Joepieeeeeeeeeeeeeee

De examens zijn eindelijk gedaan !!!!!!!!!! nu ben ik voor de rest van de week vrij 🙂 ;-)  Love 1ste middelbaar 🙂😉

Het ging héél goed en ik ben  zeker van dat ik super goede punten zal hebben !!!! Om dat te vieren ben ik gaan disco bowlen  , zooo leuk  hahaha🙂

dscn1210

dscn1219

En vrijdag is er iets speciaals bij ons op school !!! Lees maar mee 🙂 Leuk é  !!!! Ik zal eens moeten oefenen op mijn karaoké spelleke op de Wii🙂

studio-bn

en voor de rest heb ik nog massa’s goed nieuws gehad voor deze vakantie , later meer daarover🙂 En zijn jullie klaar met examens ? Ging het een beetje ?

Vandaag kreeg ik een lief berichtje van mijn dikke vriend Sam Van Rossom uit Italïe🙂 Ik moest lachen toen ik hem las 🙂 )

“Paulinetje Paulinetje,

Waar gaat da met u naartoe? Ik lees net da Sofie u op affiche ziet staan en ik zag u net op tv! Kheb hier in Italië via de satelliet nu ook belgische televisie en het stond hier op vt4! Ik hoorde daar in ene keer een bekende stemmeke in het programma Jam, en wie stond daar in ‘De Efteling’ te blinken? Inderdaad, madame Pauline! Wanneer gade naar Hollywood ;)? Laat et mij weten é ;)! Alles goed voor de rest? Vele groetjes thuis hé!
xxx Sam “

Ik mis hem ook super hard é , vroeger zag ik hem bijna elke dag want hij woonde  2 straten verder🙂 Maar goed nieuws : binnenkort gaan we hem in Italië bezoeken 🙂 Eerst wachten op een beetje beter weer🙂

basket-010

Dat is één van mijn eerste foto met hem, ik was toen 8 jaar ofzo , klein é 🙂 Schattig é Sam 🙂😉


~ door Pauline Grossen op december 15, 2008.

28 Reacties to “Joepieeeeeeeeeeeeeee”

  1. Tof🙂
    x

  2. Alweer een leuke blog Pauline ! Heb je al sponsors gevonden voor de karaoke ? En weet je al wat je gaat zingen ? Heel leuke initiatief van jou school, veel plezier vrijdag !

  3. haha tof! goed oefenen met zingen he?! Kheb morge ng ww ma da’s makkelijk en saai en dan ben ik ook klaar, dn stad met vriendinne en drna lol make en donderdag spreek ik af mt n vriendin vn t lager😀

  4. je moest toch modeshow lopen voor protest teminste dat zei je mamma op msn

  5. geniet van de vakantie en neem af en toe ook wat rust he!
    xx fannyke

  6. Hey Pauline! Ja, ik heb examens en morgen is het mijn laatste! Jeuj!!! Ze zijn allemaal heel goed gegaan, zoals bij u ;-)!
    Als je wilt mag je die foto’s van Veerle gerust doorsturen naar veerle.baetensisamazing@hotmail.com

    Dank u! Groetjes, Chemma xxxx

  7. Mini Pauline is zooooo schattig❤

    x
    BCFE

  8. Zo lief die laatste foto!!:D
    Jaa ik heb ook gedaan ^^
    Ik ken nog mensen dat morgen ook nog examens hebben!Ocharme!!

    Iloveyou!

  9. Pauline, jij stond zaterdag in Het Laatste Nieuws ! Een hele bladzijde , in het groot met de A van Antwerpen !

  10. Veel plezier!!;-)

  11. Pauline’tje! : D
    Jaaaa,
    da wil ik wel is doen :’)
    Maar ik weet nie of da zo’n schitterend resultaat zal geven ;p
    kwil wel nog is op de foto metjou : D
    ’t was echt leuk!
    i love you

  12. ben blij dat het goe gegaan is voor jou ik heb morgen nog examen en dan is het gedaan! yes! alle ik ga maar eens studeren😀 XXXXXXXXX ily

  13. bij mij is het ook al goe gegaan !!!
    maar heb morge heb nog mijn laatste sb !! geschiedenis😦
    ik vin da juist het moeilijkte en zeker als ze dan nog zegge da de helf daarvoor buist😦
    en wij gaan de vrijdag voor afsluitdag ook bowlinge mee de klas:)
    en de jufrouw heeft daarvoor heel de bowling afgehuurd!!!🙂
    en pauline ge waart vroeger schattig ma nu ook ze!!🙂

    iloveyou(l)(l)(l)

  14. Super sweet é me Sam😉
    ben blij dat je exames goed gingen🙂
    Nu is’t wel mijnen toer om te studeren😦
    Veel plezier nog é deze week!!
    Jammer dat ik er donderdag ni bij kan zijn.
    aan iedereen die meegaat AMUSEER jullie ook in mijn plek😀

    ▬♥▬ Love you!

