WOW

Ik heb net 2 super super leuke dagen gehad hoor ! Ik kreeg namelijk bezoek van mijn vriend Heinziiiiiiiiiiieeeeeeee :-)  We hebben héél véél gebabbeld en  Heinzie had ook een super verrassing mee voor mij  !!!!!!!!!!! Ik kreeg zomaar een gitaar van hem 🙂 WOW é  , met alles erop en eraan zoals een stemmer en verschillende plectrums !!!!! Het is een spaanse accoustische gitaar en ik vind hem echt beautiful :-)  Ik heb al zitten oefenen, ocharme mijn ouders 😉 maar ik kan er al een beetje iets van🙂 tegen de zomer heb ik Heinz beloofd om een liedje te kunnen spelen 🙂 Ik ben echt echt keiblij met deze verrassing ! Heinzie, Love you, you’re the best  !!!🙂

Natuurlijk hebben wij de volgende dag ook geshoot  ! Maar de foto’s komen later op de blog 🙂 Nu even mijn beautiful gitaar 🙂

img_6398-copy

Hier zijn we de foto’s aan het bekijken🙂

_6381

~ door Pauline Grossen op december 30, 2008.

24 Reacties to “WOW”

  1. cool, nice guitar and lovely pictures !
    xxx

  2. That was me. btw !

  3. Voor jou ook een suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper 2009!!!!!!!!!
    XxXx Julie
    ily!!

  4. Dat is wel een heel leuk cadeautje! Veel oefenen dan!
    Nog een leuke vakantie gewenst

    liefs,
    fannyke

  5. dank u Fanny !!!! Voor jou ook
    xxx

  6. amaii super cadeau!!😀
    gelukkig nieuwjaar gewenst é Pauline😉
    LY
    x

  7. ik was het trouwens hierboven é xD
    naam vergeten..
    x

  8. Wauw leuk dat je een gitaar hebt gekregen!
    De foto’s zien er heel leuk uit!
    Dankjewel, jij ook een heel gelukkig 2009 toegewenst!

  9. amai tis ne schone ze!:D
    Vroeger als ik klein was had ik zo een kleine elecktrice hha😀 grappig eigenlijk!:p
    Het beste voor u en u familie in 2009!:D

    Iloveyou x

  10. ééé zoo cool !!!

    Prettige feestdagen éé ! ^^
    xx<3

  11. Woow zalig!
    Heinziie is idd the best😀
    ps: I think I’m gonna like the pictures! ♥

  12. binnenkort heeft th een nieuwe vrouwelijke gitarist!:D
    Pauline Grossen Hha😀

    Knufs x ly

  13. ja de foto’s zijn very “soft” out of bed , zonder een grammeke schmink ! the real me dus hahahaha🙂

  14. Amai prachtig die je al kan zien! ❤
    En supermooie gitaar!!!
    Haha, en Paulinetje wéér in de nacht geshoot?
    Of was het iets vroeger😛

    x
    BCFE
    Mahal kita

  15. Prachtige foto die je van ver kunt zien! ❤
    En supermooie gitaar!!
    Al goed dat ik & Emma er niet waren, of we hadden u wéér in de nacht geshoot ocharme Pauline!
    We all love Heinzie😛

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  16. hahahha nee nee nie ’s nachts 🙂 twas ietske vroeger 😉
    we all love mega lindy 😉 xxxx

  17. Kei toffe verassing! + veel succes met het leren gitaar spelen, kvind t egt n kei sgoon instrument!

  18. And we all love die prachtige Pauline grossen😉
    Oh & natuurlijk Astérix !

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  19. Zo liief vn Heinziieee.<3
    +vééél succes met het gitaar spelen hé liiefke😉

    Iloveyouuuuux

  20. Oooooh meid das echt keileuk &; lief jom Ö
    amai zeg :p
    kben lichten jaloers xD
    neen echt waar je verdient het!
    &; je gitaar is prachtig!
    Kben benieuwd naar de foto’s ^^
    ♥.loveyou’

  21. Owww Plientjeeeeeeeeee!😀

    Je staat er super op lieverd! Hééél veel plezier ermee en doe je best he… Je weet, als wij samen in de zomer niet vloeiend een liedje kunnen spelen neeem ik hem mee terug!!😉

    Een hele fijne jaarwisseling Plientjuh, en maak er weer wat moois van in 2009!!!

    XxX & hugzzz,
    Heinzzzzieeeeee.

  22. wohw zo coowle!
    & suprftow!❤.

  23. Woooooww joaaaa daz duuus écht wel suuuuuprduuuupr éhh ;
    veeeeeeel su6 met jouuu gitaaaaaaaar (:❤

  24. Ooowhh wat een leukk cadeautje!!
    Daar zou ik echt van versteld staan!
    Veel oefenen maar^^

    Kusjess voor mijn lieve schat! x3

Geef een reactie

 
