Antwerp with Tha Girlz :-)

Donderdag had ik afgesproken met een paar vriendinen, Tha Girlzzzz,  om te gaan shoppen in Antwerpen ! Het was zalig é om iedereen terug te zien🙂 Sommige had ik een tijdje niet meer gezien🙂 We hebben ons super goed geamuseerd en natuurlijk ook geshopt é , wa dacht ge wel  ;-)  Ik heb massa’s mooie dingen gezien , in feite had ik de F&C  kunnen leegkopen  :-)  of the  R&T hihi ! Daarna zijn we ook op de Meir geweest en we hebben ook foto’s genomen van mij voor mijn super poster  ! Ik hang idd een beetje overal, zo leuk en die canvassen , amai ! Die zijn reuze groot  :-)  Ik heb trouwens van de stad Antwerpen zo een abribus poster kado gekregen , nu nog een plekke vinden om het op te hangen  ! We hebben ook veel foto’s genomen in de winkels enzo , alleen in de Claire’s hihi dat was een ander verhaal é 🙂 ;-)  Daarna zijn we ook met een deeltje van ons gaan eten in den DA of course en sommige zaten weer aan de Astérix, foei foei foei  🙂 hihi ! GIRLZ het was super leuk é ! Love you  Tisja , Marijke, Sanela, Mega Lindy, Helen en Helen🙂 We miste wel Evelyn, Sara en Fieke  !!! Next time better  !

dscn1856

dscn1859

dscn1864

dscn1870

dscn1873

Ow even vermelden dat ik een SCHITTEREND rapport heb  !!!!!!!!!!!!!!! Ikke super fier 🙂 NA 😉

~ door Pauline Grossen op december 19, 2008.

27 Reacties to “Antwerp with Tha Girlz :-)”

  1. Hello kitty!!=D
    Mooie foto’s!;-)

    Ilvoeyou❤

  2. Ja toch wel tevreden!:D
    Is echt goe!;-)

    Bij u?=D

    x3

  3. Twas suppersuppersupper.<3
    Wé moeté t nog iis overdoen héé =D
    Mr idd,
    in de clair’s was helemaal ne ander verhaal phaha ;p
    Jaja,
    mr de Asteriix was lekker zééé ! ;p
    Proficiatt met je rapportt hé, na !😀
    De mijne was ook redelijk goe, na ! :p

    Xjéééésss.<3

  4. het zag er echt superleuk uit!!!!

    iloveyou(l)(l)(l)

  5. Woow zo tof en mooi en lief! ♥
    Ik mis ulder ook zeh Ö
    pff next time willek geen les, NA! xD
    en PROFICIAT meisj! <33. ben fier op je!!

  6. zo leuk!🙂 proficiat met u rapport😀 Xje

  7. Proficiat mn Sweety met je rapport, i’m proud of you baby! ^^
    Hoop da we elkaar nog is terugzien want we horen elkaar zo weinig laatste tyd.😦 Ben u nog nie vergeten ze, hahaha. :]]

    Mis uuu. X❤

  8. ja idd ben nie veel online en als ik er ben dan ist om mn blog te doen🙂 Maar kben je ook nie vergeten zenne ! LY

  9. het was geweldig gistere jah❤
    volgende vakantie ng is e
    love you❤

  10. proficiat meje rapport ee!
    kebje ook gemist wi!
    maja kgaje ng wel zien ee🙂
    lys

  11. De Claire’s STINKT! NA !

    Haha, twas super❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  12. Het was geweldig !❤
    loveyouuuuu
    & ik hou natuurlyk ook van de andere meisjes ^^

  13. Haha , in de Claire’s mocht je geen foto’s nemen zeker ? Kheb dat ook is gehad in de H&M :p met zo’n hoedje lol🙂

  14. Ohh,
    wij mochten juist wéél iin de H&M foto’s trekken,
    & in de clair’s nii ;p
    Bwt; op diie eerste foto sta iik er vreselijkk op ! :p

    Kusjjééé.<3

  15. Hihi lol🙂 hier in de H&M in Gent niet.
    Maja we hadden toch ene foto hé :p & toen kwamen ze het zeggen😀

  16. ma ik heb jullie ook gemist hoor =(
    ma de volgende keer gaan we elkaar zeker ng s zien😉
    super datj rapport zo goed is meid😀
    proficiat😉
    ik heb 65% en n buis voor chemie (47%) en ik ben wel content want da is normaal daj 5% zakt in n 5de omda da ut moeilijkste jaar is🙂 maar mn mama is keiboos gelijk en jah =s
    ma kijk tis nu vakantie😀
    dus genieten we van de vakantie😉
    ♥.loveyou’

  17. Haaii Paulinee;
    Proficiat met je rapport!
    Bij my ist ook goe🙂
    & eindelijk, vakantiee !
    Wat ga je nog allemaal doen?
    x

  18. Haha ik mocht gisteren ook geen foto nemen in de PIMKIE😛
    Ma ik en zus (beste vriendin) ebbe ons da kleedje toch gekocht😀
    En nu kunne we er zoveel foto’s me nemen als we wille🙂
    Girl! veel plezier in de vakantie!!
    En denk’t is aan mij é terwijl ik ier zit te leren😦
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffel! en PRETTIGE FEESTEN!

  19. Fiieké,
    wij zullen aan je denken meid😉
    Xjéé.<3

  20. @ Sanela thnx girl!
    twordt tijd dat we elkaar ook is zien ze😮
    xx

  21. Leuke foto’s,
    en proficiat met je rapport!
    Mn ws ook goed alleen n buisje op latijn (47%)maja,maakt niet uit, dat doe k toch ni verder xx Veel plezier in je vakantie!

  22. Wat leuk je foto’s in de stad! Antwerpen is een hele leuke stad. Alleen wat ver rijden van mijn woonplaats in NL.

  23. Superr!😀
    Proficiatt met je rapport😉
    x

  24. Oooh twas écht leuk!!
    Moete we vaker doen!
    Haha die kerstmuts..da was écht lache😀
    En ooooh…den DA…mmmm
    Leuke foto’s Pauline!!!
    En proficiat me u rapport!!!
    Xx❤

    P.s. de Claire’s suckt!!!

    …Waar zouden onze H&M ballonne nu toch zijn?😀

  25. Twas leukk ^^

    Love you.x.

  26. Ooohh zo moojje fotowws!
    is het ni gweldig om jezelf zo groot te zien hange want jaaa,, da s groot! Bij die tweede ftoo zie je dat dus eh!🙂
    Ik ga je nu weer latee!

    Kusjess x

  27. Je hebt een nieuwe mode gelanceerd : girlZ met een Z zie ik nu opeens overal zo geschreven ! Je bent blijkbaar hot en vele kijken naar je op en willen doen wat jij doet …
    Suc6 (!) verder met alles…
    een lezer van blogs
    ps : ik maak een thesis daarover, over het fenomeen blog , over het invloed van sommige blogs op andere… ik heb al gemerkt dat sommige thema’s dikwijls terug aan bod komen …

Geef een reactie

 
