The best of 2008

2008 was een super jaar voor mij ! Ik heb massa’s leuke dingen mogen doen … wat  mij bijgebleven is :

* Super toffe nieuwe meiden op school leren kennen, Tha Girlzzzz  are Miss Mell, Morgii, Febe, Ysseï, Lola, Axana, Liese, Gianna, Kimsy, ….

* Mogen meedoen in een keigoede film  : De helaasheid der dingen !!

* Al mijn super reportages van JAM : zoals TMF awards, Tokio Hotel, Nacht van de Vlaamse sterren en much more

* Auditie voor de Cheerleaders en aangenomen, elke training met de girls is fun !

* Mijn super nieuwe vrienden bij BCO ( basket ) , de beker gewonnen, het afscheid van mijn vriend Sam en de fanclub  leden!

* Het ontdekken van een nieuwe hobby : gitaar spelen (dank u Heinz)

*Verschillende leuke opdrachten soms gekoppeld aan een reisje

* Mijn trip naar London + ontmoeting met topfotografen !

* Het afspreken met tha Girlz voor gekke shoppingsdays in Brugge, Antwerpen, Oostende enzovoort

* en veel meer ….

Dat alles was 2008 !!!.. welkom 2009 !!!!

3432

Nog een foto🙂

pauline_166_1

~ door Pauline Grossen op december 31, 2008.

26 Reacties to “The best of 2008”

  1. Kei mooie foto! kdacht eerst amai aan de kust, maarja is ni zo moeilijk he😛 Ja je hebt idd veel leuke dinges gdn! veel plezier enzo in 2009, feest maar goed xx

  2. Liefste schat.
    ’t Zijn prachtige foto’s!
    Eentje met de kledij van m’n mama d’r winkel zelfs ;p
    In 2009 wil’k je zeker nog is zien eh :)!
    Je bent geweldig & ’n lieveke!
    & Mijn topmodelletje.

    Love you girl.

    May all your dreams come true & I wish you a happy new year,
    with lots of luck & happiness.❤
    Ook aan je mama & papa eh liefje.

    x Kus

  3. Een fijn uiteinde meis !
    Ik vond het leuk om je blog afgelopen jaar te ontdekken.
    En bedankt dat je de mijne zo nu en dan leest en bekijkt.
    Veel geluk, gezondheid en weer leuke dingen in 2009.

    xXx Honne

  4. mooié fto’s
    happy new yearr !

  5. Lieve Pauline,

    waauw, wat een geweldige eindejaarsboodschap weer! Je ziet er super uit! En het is een mooi idee op het strand…

    Ik wens jou in 2009 nog veel meer van wat 2008 je bracht. Je bent een echte ster.

    Dikke kus van kleine Cyrus :-)(hij is adorable!!!)

    Anne-Marie

  6. Plieeentjeee!
    Jij bent zoo geweldigg!En zo’n knappe foto’s !! Die vanop het strand is echt super super leuk!!Ik wens je de beste wensen voor 2009 !!!
    kussiee x knuffieee
    liesjee x

  7. Dankje voor je kei toffe reactie dat moet idd eens gebeuren😀 !!
    Xx Julie ily

  8. Tuurlijk ga ik mee op tournee!:D
    Meteen ze!;-)
    hha😀
    Veel plezier met alles wat ge gaat doen in 2009!:)

    Knufs x ly

  9. superfoto’s x)
    en ja brugge mochten we toch nie vergeten ee x)
    tot in 2009 liefje!
    wanneer spreken we ng es af kmisje wi kerl!❤

  10. Asterix is ontstaan❤

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  11. Supr mooie footoo’s😀
    ik ben er mee weg see ya in 2009!!
    Love you! ♥ Knuffs!

  12. jy Springt hooog! Ö
    xx

  13. HAPPY 2009!**

  14. Wat een originele manier om een nieuwe jaar te starten ! Typisch iets voor jou ! Ik wens je heel veel geluk in 2009 !
    Groetjes

  15. Luv the pic,
    with the candle !
    xxx

  16. waaaa zo’n sjieke foto’s meid =D
    echt sjiek gedaan ^^

    en meid ook n dikke vette gelukkig nieuwjaar ofzoiets😀
    kwens je ook het allerbeste toe &; veel succes voor alle komende opdrachtjes die je trg uitstekend gaat uitvoeren ^^
    Kben keifier op je!
    Never change!
    ♥.loveyou’

  17. BIG KISS !!!!

  18. Happy 2009🙂😉🙂
    It turns out that I have the night off🙂 from PH !
    So, I am going to go party !
    You are the best, Pauline, and I hope that you have the best year ever ! TTYL
    Jason

  19. Gelukkig Nieuwjaar!😀

  20. gelukkig nieuwjaar pauline

  21. Happy NewYear❤

  22. Dat je uit 2009 nét zoveel mag halen als uit 2008!!

    Happy New Year!

  23. ….een prachtige bloemknop ontsluierd zich tot een schitterende zeldzame bloem……….

    Wij wensen jou en je ouders al het beste toe voor 2009 en mogen al jullie dromen uitkomen!!!

    Dikke knuffels xxx

  24. Happy 2009🙂

    & is _KeepOnSmiling….nzovoort ook ’n account van jou ?

    x

  25. Oeww ik kom hier wel een beetje laat kijken,
    maar ik ben zo verslaafd aan deze blog geraakt🙂
    En dit hoekje had ik nog niet gezien.
    Prachtige foto’s en maak jij er ook maar een fijn jaar van!
    Dikke kusjess voor mijn lieve schat x

  26. Oeii,, die reactie hierboven van “anoniem” is van mij,
    ik was naam vergeten in te vullen!🙂

Geef een reactie

 
