Antwerp & me

Haha de foto’s van mij hangend en wapperend in de wind in Antwerpen City zijn aan het binnen komen! Ik had nooit gedacht daar er zoveel gingen zijn en dat ze zelfs vlaggen gingen laten maken met mijn “faceke” erop🙂 Zo cool ! En ik heb ook foto’s gekregen van de canvassen, zooo groot zeg ! Amai ! Een vriendin van mij die naar Antwerpen is geweest zei dat ze gelijk waar ze naartoe kwam mij wel ergens was tegengekomen , ocharme :-)  En dat je echt blind moest zijn om het niet te zien zoveel hangen er🙂 Ik ben echt benieuwd want binnenkort moet ik daar zijn, het zal mega raar doen om je zo overal te zien hangen ! Ondertussen heb ik ook een mail gekregen dat ik een heel pakket mag afhalen met posters en abribussen affiches enzovoort ! Cool é  !

Hier dus een eerste reeks foto van Me in Antwerp🙂

pauline-002

pauline-005

pauline-0061

Verder wil ik ABSOLUUT mijn super coole vriendinnen bedanken voor alle leuke werkjes , header, mails en berichtjes die ik elke dag mag ontvangen !! Julllie zijn mijn alles , echt waar  !!!!!! Volgende week krijgen jullie een big groepsknuffel 🙂😉

Verder heb ik ook een paar lieve mails gekregen (dank u Hellen) en ben ik ook te weten gekomen dat ik binnenkort 2 super meiden zal ontmoeten tijdens een shootje !

hier gekregen van Sara🙂 dank  uuuuuuu !!!

cats

pauline2

Andere werkjes komen er nog aan zoals die van Lynn en Julie 🙂😉

~ door Pauline Grossen op december 12, 2008.

15 Reacties to “Antwerp & me”

  1. Oo zo schattige werkjes!
    en amaai zo mega groot! :O
    je zal goe te zien zijn volgende week😛

  2. Mega-Lindy did her job.
    Maar echt als je dan ergens staat, aan elke kant zit je wel te kijken naar me. Beetje eng, want Niki moet daar elke dag zijn en die vind het ook eng, want als je jou niet zou kennen zou het anders zijn😛. Maar nu is het zo : Pauline, kijk niet zo :@😛

    x
    BCFE
    Mahal kita

  3. hahahaha🙂 BIg sister is watching you 🙂😉 Nu kunde geen stommiteiten meer doen zenne ! 😉

  4. Supper hé, ! =D
    Overal waar ge zo kijkt ziet ge uu hangen ;p
    Btw; mooiié werkjes!
    Xjééésss.iiloveyou.<3

  5. Oeioei.
    Wacht maar, we zullen den donderdag nog is meten. Hoe hard da je gegroeid was, het einde van de zomer was het net tot aan mijn neus of bovenlip?
    Ik weet het niet meer😛

    x❤
    BCFE
    Mahal kita

  6. ja deuh maar als jij ook groeit dan zijn we daar vet mee é 😉

  7. Ik vindt die affiche kei schoon enzo de rest ook. Je moeder moet maar eens wat apart houden voor mij. Heb enkel nog dingen met kleine Plien.

    Spreek je wel,

    Nelleke

  8. oo pauline zo lief vanje🙂
    kebjgraag wi meisje!
    wa daarop staat is EGT de waarheid!
    hopelijk geraak ik er volgende week wi…
    ebjet al es thuis gevraagd?

    lysm!

    x

  9. da zou keivriendelijk zijn!
    maar gaj tegen rond de middag naar antwerpen? of om hoe laat?
    want ik heb om 11 uur nog bezinning int school xD
    &; da duurt n uurtj ofzo :p
    kmoet gwn weten😉
    en kgaat dn vragen aan mama alzuk mag meegaan,,🙂
    kga anders naar je netlog via n privébericht mn gsm &; telefoonnr geven ist goe? kga die netlog vn paulineG nemen ist goe ?🙂❤.loveyou’

  10. Ok ist goed ! Ik laat jenog weten want eerst moek afwachten of ik geen shoot heb want ik ben in optie voor twadde ! dus eerst wachten ! anders zouk pas gaan rond 2 u of 2u30🙂
    xxx

  11. ik ga der normaal geraken donderdag, want kmoe me een vriendin in antwerpen zijn omda me mama die dag jarig is…en we moetn daar ix afhalen! je moe enkel zeggen waar en hoelaat enzo je der ga zijn…tga dus wel weer iemand meezijn ee tenzij dajet erg vint…
    lysm!

    x

  12. Pauline!!!
    Keb u ook al zien hangen op de grote markt en de groenplaats!!!
    Kwas de kerstmarkt gaan bezoeke en toe zag ik u op zon vlag!!
    écht de max!!!😀
    Xx

    (P.s. de sneeuwvlokjes op u blog zijn superschattig!!🙂 )

  13. oooh man ik hoop dak snel na antwerpen gen !!!:)
    as ik ik na dees fotos zien dan denk amai😮
    en nog een compliment voor sara
    ect mooi gedaan!!

    iloveyousomutch(l)(l)(l)

    (ps en inderdaad die sneeuwvlokjes zijn echt sgattig🙂 )

  14. Ik heb u vandaag denk ik in het boekje van de promo Fashion gezien :’)
    Maar waauw int zo groot in heel Antwerpen ^^
    Nice😀

  15. Ik heb je zien hangen voor het station. Aaan zo een soort ding met 3 kanten =D en jij stond op 1 van die drie kanten !
    Leuke foto’s wel😉

    xxx

Geef een reactie

 
