??

Vandaag was ik op een super locatie voor een opdracht  ! Omdat ik nog niets mag tonen hier gewoon “sfeer” beelden 🙂

1707

Mijn mede- model 🙂

1829

En hier de schoenen die we hebben gebruikt 🙂😉

1716

En dat heb ik ook nog binnen gekregen !!! Ocharme de mensen van Antwerpen en omgeving , ik denk dat ze een overdosis Paulinekes te verteren krijgen 😉

naamloos

bedankt iedereen die mails sturen en berichtjes en die fotookes opsturen enzo ! Super lief !

~ door Pauline Grossen op december 17, 2008.

12 Reacties to “??”

  1. Hmmm. Nu ben k benieuwd!😉
    x

  2. als ge goe kijkt zie je mij op de eerste foto in de spiegel haha🙂

  3. Ghéhé;
    jaa.. Kheb je vandg mss 30x gziien haha ;p
    Ahja, moet ik die foto doorsturen vn toen je op atv was met diie foto? tiis wel nii héééél duidelijk mrjaa =D
    Mooiié schoenen btw :p

    Kusjééx tot morgen ! x

  4. ja tot morgen é meid ! 🙂

  5. hehe ge maakt ons nieuwgierig ze schatteke😀
    ▬♥▬ knuffje! en veel fun morgee!❤.

  6. kzal je missen lieveke !!!!! slaapwel <333

  7. Nu ben ik ook benieuwd hoor ! Ziet er cool uit zoveel opdrachten krijgen ! Ben je dan bevriend met de fotografen en kiezen ze je uit om je een plezier te doen ? Of hoe geraak je daaraan ?
    lyouuuuu

  8. leuk Pauline! Ik wens je een prettige vakantie ! Groetjes aan je ouders!

  9. @ Eline : nee nee ik ken geen enkel van die fotografen hoor , ik ga gewoon naar casting en ik word dan gekozen🙂 maar wat je zegt bestaat ook é natuurlijk en naar het schijnt meer en meer hoor ik van modellen en hun mama’s, spijtig genoeg!
    Knuffels en ik hoop dat het ooit jouw beurt zal zijn !!!
    xxx

  10. ho spijtig da we het nog nie moge zien!!🙂
    ma het zulle al wel weer mooie fotos worde !!
    en klopt da da die sneeuwvlokjes zo elke dag iets anders doen ?
    iloveyou(l)(l)

  11. Op dat van Antwerpen: Komt er ook zo’n spotje daarvan op de Tv??
    xx

  12. haha ja je hebt gelijkk, kziie je in de spiegel😀
    x

Geef een reactie

 
