Mn speciale Kerstkado !

Ik krijg een héél speciale Kerstkado  :-)) ….. Mijn ouders hebben onlangs een stuk grond gekocht naast ons en omdat er daar véél plaats is …. mag ik  daar een caravan opzetten ! Weet ge zo een oud ding en ik mag die volledig zelf schilderen en binnen doen wat ik wil 🙂 SUPER Cool é  !!!!!!!! Ik zie het al voor mij  : buitenkant denk ik hip roze en binnen roos met zwart ? Tenzij ik nog van gedacht verandert natuurlijk 🙂 :-)  Ik kan niet wachten tot het zover is  :-)  Nu zijn we dus alle kleine annoncekes aan het bekijken voor mijn paleis 🙂 Ik heb er al super cutie gezien é  ! Hier een idee van wat ik bedoel  !

657280

Deze hierboven hadden wij bijna gekocht maar we moesten die in Nederland gaan halen  en het was te ver rijden  (zo’n 4 uur) nu zoeken wij dus dichter bij huis  ! Dus binnenkort meisjes , als het beter weer is en mn caravan staat er , kan ik altijd helpende handen gebruiken é 🙂 ;-)  voor te schilderen en voor de binnen-inrichting  hahaha en natuurlijk als iemand een super coole oude caravan te koop weet , laat het ons weten : het moet een kleintje zijn en het kan ook zonder papieren want het moet niet meer rijden é🙂 Bij deze een officiële annonce  want er komen hier meer dan 1000 mensen per dag kijken , mss helpt het dan  : gezocht , kleine caravan , mag werk aan zijn, mag ook zonder papieren voor een zacht prijsje of in ruil voor een gratis verblijf in een studio aan zee🙂 ;-)  Zie voorbeelden van caravans hieronder ! DANK U

51478553-oude-caravan

zc1

Gisteren was ik even in Antwerpen voor iets en ben ik via de stad teruggekomen, het was wel al donker maar ik kon mezelf zien hangen op verschillende abribussen en ik heb ook een grote canvas gezien op de kaai (aan het Steen) Wel leuk, ik zat wel in een auto en kon moeilijk foto’s nemen maar geen nood, ik moet binnenkort terug naar Antwerpen é ! Vandaag moet ik nog wel studeren wat ik heb nog niets gedaan maar maandag heb ik engels en dat kan ik goed🙂 … dankzij internet trouwens en veel engelse en amerikaanse vrienden met wie ik nog altijd in contact ben🙂

Dat vind ik nu eens super leuk zeg , maanden na onze shoot samen , krijg ik opeens weer nieuwe foto’s van Johan  ! Je denkt dan dat je alles hebt gezien en je krijgt  nog leuke beelden 🙂 Dank u Johan !

img_4201b_crop2

~ door Pauline Grossen op december 14, 2008.

21 Reacties to “Mn speciale Kerstkado !”

  1. super jong dat je dat mag doen!
    natuurlijk wil ik je dan komen helpen ee!
    kga ook es rondkykn als ik iets zie!
    succes met leren ee!
    lys!
    tot donderdag!

    x

  2. Ziet er wel ferm uit hé zo’n caravan😀
    mooie foto ook😉

    xx ▬♥▬ xx

  3. Ohh supper cooooll ! =D
    Ik wil ook wel komen helpen😉
    Weet je al om hoe laat & waar we gaan afspreken nsu?:)
    Btw; diie foto iis keii moooii !

    Xjéééé; .<3

  4. ooooh my gosh : D
    zalig kerstcadeau!
    ik kom wel helpen ^^
    i love you girl,
    & veel succes nog : D <333

  5. MIJ MAG JE AL OP UW CARAVANSCHILDERLIJST ZETTEN<3

    x
    Mahal kita!

  6. hahaha cool girls !! Ik laat jullie weten als’t zover is é !
    @ sanela : kweet het nog nie want ik ben in optie voor eenshoot moet dus nog afwachten hoe of wa maar laat het zo snel mogelijk weten !!!
    LY girls ❤

  7. zo cool😮 u eigen caravan ofwaa🙂
    supr!
    X3. ly

  8. kzalt eens vragen aan mama ^^
    maar kmag me jullie eventueel meerijden é ?:)
    tis omdakut zeker moe zijn,,
    omdak dn wrs meer ga mogen dn alzuk geen vervoer eb :p
    khoop zo dak mag ^^

    &; zo’n leuk kerstcadeau Ö
    das echt sjiek vn uw ouders!
    ♥.ly’

  9. Cool!:D
    Zo fuife😉 haha is echt cool om me u vriende in te zitte!:D

    Morgen wiskunde … tzal wel lukke zeker😛

    Knufs x❤

  10. Wat leuk zeg ^^!

  11. Whhaaa super kerstkado!😉
    kwil ook wel eens komen helpen zuhh😀
    Mooie foto ook🙂
    iiLoveeeYouu4everr!!
    x

  12. zo coowl!!
    hoo kwil da ook!! xD..
    en n suprmooje foto!! <33 hvu!^^

  13. Nice pictures ! I sent you an e-mail !
    xxx

  14. Okidokii😉

    Xjééééésss.<3

  15. zaaaaaaaalllllliiiiigggg kerstcadeau!!!!!
    amai zou ik ook wel wille krijge ze!!
    en ik zou ook wel wille kome helpen!!!🙂
    + kei zalige foto !!!!!!

    iloveyousomutch(l)(l)(l)

  16. kebbut dus just gevraagd aan mama voor donderdag &; mama zegt dakut moe vragen aan papa,, ma papa gaak pas morgenavond zien dus ng even geduld🙂
    maar alzuk mag gaak wrs n keer bellen ist goe?🙂
    xloveyou’

  17. Héél leuk idee om je vriendinnen te ontvangen en te fuifen ! Eens kijken of ik je kan helpen met je zoektocht naar “je paleis”
    Groetjes

  18. Oh zo leuk! Het lijkt me echt leuk om het in te richten en mooi te maken. (:

  19. Aaah, leuk leuk. Dat is als je eigen kot mogen inrichten maar dan met 8 jaar voorsprong ofzo :p

  20. Hardstikke mooi kado zeg

  21. Ik heb paulineg.wordpress.com gevonden via startpagina Mooi gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een template gebruiken.
    Waarmee heb je dit gemaakt?

    Groetjes,
    Deb

Geef een reactie

 
