Veel nieuws :-)

Deze week kreeg ik weer veel aanbod voor te shooten ! Eerst was ik  1ste keuze voor ZEB dan vroegen ze mij of ik vrij was voor JBC wat ik niet goed begrijp want je moet daarvoor in een maat 140 passen , dat is dus  10 jaar é  en ik ben er  12 … toch krijg ik elke maand opnieuw de vraag !? En ookal heb ik dat al tegen alle agences gezegd dat ik maat  152 heb toch blijven ze je vragen voor die kleine maten  !!!!! Ik ben nu ook aan het groeien en ik “pak” elke maand een goede centimeter  ! Ik zou op mijn profiel bij de agences in feite elke maand opnieuw mijn lengte moeten aanpassen 🙂 Onlangs zag ik zo op een profiel van een agence dat ze lengte  1m47  hadden opgeschreven  🙂 Wel doe nu maar 5 cm bij é  ! Goed exkuus ook om te gaan shoppen 😉 Dan mocht ik ook meedoen als edelfiguranten in een serie maar dat was wel tijdens de examens zelf !  En ik kreeg een uitnodiging voor te gan kijken naar X factor maar ik mag niet  : te ver en vooral véél te laat tijdens de examens !

Verder heb ik auditie gedaan voor een kortfilm en mag ik deze zomer draaien  , joepiiiiie , da’s pas leuk  maar wel nog lang wachten 🙂 !  En mijn reportage voor JAM van VT4 was vandaag te zien op TV🙂

Ow ja ik kreeg ook een leuke mail van de stad Antwerpen ! Lees maar  :

“Hey Pauline

Je bent nu overal in de stad te zien. Op de enorme canvassen, de abribussen in de bushokjes, affiches, op onze website, advertenties, kortom overal.

Als je wil, heb ik nog wel enkele posters en een grote abribus voor je.”


Cool é 🙂 Ik zal eens dringend naar Antwerpen moeten komen want die canvassen , dat wil ik echt zien  !!!

Hier een foto van JAM

dscn1530

Binnenkort heb ik ook examens voor de Coca Cola Sportserve dancers ! Als ik slaag dan mag ik met hun optreden ! Ik ga wel een fameuze keuze moeten maken want je mag niet teveel doen op één jaar é ! En dansoptredens tellen mee als “werk” !

De examens gaan tot nu toe héél goed !  Nog één week te gaan  ! Vrijdag namiddag  19/12 wordt er iets héél speciaals gedaan bij ons op school ! Binnenkort krijg ik daarvan een affiche en zet ik dat op de site  , echt cool🙂

Even uitgepraat voor vandaag !

~ door Pauline Grossen op december 9, 2008.

18 Reacties to “Veel nieuws :-)”

  1. Aks ik naar school ga met de bus, zal ik je misschien zien dan 🙂

  2. Ik heb JAM niet gezien, was te laat thuis😦
    Je moet idd veel keuzes maken
    maarja zolang het maar leuk blijft en school voor gaat
    is er geen enkel probleem é😀

    ▬♥▬ Knuffs! en nog suc6 met komende exa’s🙂

  3. Liiefje,

    ik heb daarjuist, toen ik van school kwam,
    ik zat dus op de bus..
    &; we stopte bij een bushalte zagg ik je hangen..
    Ik zal morgen ffkes uitstappen & er een foto van maken,
    dan stuur ik het je direct door😉

    Xjéé; iiloveyouuu.<3

  4. tof dat je ons op de hoogte houdt van je reilen en zeilen
    het is altijd leuk om te lezen

    liefs

  5. supergoed pauline!
    al die opdrachten🙂
    kben bly daje der weer invliegt!
    succes ee meisje en khoop daje ng tijd ga ebbn om ng es me me weg te gaan ee🙂
    lys!
    x

  6. och echt sanela , zooo cool🙂
    dank u fanny 🙂
    xxx

  7. ah echt kei cool
    wel spijtig da je nie naar x-factor mag ik zou wel eens wille gann🙂
    en ik hoop dat we snel na antwerpen gaan want ik wil u okk wel een s zien hangen
    ma is da nie raar als ge zo aant rijden zij en dan ineens ziede u eigen zo henge??? wel graapig denk :p
    en nog veel suc6 mee de examens he meid !! doe da goe!!!

    iloveyou(l)(l)

  8. cooool voor de ZEB !! als je daar in de boekjes staat dan zeg je t ma he, daar ga ik ngal eens regelmatig winkele!

  9. kweet wel da je me nie echt kent ma ga je zingen op die karaoke???
    kzou wel nog willen weetn of da je goe kan zingen
    en jij ook succes met de examen (ook al zittn we in de helft vandaag)
    e héélé mooie fto’s btw
    soms wel e beetj overdreevn ma das nie erg

  10. Hi evelien , geen idee of ik ga meedoen, kprobeer nog vriendinnen te overtuigen maar ’t lukt nie echt🙂 , jij wel ?
    xxx

  11. Hey pauline

    Heb jij soms tips om photoshoots te krijgen?
    Ministar heeft me niet toegelaten omdat ik maten heb, die ze momenteel niet zoeken😦
    Heb nu geprobeerd bij promokids!
    Wat kan ik nog doen?

    kusje xxx
    kirina

  12. en was ik nog vergeten gij hebt ne kei mooie jas aan
    die sta echt bij u !!!😉

    iloveyou(l)(l)
    en joepie vandaag is het x-factor ma ik ga het opnemen want het zeijn examens he en da is veel te laat!!! xx

  13. Dank u ! mijn jas is van Roxy ! Super dikke snowboard jas 🙂 coolé ! Ik ga ook opnemen 🙂😉 mag ook niet zo laat op blijven ! Morgen 2 examens !!!!

  14. Mmmm… Ik denk … ik denk…
    Ik denk dat ik ook eens naar Antwerpen zal moeten.
    Ik zal je prestaties eens gaan moeten gaan bekijken.
    Samen misschien??

    xx

  15. zo sjiek jong ^^
    en vn da vn antwerpen alé voor te gaan shoppen é :p
    kheb wrs geen vervoer =(
    hoe geraak jij daar?
    en wanneer is da?😀
    kzou lichten dolgraag eens willen gaan shoppen naar antwerpen Ö❤.loveyou’

  16. cute, and I like the snow falling too !!!
    xxx

  17. Leuk allemaal! =D

  18. je was vanmorgen op jam!!!!

Geef een reactie

 