  15. ow we gaan aan jou denken fieke !! Mis you girl !!!!!!!!
    dank u sweeties allemaal

  16. Pliieniiieeee.<3

    Supper da voor Music for Life!!! =D
    Ik zou willen meezingen,
    maar cherme diie mensen dan,
    & kzit nii op jullie school hé :p
    Oohh supper schatiigg, kleiine popo met Sam =D

    VnmOrgn hadde we geen examen,
    aleja, we hebben heel het jaar geen economiie bekan
    geen econimie gehad, & inplaats daarvan
    hebben ze er zwemmen in gezegt😀
    &; wiie zag ik daar hangen, aan bij ALLE deuren hééééé !!!
    & aan bijna alle ramen !! =D
    Kheb er ne foto van getrokken, van op een deur,
    je staat erop hé, met da van antwerpen diie affiche hé !😉
    Kusiiessss,
    tot overmorgn liiefke !❤

  17. ow ook al in het zwembad zijn er foto’s ????? waar dan niet zeg hihi, stuur het maar op é sanela🙂

  18. Jaa,
    ik was zo aant juist in de zwembad binnen gekomen..
    En, wiie zie ik daar overal hangen?.. PAULINE !! =D
    ik ging dan ook nog is buiten kijken éh,
    en daar ook allemaal aan het raam,
    maar ik moest snel naar binnen komen,
    dusjaa, heb ik maar 2foto’s kunnen trekken van op de deurr =D

    Okii directt😉
    ffkes op de pc zetten =D
    Ily.<3

  19. myn examens zijn ook gedaan!
    khoop dat goe ga zijn…
    en vo donderdag eee!
    normaal gaak dus komen ma kbent ng nie zeker want kweenie ak ga mogn want me de trein gaan kost 25 euro!!!
    dus kzoek nu ng een oplossing omdak eigenlijk zowiezo in antwerpen moe geraken vo me ma aar cadeau van aar verjaardag…
    ma zijn weet daar nix van dus ist ng bekke zoeken!
    oelaat spreek je af en waar?
    lysm!

    x

  20. Haha! jaja overal is overal hé girl!
    dus ook in’t zwembad.

    en kmis je ook ze Lil Sis’je Ö
    Maar ja nog eventjes geduld😀

  21. Jaaa jij hangt hier zelf in Merksem.
    Ik heb u nog nooit ZOVEEL gezien op een paar dagen tijd😛

    x

    BCFE

  22. Amaii!
    Kheb morge mn laatste examen😀
    Kleine popo😀 zo schattigg ♥
    LY x

  23. Ook in Merksem ??? amai 🙂 élaba ge zijt mij toch nog niet beu gezien é 😉🙂
    LY tot donderdag !! Hoe spreken we af girls ?? IK dacht zo rond 14u30 maar waar ??????

  24. haaj
    ja kan dus nie komen eee😦
    kmag nie omdat veel te duur is met de trein😦
    kvind egt zooo jammer ee
    maja we sprkn wel ng es af ee!
    xxx

  25. OK Sara doenw e zeker !! Ik moet nog eens naar de New Look dus … 🙂😉

  26. oke super🙂
    kebjegraag!
    amuseer je ma dik in mijn plaats ook ee🙂

    lysm

  27. Néé ben u nog ni beu gezien ze😛
    Nu doe ik niks meer verkeerd op straat hé, of gij hebt da gezien. Nérgens rust😛
    Ik wéét niet zeg maar een gemakkelijke plaats;)
    Maar ik zal blij zijn da’k u in Real life zien héééé,, dan kan ik u tenminste vastpakken en horen knorren

    x
    BCFE

  28. Pauline kei leuke foto’s!!
    Ik ben u ondertusse al wel beu gezien in de stad ze!!
    Nene, grapje😀 Das écht tof om u overal te zien!
    In de tussentijd is da een grote troost!
    Ik was deze maandag gaan ijsschaatsen dichtbij kapellen en zélfs daar hing je!
    Echt de màx!!
    Xx

Geef een reactie

 
