Vanaf 12 december …

is het zover en is het Feest in Antwerpen  ! Dit kun je lezen  : ” De bruisende Antwerpse zomer ligt al weer even achter ons. Maar ook in de winter nodigt de stad iedereen uit om te genieten van een waaier aan evenementen. Het startschot van Feest in ’t stad wordt gegeven op 12 december 2008.”

Ik was vorig jaar al het gezichtje van dit campagne en was daarmee op Tv  en het was een zo groot succes dat ze dat nu nog eens gingen doen  plus ook een super affiche campagne  en vanaf 12 december is het zover en kun je mijn gezichtje overal zien🙂 Cool é  !

Alle info’s vind je hier  : http://www.antwerpen.be/eCache/DEF/33.html

ant-1008x628

Maar je gaat deze foto ook zien in kranten , tijdschriften , op affiches in restaurants enzo , op verschillende sites en nog veel meer ! Er was ook sprake van bushokjes en op de bussen of trams zelf maar dat was nog niet 100% zeker :-)  Binnenkort moet ik toch in Antwerpen zijn en dat zal ik het wel zien zeker 🙂

Woon je daar in de buurt en zie je mij ergens hangen ? of in een krant ? Je mag altijd een foto nemen é en opsturen , zou leuk zijn 🙂

Wil je het filmpje nog eens bekijken 🙂 Hier is hij nog eens 🙂

~ door Pauline Grossen op december 8, 2008.

26 Reacties to “Vanaf 12 december …”

  1. ooh ja zal is zeker doen ze
    en das echt kei leukk da jij het gezeicht daar van moht zijn
    en terjuist o msn een vreindin zo die pauline das echt een moi meisje he ik ben juist op die hare netlog geweest🙂
    wanner kom je nog is opmsn??
    iloveyousomutch(l)

  2. oo zo zalig😉
    zal er op letten alsek er iets van zie😉

    ▬♥▬

  3. das egt wel zaaalig ee sgatie!
    kebjeveeeltegraag!
    en kmisje egt wel wi!

    lys!❤

  4. K’heb het al gezien😀
    En heb het al ingescand😀

    x
    BCFE

  5. Ohja, binnekort Da Giovanni’en!
    En Asterix drinken❤

    x
    BCFE

  6. zo keiluek meid ^^❤.ly’

  7. whii zo leuk!
    die foto is cutie ^^
    X

  8. Is dat uw lachske op dat filmpje?? is wel héél grappig vind ik!!
    Mooie foto’s!! Zal wel wijs zijn als ge uzelf zou zien voorbij rijden op een tram of bus;-)!!!

  9. nice gig😉

  10. Leuk meid!!:D

    x

  11. Kei leuk😀❤ X

  12. Khou daar ook van jeeehj we hebben veel gemeen ^^
    Jaaaa vandaag goed gestudreed voor Nederland maar da gaat wel lukken🙂
    Suppeeer veel succes meid!
    Ly!!x

  13. Ghéhé;
    ja diie foto bedoelde ik,
    uit de krant🙂
    Khéb de krant nog altijdd =D
    Jeeej; popo komt naar A’pen😉

    iilOvéyouuu.<3

  14. Zo leuk! ;D

  15. beadankt iedereen ! super lief 🙂

  16. Prachtig gedaan Pauline en alweer iets totaal anders !

  17. übercool wii ! ne West Vloamsche het gezicht van Antwerpen 😉 Is dat een beetje deftig gezegd 🙂
    lyou baby🙂

  18. ja hoor 🙂 geef eens je site terug , ik kan er niet op , je hebt blijkbaar een foutje gemaakt !
    ly 2

  19. Sorry ! hier mn site

    http://www.freewebs.com/elineuh

  20. Kei tof!!
    Ik ga er zéker op lette Pauline!!
    Pauline..het gezicht vn antwerpe..klinkt goe é😀

  21. ja é 🙂😉

  22. Oh geweldig!🙂
    Ik zal is rondkijken!😉
    I love you

  23. Ha Pauline,,
    uu Lach op het Filmpje.
    Komt dat filmpje ook op de Tv??

    xx Paulien

  24. kvind ook dat ik op die ene foto een beetje op jou lijk ;p
    wat een eer :’)
    & dank je wel voor m’n header🙂
    kan ik voor jou ook wel es doen..
    i love you❤

  25. Komt dat filmpje ook op de Tv??

  26. ja die is al een hele tijd geweest 🙂

Geef een reactie

 
