Protest 2009

2 weken geleden kreeg ik een mailtje dat ik geselecteerd was om mee te lopen voor Protest en omdat ik al met hun super kleren had geshoot , zei ik ook direct ja é  :-)  Het was gewoon de max  !!! Een super ambiance , keisjieke kleren , echte pro snowboarders uit Engeland, massa’s veel volk, camera’s en pers, lekker eten, toffe lieve girlz en mooie jongens (amai !!!) enfin keigoe dus  ! En omdat mn laatste examen op maandag was , had ik zeeën van tijd en hebben wij er een reisje van gemaakt é 🙂;-) Alleen maar spijtig dat mijn vriendin Stephanie op het laatste nippertje toch niet meekon !!! Eerst kwamen wij dus binnen in een soort fabrieksgebouw omgetoverd in een evenementenzaal ! Dan moesten wij één voor één de kleren gaan passen en daarna was het tijd om naar de make up en kapper te gaan voor een eerste check up en om te kijken wat ze gingen doen .. dan repetities! Uiteindelijk kregen wij ook lekker eten en dan om 21 u de show  !!!!! Wow keicool !!! Veel lichteffect, keigoede music  !  Cool hoor 🙂 Als de catwalk zelf gedaan was , moesten wij in de  zaal rondlopen en mochten de mensen ons vragen stellen over onze kleren en alles goed bekijken ! Wij hadden kaartjes met alle details over onze kledij enzo ! Héél leuk ! Ik wil direct terug  :-)  en het beste  : als het gedaan was kregen wij allemaal nog bovenop een super kado  : een sweater van PROTEST  ! Boek mij maar direct terug  ;-)  Het was echt  ZALIG ! Foto’s …..

dscn1624

Tijdens de repetities ! Naast mij met een rode anorak : wereld kampioen snowboarden ! En hij noemt Sebastian hihi, ik moest altijd achter Sebastian op de catwalk , niet moeilijk om te onthouden é voor mij 😉

dscn1627

Dan even schminken …

p1160841

Je haar in de waar 🙂 bij de kapper

p1160845

Show time !

p1160848

p1160862

p1160888

Backstage fun🙂

p1160922

Op het einde  : een protest sweater 🙂

ds1640

~ door Pauline Grossen op december 16, 2008.

24 Reacties to “Protest 2009”

  1. Cool cool supercool.

    x
    BCFE

  2. zalig zenne!

  3. Sùpper cooooooooolll!'(ll)
    Mailtje ontvangen?;)

    iLy.<3

  4. Whhaaauuw superr!!😀
    Ons Pauline heeft nog al lange haren gekregen Ö Amai zeg!
    Mooii ♥😉
    iiLoveeeyouu
    x

  5. wauw kei leuk,
    ma ik snap het niet goed van sebastiaan
    ma kom!!!🙂
    ik wil ook zon sweater!!!!!😦🙂
    en ga staat weer goed op de fotos ze!!!

    iloveyou(l)(l)(l)

  6. da is op je broer denkek?
    ▬♥▬

  7. nice fashion show, I like the clothes ! good for winter !!

  8. protest is echt een supr merk😮 love it🙂
    X

  9. @ Jobke : mijn broer noemt ook zo dus was het gemakkelijk te onthouden é 🙂

  10. Leuke foto’s ze🙂
    En nu effe antwoorden op uw berichtje :
    De examens zijn hier ook gedaan🙂 en tging wel.
    Vrijdag rapport dusja😀 dan weet’k het pas hé lol
    We miss you 2 !😦
    xxx

  11. Amai cool en tzijn schone kleren!!:D
    Veel plezier in de vakantie!!;-)❤

  12. Ja is goed ze!;-)
    Thxn!:D
    Iloveyou❤

  13. nee nog tot nu niks gepland😀 gij?:)

  14. Heb jij geluk zeg! Mooie foto’s
    Lyou

  15. ik heb net gedaan😀😀 superleuk!!!! ik ga nu lekker ontspannen !!!! ik denk dat het wel goed gegaan is !Xx

  16. Wauw Super!!!

  17. Amai!!
    Das kei tof!!
    En toffe foto’s trouwens!! xD
    Xx

  18. ah zo!!🙂
    iloveyou xx

  19. Paulineeeeee.<3
    Kheb je nog noooooit zo veel x gziien op ne dag,
    ik ben vandg ffkes iin de stad gwstt,
    & heb uu wel 30x gzien !!! =D
    &; vanmorgen op tv ook al,
    op atv, met je foto hé vn antwerpen,
    enzoo, supper leuk !
    ik heb er ne foto van getrokken,
    toen je op tv was,
    maar ik had men gsm vergeten toen ik naart
    stad was, maar je ziet het morgen wel hé?😉
    Weet je al om hoe laat & waar we morgen allemaal
    afsrpeken?
    Dikke kusssx
    tot morgen.<3

  20. sanela stuur mij een sms ! ik ga antwoorden !!!

  21. Heej meid! je staat ALWEER😛 in de PROMO😀
    echt super cool! met Camille en Rayna! ♥

  22. Pliientje,
    ik heb geen geld nii meer op men gsm,
    ik heb je smsje ontvangen😉

    Tot morgen !❤

  23. OK sanela ! tot morgen !!!

  24. Lieveke!
    Oh prachtige foto’s!
    Een echt prachtmodel eh🙂
    Ja,
    ik ben er tijdens de kerstvakantie🙂
    ’t Zou leuk zijn moest ‘k je nog is zien!
    Love you!

Geef een reactie

 
