje stage ^^
    Amai kga ze missen Ö
    Jullie allemaal SUCCES met de exames!

    ▬♥▬

  7. Heel veel succes!
    En heel koele foto. (:

  8. Succes!!

  9. dank uuuu iedereen , jullie ook é suc6🙂 deze namiddag een hele brok wiskunde geleerd , alle definities :p alle notaties en meetkunde enzo amai ! mijn hoofd !!!!

  10. Ohh, ik heb vandaag wiskunde getalleleer gehad,
    ging echt supperrr ! =D

    Nog succes met je examens hé meisje.
    morgen heb ik to, weinig maar moeilijkk Ö
    Jaa, zeker een toepasselijke foto haha x)

  11. haha heel toepasselijke foto😉
    Beginne jullie nu al allemaal met de examens??
    Amaii, ik begin volgende week donderdag pas!! Ö
    Maja, allemaal veel suc6 dan😀
    LY x ♥

  12. zo’n superkleren😀
    kheb morgen frans en tis echt enorm veel😮
    veel succes!

    X3.loveyou

  13. JiHiiiiiieeee ben net terug ! Wiskunde ging massa’s goed 🙂
    morgen : Nederlands

  14. ik heb morgen ook nederlands ^^
    & boekhouden is goed gegaaan😀
    x ly

  15. Ik begin volgende week donderdag pas. (11 december)

  16. proficiat meisje!
    nederlands zal ook wel lukken😉

    ▬♥▬

  17. cute ! good luck !!!
    xxx

  18. Study hard, I pressed the wrong key, and it forgot my avatar !

  19. Proficiat Pliientjee😉
    Je gaat dat allemaal goed doen!
    ;; Ben ik blij dat ik pas volgende week donderdag begin,
    heb je dan zoveel meer examens dan mij? wanneer zijn bij jou de examens gedaan?😀
    x Nog veel Suc6! ♥

  20. @ kelly : ik heb in totaal 15 examens en dat is tot 16/12 !! Heb jij er dan super weinig of wat ? Maar mijn school is wel een moeilijke school (soort college en in de top 10 van beste school van de kust) zeggen ze hier (die is daarvoor gekend blijkbaar)🙂

  21. Veel geluk met je examens, ik zit ook zo op een college wat gekent is al 1 van de beste scholen van hier. Heb ook veel en moeilijk examens!

    Die laatste foto is stoer!! met welk programma doe je dat??

  22. @ Janne : de bewerkingen bedoel je ? Ik doe dat met Microsoft digital Image !!! Suc6 é !!
    xxx

  23. How do you say “good luck” in dutch ?

  24. You say ” succes” and you can write “suc6 ” (I always write it so ;-))

  25. Cva he int school😉 vandaag had ik fysica tviel eigenlijk nog mee want ik ha der bang voor ze ik kreeg die definities ni in mijn kop!=D
    En gisteren had ik nederlands die supermakkelijk was!
    Percies gewoon een herhalingstoets =D haha echt makkelijk,volgende week valt het mee dan heb ik handel en dactylo en geschiedenis,bio,to,frans,…
    Gy ook nog veel succes hé!;-)
    x

  26. Hey Pauline!
    Hoe gingn de examens tot nu toe?
    Voor die nog moete kome GOOD LUCK🙂 !
    Ik had vandaag mijn eerste en twas wel goed gegaan😉
    Nog tot volgende week vrijdag en ik ben er al vanaf!
    x

  27. sgoontje!!!
    kheb maandag wiskunde..stresseee!!!
    en hoe wast me nederlands? <3333

  28. Amaii pauline!!! Ik heb maar 6 examens! (Frans, aardrijkskunde, geschiedenis, wiskunde, Nederlands & biologie) Ik begin 11/12 en eindig 17/12. Onze zyn ook best wel moeilijk..
    Wow meisje, nog veel suc6 hé, je doet da goed!
    x

  29. 6 examens maar ???? wat voor een school is dat ? 🙂😉

  30. mooie foto
    spijtig genoeg kan ik geen gitaar spelen😦 ik wil het wel😀 en als ik het kon zou ik het zeker aan jou leren!

  31. Echt leukkk!!! IloveYouuu

  32. veel succes he plientje!
    Mooie sgoenen!!Ö
    kiss & hug me x

  33. waaaa die foto is keicool jom😀❤.ly’

  34. Jaa, tof hé! maar 6 examens! ,D
    ’t is thans toch nie één van de gemakkelijkste scholen😛
    Ik begin overmorgen met examens dus,, wens me suc6!😀
    LY x

  35. Ey…lang geleden,
    het is wat stilgevallen bij mij.
    en alles goed met u? ik zie hier weer toffe foto’s

    xxjes

  36. CEWLLLL !!!!!!!!!! massas mooi

Geef een reactie

 
