Meet Wilfriedjeuh :-)

Hahaha en hier de eerste foto van mijn shoot met mijn dikke dikke vriend Wilfried 🙂 ;-)   Zoals ik al vertelde in een vroegere post over Vero Moda was deze shoot echt wel fun 🙂 … vooral met Wilfried heb ik veel gelachen 😉 en met de reacties van de mensen op straat die zo aan het kijken waren toen ik daar in de etalage was🙂 maar Ja de fotograaf heeft ook zijn best gedaan om véél volk te lokken op straat (no comment M )(inside joke of zou ik toch de bewuste foto hierop durven zetten , hum I will think about it !)) hihihi

Dank u aan Ellen voor de MU en natuurlijk aan Vero Moda voor de toffe kleren ( allemaal te koop dus bij VeroModa)

dsc_0258-copy

~ door Pauline Grossen op december 28, 2008.

22 Reacties to “Meet Wilfriedjeuh :-)”

  1. bere mooie foto wi meisje!
    tot binnenkort ee🙂
    lys

  2. Awesome picture🙂 That is a lucky mannequin😉
    xxx

  3. ow Jason are you awake😉
    xxx

  4. Moooie foto,, weer iets hélemaal anders.
    Kusjes! x

  5. yeah, I had a hard time sleeping😉

  6. die foto vind’k zo zalig eh !🙂
    love you xxx

  7. dank u lieverdjes !!!
    kisses
    xxxx

  8. Moooiié fto lieveke.<3
    &;
    iiloveyouuux

  9. Toffe foto !!
    XX ily

  10. Coole foto é😀

    Ti♥Amoo!_<33.

  11. Kei mooie foto, en jij staat dr heel mooi op, en ook mooie kleren! En wilfriedjeuh is kei stoer xD

  12. kijken naar je mails🙂
    lys

  13. Prachtige foto Pauline. Ik zie wel twee etalagepoppen – lol.
    Pauline, ik wens je een prachtig eindejaar en een FORMIDASTISCH 2009 toe! Kusjes – Stijn XXX

  14. hehe ja photoscape is n gratis programma daj vnt internet kan halen voor foto’s te bewerken😉
    wel ng sjiek ^^

    Wilfried is coowl B)
    phaha :p neen mor tis echt sjiek😀
    en als de fotograaf Marc Mollier is dn denkuk dak al weet wa datie gedaan eeft om de mensen daar te lokken :p
    hehe xD

    ♥.loveyou’

  15. haha jaja evelyn ik denk idd dat je weet wat hij onbewust (allé denk ik toch) heeft gedaan 🙂😉 hihihi

    @Stijn : reuze bedankt !! Voor jou ook het allerbeste voor 2009 !!
    xxx

  16. Super mooie fotow❤ en kleren
    gij bent een echte mannequin .
    Alé ben door he <3<3<3<3
    _xxxx_wiam:D

  17. zo’n gespierd lijf😮 (vn wilfried é ;-))
    leuke kleren é ;D

    x3.loveyou ♥

  18. Mooie foto, en leuk idee!

  19. hihi kei tof
    da heb ik nog nooit gezien zone shoot
    da zal wel leuk geweest zijn !!!🙂

    iloveyou!!!

  20. da van hier boven is van mij
    namm vergete🙂

    xxx

  21. knap meid ben jij het popje dan;))) beste wensen nog he schatteke van fam.dobre en thuis ook he

    ciao
    happy NEW-year 2009

  22. Pauline!!🙂
    Tis écht een mooie foto!!

    P.s. De kleren zijn ook heel mooi!!
    Xx

Geef een reactie

 
