Red lips

We zijn nu halverwege de examens , allé voor mij toch !! Tot nu toe ging alles super goed , ikke blij🙂 En bij jullie ?  Het is wel cool é om elke namiddag thuis te zijn ! Je moet natuurlijk studeren daar niet van maar je kunt toch ook af en toe iets leuks doen tijdens de pauze é ! Nu ben ik net terug van de examens , vandaag had ik er 2 : bio en Ww maar het ging goed !  Volgende week heb ik massa’s veel te doen , elke dag wel iets 🙂 en shootje, een auditie, allemaal leuke dingen en gisteren kreeg ik ook een mailtje van een fotograaf met een super idee voor een shootje, ik viel bijna van mijn stoel 🙂 Spijtig dat ik nog niets mag zeggen want ik hou niet zo van geheimzinnig gedoe maar het is de fotograaf zelf die dat heeft gevraagd dus ja …en het kan pas ergens midden januari doorgaan … nog zo lang wachten zeg !  Dat is dus iets dat ik niet zo goed kan  :-)  Gisteren bijvoorbeeld, zag ik  de eerste kadotjes onder de Kerstboom !  Arrrrgh ik word dan zot , kom er elke keer aan , schud ermee, voel eraan … ahaha  maar ik zal moeten wachten zeker ?!  Ik verheug mij al op volgende week als mijn vriendinnekes en ik een girly shopping day gaan doen in Antwerpen en daarna een lekker pizza salami zullen gaan eten .. nog een aantal dagen … wachten ! Euh , misschien had ik  dit post beter … wachten .. genoemd  ?????

Maar red lips omwille van deze foto’s dus  ! na 🙂 niet altijd gemakkelijk zenne om een titel te vinden😉

_mg_8891

_mg_8887

~ door Pauline Grossen op december 11, 2008.

16 Reacties to “Red lips”

  1. by my gaan ze redelijk!
    ook in de helft ee🙂
    kmisje!
    oelaat gaje na antwerpen?

    x

  2. éééy !!!
    srry da ik zo lang al nix meer eb gezegd éé lievekeuh…
    Maar ja veel sgoolwerk enzoo … morgen examen NDL … pf SAAAIII
    xxx❤
    véél leerplezier ^^ not🙂

  3. ik denk rond 2 u ofzo ! kmoe da nog bespreken met iedereen 🙂 maar tis kalm é iedereren zit te blokken !

  4. Hier ook halverwege🙂
    xxx

  5. al voorbij de helft! ;D
    woehoew😀
    nog veel succes!😉
    onze foto’s hangen nog niet in de winkel ^^
    pas in januari waarschijnlijk
    love you❤

  6. ja kweetet🙂
    ebjet al gevraagd aanje ouders vome?
    lysm!

    x

  7. VOlgende weeeek❤
    tword toch wel een beetje af hoor ^^
    nog 2 examendagen voor mij.
    maandag ben k er vanaf !
    tzal tijd worden wnt tlukt my nimeer.xD
    xxly

  8. ik hed vandaag ook 2 examens engels en aarderijkskunde het was kei veel vanbuitenleren !! ik heb nog tot en met de woensdag ik heb er dus nog 4 !! bij mij ing het heel goed ik heb al kei hard geleerd en kon zo de proefwerken moeiteloos invulle !!🙂
    en heeft je mama de groeten gedaan?
    jij nog veel suc6 heee meisje !!!!

    en nu heb ik nog niks van de fotod gezegd en het zijn er juist zon mooie met je red lips🙂
    ma gan u laten want moet nog wa gaan lere heb morge frans !!

    iloveyou(l)(l)

  9. I love these, and the snow is a nice touch !
    xxx

  10. Ik weet nog niet of ik kan komen naar Antwerpen.
    Dan ga ik een les missen.. en tis te zien welke het is😀
    want heb dit jaar ng geen enkele gemist😛
    (jaja Fieke is een goeie student xD)
    Maar mss dat ik achteraf nog kom🙂
    Wel jammer dat jullie donderdag en niet vrijdag gaan
    want vrijdag heb ik al om 14.30 gdn😀

    Ps: mooie foto’kes!

    ☻▬♥▬☻

  11. Nog veel succes met leren. Ik ben benieuwd naar je shoot. ;D En de foto’s zijn echt heel mooi, alweer!

  12. Dank U wel Maria !! En al bezig aan een nieuwe site ?
    xxx

  13. Eindelijk DA GIOVANNI❤
    Ik ben er al 3 maanden niet méér gaan eten😦 Schande van ons PAULINE !

    Ik kan niet wachten om een Asterix❤

    xxx
    Mahal kita
    BCFE

  14. DA GIOVANNI❤❤
    Ik heb maandag nog 2 examens,
    & dan iis het gedn voor mij ! =D =D
    Succes nog hé !😉
    Kheb ne kerstcadeautje gekocht vr uu😉

    Xjéééé.<3

  15. Ow zo lief Sanela 🙂 Da moest nie é !!! LY

  16. Ghéhé; das ggd !😉
    iilOvéyouu.<3

Geef een reactie

 
