Kidstop20

Af en toe mag ik eens een shootje doen voor de kleren van de kidstop 20 collectie en dan zie je de foto’s op de site, in de folders van promo fashion en ook in het funboek uitgegeven door Kidstop 20 !

Ik had zelf de foto’s nog niet eens gezien maar ik kreeg berichtjes van verschillende mensen dat ik met een foto te zien was in het boek  van KT20 🙂

Die kleren vond ik weer super, helemaal mijn genre, vooral de riem 🙂 die ben ik direct gaan kopen 🙂😉

dscn1335

dscn1346

en hier uit de brochure

scannen00061

bedankt Lien om mij dat door te scannen  !!! Want ik had dat zelf niet eens door  !

En ik wil ook iedereen bedanken die mij van alles en nog wat opsturen van mijn shoot voor Antwerpen feest in’t stad  , amai  , ik krijg wel elke dag mails en berichtjes met foto’s of  krantenknipsels en berichtjes met : ik ben gaan schaatsen en je hangt daar overal of je bent in de Humo of in HLN 🙂 Wat ben ik blij dat sommige mensen dat opvolgen  hihi want ik ben daarin super slecht é 🙂 allé een laatste lading  van foto’s die ik binnenkreeg 😉

5 kkk

naamloos1 pauline-001

~ door Pauline Grossen op december 27, 2008.

30 Reacties to “Kidstop20”

  1. da zen leuke kleren aja😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  2. oooh zo leuk meid ^^
    ♥.loveyou’

  3. dank u schatjes 🙂

  4. CUTE !!!
    xxx

  5. Leukk! khad je geziien in het boekje😉
    ilu!!♥
    x

  6. Ja Kelly , jij had zelfs gemaild é 🙂 of hier iets gezet 🙂

  7. amai kben een week op reis geweest en khad ier veel werk ze😉
    zoveel mooie foto’s enzoo!!
    paulineke ge zijt echt n prachtmeisje! :p
    x.hvu!<3

  8. dank u Nele zooooo lief 🙂
    xxx

  9. Mooie foto’s !!

  10. bedoel je over dat je in het boekje stond?
    Jaa ik dacht van wel, khad hier iets gezet😀
    haha was best wel grappig, ik kreeg zelfs berichtjes van een paar vriendinnen; Kelly, Pauline staat in het boekje van de promo fashion😛
    ilu ♥
    x

  11. leuk é zulke vriendinnen 🙂

    @Janne , dank u !! Alles goed bij jou ???

    xxx

  12. haha ja, da’s zeker leuk😀
    en als ge dan ook nog zo een vriendin hebt die in de boekskes staat😉😛
    x

  13. heej
    ik heb uu ook veel zien hangen en in de krant zien staan amai .
    Het zijn kij sgoone kleren van kids top 20 en ge staar er goed mee:p groetjes wiam(k)(k)

  14. dank u Wiam 🙂

  15. ik had da ook gezegt é van de kids top 20 tees dus!😀😛
    mama had het gezien😉 Knuffs!<3

  16. ah ja dat weet ik nog 🙂 gelukkig dat jullie dat zo zien é 🙂😉
    knuffels
    LY

  17. Dit zal wel Vero zijn zeker?😛
    xx Ly 2! Mamie ^^

  18. HA! Ik ging het je dus NET vragen he Ö
    Ik ga dus naar de site van Antwerpen omdat ik daar iets moest opzoeken, en kom je dan zo op de grote beginpagina…
    Zie ik daar zo’n meisje bij n kerstboom staan, denk ik, tgoh die lijkt toch wel ontzettend veel op Pauline zeg!😮
    Ik dacht, aach, dat kan niet, zij woont aan zee! Waarom zouden ze voor de site van ANTWERPEN nu iemand van zee vragen? :p
    Maar dus blijkbaar toch!😮 ^^
    Zo leuke foto meid!
    En jij ook een zalig 2009 toegewenst he! x

  19. zaaaaalige foto’s!!!!
    lysm!

  20. @ Pauline: Jha met mij is alles super, en met jouw?? + prettige feestdagen he!

  21. Jha, die kleren vd KT20 staan u goed!!
    En ge staat zo leuk in de brochure!!!🙂
    Pauline…ge zijt een madam met klasse!!😀
    Xx

  22. hih ma wa boek bedoelde van de kt20?

    wel ne mooie fote ze !!🙂

    iloveyou(l)(l)

  23. ja dat bestaat zo een “funboek” noemt da, in de boekhandel
    xxx

  24. Ohh; diie kleren zijn zo moooii.Ö
    Idd; die riem is échtt moooii.<3
    Oohhjaaa,
    ik heb nog ne foto van zo;
    dicht bij de Metropolis,
    ik ging trug van de dansles & had prongeluk de verkeerde bus genomen & kwas dicht bij de metropolis,
    & zag uu hangén,
    dus hebk maar ne foto getrokké héé😀
    Kzal ze drect doorsturen😉

    iloveyouuuuu.<3

  25. ow ja cool Sanela!! zeker opsturen !!! naar de gmail liefst alst kan🙂
    dada
    kus en knuffels

  26. Heejj Pauline!
    Supermooie foto’s! Je staat er weer zooo gewldig op, maar dat doe je altijd! =) En jeejj ik heb die riem ook! Want inderdaad, die riem is cool!
    Kusjess
    loveyouu!!

  27. de beste wensen liefje.
    ja de shoot was goed : )
    i love you
    & ’t maakt nie uit dat ’t een dag te laat was😉
    beter laat dan nooit weet je wel x

  28. Schatje toch😉
    Je weet da jij da mag eh : )
    Zeg me maar als ik hem moet doorsturen.
    Love you girl!
    I’m proud of you❤

  29. Echt mooooi die klére (:
    Kvindt zé echt geweldig .<3
    enjuaaa , die vlagge &poster’z ;
    OMG da hangén echt ovérall znuu ,
    Daz echt tof ,& moooooii (:
    Iloveyouuu.<3

  30. Veel succes nog .
    je foto’s zijn prachtig hoor !

Geef een reactie

 
