Vero Moda

Onlangs had ik weer een originele shootje met als styling de kleren van Vero Moda ! In de winkel werd ik geschminkt en daarna werden er verschillende outfits aangepast en goedgekeurd, leuk zo een hele winkel ( het was gesloten) voor jou alleen zeg  !!!En daarna mocht ik in de etalage tussen de poppen kruipen  voor de fotosessie, super idee é  ! Ik zeg je niet hoeveel beziens dat we daar hadden é 🙂 Al de mensen die voor de etalage stopte hihi , het was echt moelijk om geconcentreerd te blijven hoor !

dscn1542

Met mijn vriendje Wilfriedjeuh 😉

1572

dscn1569

De uiteindelijke resultaten komen eraan 🙂😉

~ door Pauline Grossen op december 23, 2008.

22 Reacties to “Vero Moda”

  1. Haha!! Das kei tof!!😀
    Jha; ik kan me wel voorstellen dat et dan moeilijk is om u te concentrere..XD
    Haha!! Wilfried..coole naam!!😀
    Die outfit is ook mooi!!
    Was die vanbij de kinderen of vanbij de dames?
    (Ik ken iemand die da zeker graag zou willen hebben :))
    Xx

  2. woow super zalig meisje!
    mooie kledij hé😀
    xx ♥ xx

  3. Suppeeeeeerrr.<3
    Phaha, k kan het gelovn joaa, hoeveel mensen er stonden te zien !=D &; diie kleren zijn ook supper mooooii.<3

    Iloveyou! x

  4. I like the pictures !
    Can’t wait to hear from you !!!
    Merry Christmas, Mijn Vriend !
    LY

  5. I meant Merry Christmas, Mijn Vriendin !
    Of course !

  6. Das een kei mooi kleedje ! =o en dat pulletje daarop !

    Supermooi ! xxx

  7. Amai zo’n knappe vriend,waar hebde die gevonde!=D

    Knufs x3

  8. Heej!!

    Heeft niks te maken met het artikkel mr jah =P

    Heb je nr miss België gekeken?
    Wat vind je vn Zeynep Sever (vr wie ‘was je’?)

    Merry Xmas =D

    Pauliiineee

  9. Supermooie kleren van Vero Moda é;-)
    toffe foto’s:-) ben al benieuwd naar het uitéindelijke resultaat:-)

  10. hey pauline,
    ik zie dat ge nog altijd met volle overgave doet wat ge graag doet.
    Tof dat ge nu ook danst enzo.
    Hoe is het nog met u, zo gewoon, op uw nieuwe school enzo?
    En met uw broer, zijn jullie nog altijd zo close?

    x Ninke

  11. hihi ja da zal wel dat je veel beziens had🙂
    ma het zijn kei mooije klere en die schoenen zijn dat er van jou?
    want die zen ook kei mooi!!
    ik ben ook al benieuwd naar het resultaat zene !!

    iloveyou(l)(l)(l)

  12. Heey
    KLeedje is heel mooi!
    En ik denk dat ik die schoenen zelf heb xD
    Oh ja ik heb de Dag Allemaal gekocht en het artikel van Antwerpen met jouw foto staat erin😉

    x Audrey

  13. leuk
    X

  14. Hahah

    Die is goed gevonden:):)
    Ik zou ook zo wel leuk vinden.
    Wil je een paar mode bureaus door sturen???
    x Paulien

  15. echt moooiii :)ge bent echt zooon moojjee ! Merry christmas!
    Loveyouu!

  16. Leuke foto’s! Vero Moda is een leuke winkel… daar zou ik ook wel ff alleen in willen shoppen.
    Hadden ze die paspoppen niet ff kunnen aankleden? Toch geen gezicht zo.

  17. Hihi !
    zo graaf !! x’D

    x

  18. […] met mijn dikke friend Wilfried  ;-)   Zoals ik al vertelde in een vroegere post over Vero Moda was deze shoot echt wel fun  … vooral met Wilfried heb ik veel gelachen  en met de […]

  19. Wow zo grappig! Ik zou me echt niet kunnen concentreren!
    Wilfriedje, ik dacht eerst dat je met een megaknappje jonge moest posere en toen pas zag ik hem. Wow.. wat een teleurstelling maar hij is ook wel knap… (Uhum…)

  20. hahaha Emma🙂😉 ja ik was ook een beetje teleurgesteld maar wilfriedjeuh is super sympathiek !😉

  21. Maar wilfriedjeuh kan ook niks verkeerd zeggen eh! Je kan hem al je geheimpjes vertellen want hij zal wel zwijgen eh! =) xxx

  22. Ja Emma da’s volgens mij wel super leuk aan Wilfriedjeuh😀

Geef een reactie

 
