Crazy !!!

Hahah ik was even op het net en kwam zotte video’s tegen  ! Hier een greepje ervan !!! Veel kijkplezier  !!!! kon niet kiezen 🙂😉 Jullie ?????

~ door Pauline Grossen op december 29, 2008.

13 Reacties to “Crazy !!!”

  1. haha ik vind de kerstmisbabies toch et sweetest zeh😀

    ▬♥▬ Knuff!

  2. Hhaha;
    supper leeuukk !=D

    Iloveyouuu.<3

  3. HAPPY NEW YEAR, MIJN VRIENDIN !
    xxx

  4. ja die baby’s zijn super é 😉

    Thanks Jason !! To you 2🙂
    xxx

  5. Ik vind ze allemaal crazzy en tof enz!

    Pauline, gisteren avond heb ik jouw op tv gezien! Met het reclamespotje van Antwerpen, na de slimste mens ter wereld op één !!

  6. hey Janne ja is dat nog altijd op Tv , cool , ikzelf heb het nog niet gezien :p:p maar ja ik ben ook niet veel thuis en kijk dan bijna geen tv 😉
    Bijna 2009 é !!!🙂
    xxxx

  7. ik kan ook nie echt kiezen hoor maar de baby’s en de vogeltjes vind ik wel cool😉

    xxxx
    laurence❤

  8. @ Pauline: Ja idd alvast n tof jaar mt veel leuke opdrachten toegewenst😀

  9. hihi ik vind ze allemùaal wel tof
    maar ik vind het tweede en da mee die babytjes en het laatste het leukste!!!!
    en happy New Year!!!!

    iloveyou!!!❤

  10. De beste wensen voor 2009!
    En dat je mooie ogen mogen blijven stralen!

  11. Pliien liieve schat,
    alvast een gelukkig, tof jaar met supper leuke opdrachtn toegewenstt;❤
    Iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!x

  12. Pff ik kan ook nie kiezen!
    Kvind ze allemaal wel cool!
    Maar ik denk dan toch da met die babytjes xD..
    En morge en overmorge bennik weg dus kwens u nu al een suprleuk 2009!!!!
    xx hvu!❤.

  13. Die met die baby’s zyn echt leuk! =)❤

Geef een reactie

 
