Pradthana

Vandaag had ik een shootje met Pradthana ! Ze is een vriendin van mij  bij de Cheerleaders en vroeg al een tijdje om met mij te mogen shooten omdat ze vindt dat ik keimooie foto’s heb! Zogezegd , zogedaan dus en ik heb  ook voor haar een shootje geregeld! Ze kwam af met een sportzak vol met kleren en ik had 2 koffers vol schmink mee ! Je wilt niet weten hoe de  “studio42” er daarna uitzag 😉 Alles lag op een hoop op de grond  ! Ik was verantwoordelijk voor de styling en de make up hum hum 🙂 ;-)  Maar we hebben heel veel gelachen of course é ! En wie weet wordt Pradthana dan even “bekend” als mijn topmodel Julie 🙂 Die nu met de grootste fotografen shoot 🙂 We hebben een paar duo’s genomen omdat ze dat perse wilde en dan ook een paar van haar alleen🙂 Hier al een paar duo foto’s  ! Mooi toch ?

7

22

5

11

~ door Pauline Grossen op januari 2, 2009.

19 Reacties to “Pradthana”

  1. txs for chatting🙂
    The pictures look pretty good !
    xxx

  2. Héél Mooi!!❤

    x
    BCFE

  3. ze zijn supermooi🙂
    dat wil ik ook wel ng es met je doen wi meid🙂
    haha🙂
    alle tot morgn ee stuur je sms wnr je in oostende bent?
    ik ben er al vanaf 13u30!

    x

  4. wa zo stoere foto’s!!

  5. allereerst;
    HAPPY NEW YEARRRRRRRRRRRRRRR ^^

    &; keileuke foto’s ^^

    ♥.loveyou’

  6. aaah leuke foto’s!

  7. Leuke foto’s! Dat gele tshirt heb ik ook. ^^

  8. Kei leuke foto’s!!!
    Moet wel tof gweest zn!

    ps. ik zie je vaak op tv mt da dinges vn antwerpen🙂

  9. hahaha ja nog nie beu gezien ? Ik kan geen gazet of tijdschrift opendoen en de foto staat er ook al :-))) Zot zenne !
    xxx

  10. Neuh hoor da bn k nooit beu gzien, ma altijd net als k de tv opzet is da dr op xD ja is waar, je staat er idd egt kei vaak in!! Moet een tof gevoel geven!!😀 xxx

  11. Kei mOooie Fotoo❤

  12. ggd
    &; dank UU meid ^^
    ja twas egt leuk ^^!
    oudejaarsavond was gwnweg superrrrrr =D
    wat heb jij gedaan? (:
    ♥.loveyou’

  13. super foto’s🙂 en respect vr de styling ook :p
    egt leuk om zo is gwn met een vriendin te shooten zeker?
    X

  14. Nice pics !!!😀
    XxX

  15. Amai!! Toffe foto’s!!
    Een pluim voor d dame die verantwoordelijk is voor de styling en make-up!!🙂

    Xx

    En Pauline..Happy NewYear!!😀❤

  16. jaja ziet der mooi en tof uit +
    op die ene foto heb je een kei mooie ring van hello kitty aan😉

    iloveyou(l)

  17. Haha.
    Topmodel Julie ? :’)
    Gij bent gek Pauline’tje (l)
    love you

  18. Dieeeeeeeeeee zyn moooooi hoooor (:
    Iloveeyouuuu'<3

  19. Wow wat mooi ! Maar leg eens uit , heb jij van Julie een model gemaakt ? En kan jij zomaar voor een vriendin een shoot regelen?

Geef een reactie

 
