Me love :-)

Vlug voor ik ga shoppen met mijn vriendinnekes nog één van mijn lievelingsfoto !!! De make up heb ik ook zelf gemaakt en daar ben ik best fier op🙂 Hope you like it too ?

dsc_006-92-copy

dsc_0062-copy-copy

~ door Pauline Grossen op december 18, 2008.

17 Reacties to “Me love :-)”

  1. Die foto is inderdaad prachtig!❤

    x
    BCFE

  2. bjoetifull :p met us leuke hond :p ja d’examens zijn gdn! whiii ^^ ME LIKE (morgen wel mijn rapport😦 :p)X3

  3. Prachtfto’s ! .<3

    Xjééééés.'(ll)

  4. yes yes i like it too pauline🙂
    ma zo die foto linkse fotos lijk je precies ouder
    maar ik vind het wel heel mooi!!!
    en vooral de shmink😉 +
    op die foto mee die hond heb je een kei tof rokje aan🙂

    iloveyou(l)(l)(l)

  5. zo sweet Love it to girl!

    Hopelijk wast plezant é tssn de Paulinekes rondlopen xD
    En kwou dak er bij was maja🙂

    ▬♥▬ Knuffj! Ti♥Amoo!_<33.

  6. Is dat een echte hond??

  7. kvind ook keijammer dak vndaag nie meemocht =(
    hopelijk ebben jullie jullie n beetj geamuseerd? ^^
    ma da zal wel zeker :p

    &; tzijn echt sjieke foto’s ^^
    ♥.loveyou’

  8. Prachtig!!!
    Nog es bedankt vr de leuke dag vandaag!
    Twas echt lang gelede mak ben écht blij dat ik u in levende lijve heb gezien!!🙂
    Nog veel plezier met u aankope hé😉
    Hopelijk tot snel!
    Xx

  9. funny hair, and I love the picture with the dog !

  10. Mooooooiii😀
    x

  11. Twas supper plientjéééé!.<3

    Iloveyouuuu!x

  12. Moooooi !!!😀
    Xxxxx

  13. plieeenn.<3
    deze foto is zo prachtig!
    echt zo sjiek.
    iloveyou❤

  14. Heej lieve meid!
    Alles goed ?🙂
    IK MIS JE.
    Je bent geweldig🙂
    & Hoe was je rapport ?
    LOVE YOU !❤

  15. I like it (L)

  16. Prachtig!

    xxx

  17. dank uuuuu !!

Geef een reactie

 
