Update

Wel wel ik krijg zoveel vragen over de examens dus ga ik hier een klein updateke doen é  ;-)  Wiskunde ging massa’s goed  ! Ik ben daar 3 uur gebleven in plaats van de geplande 4 uren ! En ik kon alle definities en formules  yesssssssssssssssssssssssss !!!!  Vandaag had ik dan Nederlands en ook hier ging het goed !  Ik was al om 10 u thuis en ik heb ondertussen mijn geschiedenis voor maandag gestudeerd en een beetje WW want ik heb Bio en WW op dezelfde dag  (beurk) ! Morgen ben ik dan ook héél de dag weg en kan ik niet veel doen daarom dat ik alles vandaag al doe ! Ik ga namelijk dansen met de cheerleaders en daarna heb ik iets te doen voor JAM en dan s’ avonds organiseren we een Sinterklasfeest voor 500 (!!!) kids 🙂 Veel te doen dus 🙂 En nu dat ik het over die lieve Sint toch heb  ;-)  dit jaar is hem toch nog langsgekomen🙂;-)  Het zal wel de laatste keer zijn zeker aangezien mijn ….euh euh ….leeftijd 🙂 Of komt hij nog langs bij jullie ?  ;-)  Ok jullie willen weten wat hij gebracht heeft zeker ?  lol … kijk dan !

Ik kreeg 1 bangelijk mooie headphone en een trui met cupcakes ! I LOVE cupcakes 😉

sint54

~ door Pauline Grossen op december 5, 2008.

17 Reacties to “Update”

  1. Po,

    ik kreeg nog iets!😛
    Tickets voor P!nk!

    x

  2. ow wouw 🙂 cool é

  3. heb jij geluk😉 Bij mij is de brave man nog niet langsgeweest !

  4. coowllee!!!
    bij mij is ij nimr gekome😦 snik snik .. :p
    amaj ge bewerkt wel vel dinges me de computer eh de laatsten tijd!! s keileujk!!!
    jeej super da nederlands ook goe gegaan is!!!!
    amuseerduu morge me cheerleaden en JAM en op het sinterklaasfeest!!
    xx ily!!

  5. Bij mij is sinterklaars dees jaar nii langs geweestt😦 ;p
    Supper mooii die trui !
    Véél plezierr ehh morgen!❤

    Xjé;x

  6. Bij Mij wel😀
    ik heb de dvd van camp rock gekrege en nog 2 coole truien enz.😀
    Veel pleziier dit weekend!
    x

  7. Bij mij brengt hij een kaart voor P!NK in Concert in het sportpaleis❤

    x
    BCFE

  8. Gezien mijn leeftijd komt hij hier niet meer. Jammer!

  9. zo zaaliug daje na je examens lik naar huis mag!
    wij moeten daar blijven tot 12 uur en mogen niet eens studeren!
    Das egt erg en zeker als je 2 vakken op een dag hebt!
    En ik eb vo sinterklaas geld gekregen🙂
    haha origineel ee! ik wist dus nix te vragen ee…
    x

  10. Ik ben super blij dat je exames al goed gingen!
    Maar dacht wel dat het geen probleem ging zijn^^
    Bij mij is hij ook niet meer geweest😦
    Maarja, ik heb niet te klagen hoor😉

    ▬♥▬ Knuff! en Suc6! Veel plezier vandaag nog!

  11. HI, Pauline !!!

  12. Succes met el examens !

  13. Succes met de examens !

  14. bij mij heeft fij een buzzypass gebracht :p

    Xje

  15. bij mij heeft hij een gezelscgapspelleke “gebracht” en bij osse papa geld

    en nog kei veel s6 mee de examens he !!!!

    iloveyou(l)(l)(l)

  16. Bij mij Kaarten van P!NK in concert🙂
    Sportpaleis❤

    x

  17. Sinterklaas kapoentje. Gooi wat in mijn schoentje. Gooi wat in mijn laarsje. Dank u Sinterklaasje.
    🙂

Geef een reactie

 
