Back !

Ik ben teruuuuuuuuuug🙂 ;-)  Het was super zalig  !!!!!!!!! IK wil jullie bedanken voor alle mooie kerstkaarten , mijn brievenbus was goed vol en ook voor de vele emails  ( 195 nieuwe emails , dank uuuuuuu, ben al een uur bezig met antwoorden , hopelijk vergeet ik niemand , jullie hebben echt super kaartjes gemaakt , amai !!! ) En natuurlijk heb ik massa’s véél foto’s ….  2000 zeker  OMG ! Ik weet dus wat doen é vandaag ! Kom dus regelmatig terug kijken voor de foto’s van mijn tripke é 🙂

dikke knuffels iedereen  !!!!!!!!!!!!!!

kerstman1

~ door Pauline Grossen op december 26, 2008.

7 Reacties to “Back !”

  1. super meisje🙂
    ik heb ook ng een kaartje maar geef het je liever persoonlyk af🙂
    we spreken wel ng eens af he🙂
    desnoods kryg je het pas met pasen haha je zal het krygen🙂
    weet je me te zeggen wanneer je ng es thuis bent om ix te doen…
    ik ga wss ng naar oostende gaan shoppen deze vakantie, moest je ook ng een dag kunnen weet je het me dan te zeggen?

    lysm!
    xxx

  2. doe ik zeker 🙂 nu ben ik bezig met 2000 foto’s te bewerken !!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :p

  3. hehe en er komt ng n kerstkaartj aan😀
    maar kben eerst je adres aant zoeken :p
    ♥.loveyou’

  4. kijk al uit naar de foto’s
    nu LEREN😦 :p
    xx ▬♥▬ xx

  5. Hi Pauline,
    Welcome Home🙂
    xxx

  6. Yéééyy, Back in hometown ^^
    Kwouw dr ook zijn … Lékker int zonnetjeé !
    haha ! da moet wél zalug zijn geweéést éé
    Ö

    <333 EzratJ

  7. Lieve Pauline, mijn mede-videoclip meid ^^
    Heel veel kerstwenjes voor jou!
    Dikke knuf
    xx

Geef een reactie

 
