Wilfriedjeuh !

Gisteren had ik een super leuke dag  ! Eerst ging ik dansen dan moest ik een reportage gaan maken voor JAM en ik denk dat het al dinsdag op Tv zal zijn 🙂 Kijken dus é 🙂

En deze morgen heb ik moeten lachen omdat ik een shootje had op een  super vreemde locatie 🙂 Maar wel héél leuk , vooral met Wilfried heb ik keihard moeten lachen  ! Er waren ook andere modellen aanwezig  : 2 jongens en 2 meisjes maar ik was de jongste ! De kleren waren keimooi, het zijn in feite kleren voor volwassenen maar ik kon in een XS🙂 Van zodra ik de foto’s heb komen die op de blog  :-) 😉

Ik vertelde ook dat wij zaterdag avond een Sinterklaasfeest hadden voor 500 kids é , wel het was héél tof en de kids waren super content en héél de organisatie (mama, papa , ik en nog andere  mensen) heeft veel complimentjes gekregen 🙂 En last but not least  : mijn favo basket ploegje heeft gewonnen jihaaa😉

En nu ga ik terug studeren : geschiedenis ! Data’s van buiten kennen .. héél veel  :p:p

Ik krijg massa’s nieuwe foto’s binnen zoals deze bijvoorbeeld ! Altijd super leuk natuurlijk ! Allé aan iedereen  : nog goed studeren é 😉

dsc_0181-copy

~ door Pauline Grossen op december 7, 2008.

13 Reacties to “Wilfriedjeuh !”

  1. Leuke foto!:D
    Is die van Marc?

    Ly

  2. Super coole foto!
    kijk al uit naar al je andere;)

    ▬♥▬

  3. kei mooie foto mee mooie klere en een toffe achtergrond !!!
    en ik zal de dinsdag kijken ze want nu kan ik het eindelijk is zien😉
    en gij ook nog goe studeren !!!
    en ik hoop dat de fotod snel kome want je hebt mij nieuwgierig gemaakt ze !!!🙂

    iloveyou(l)(l)

  4. hej’x meid sorry dak ni reageerde opj berichtj daj ad gepost =(
    maar kmag normaal gezien ni op de pc bist de examens😉
    alles ging tot nu toe redelijk goe🙂
    morgn ebbuk 2 keer wiskunde-examen :p
    &; jij?

    leuke foto hoor😉
    echt sjiek!❤.ly’

  5. too cool😉

  6. How do you get it to be Black and White in the front and color on the background ?

  7. I don’t know Jason, the photographer did it so ! No idea how 😦
    xxx

  8. moi Pauline dat je nog zoveel doet ! Kun je dat wel nog combineren ?

  9. Hele leuke foto! Nog succes met je examens. (:

  10. Wij beginnen morgen pas (11-12-2008)Mett…
    Geschiedenis en Nederlands😦

    Maarja. IK ken het (denk ik):)

  11. heej meid!
    zo’n mooie foto!❤
    love you xxx

  12. Prachtfoto!

    xx

  13. amai,
    zo sjiek Ö

Geef een reactie

 
