Blue Panther

Vandaag ben ik gaan trainen met de girlzzz van de cheerleaders en het was echt héél leuk!!!  2 uur lang zweten… ik heb een lijst gekregen van liefst 24(!) dansjes …. en dat moet ik allemeel kennen .. ojee !!! En deze namiddag ben ik even gaan shoppen , nee geen kleren dit keer maar gewoon even met mijn ouders weggeweest🙂 Ik kreeg ook véél vraag naar shoots zoals met Pradthana 🙂 Af en toe ga ik dat nog eens doen dus heb je interesse , laat het weten 🙂;-)

Ik kreeg ook nieuwe foto’s binnen ….  Blue panther :-)   Ik vind dat kleedje massa’s mooi , bedankt dat ik dit mocht aandoen voor deze shoot ! More 2 come ….

50

110

en als 2-luik

untitled-1

Amper op de blog en .. al een werkje van Fieke  .. Fieke .. vlugger dan haar schaduw 😉

rauwtch

~ door Pauline Grossen op januari 3, 2009.

26 Reacties to “Blue Panther”

  1. Woow das idd supr spr zalig en Mooi!♥
    Super foto’tjes again😉

    ▬♥▬ Ily!

  2. zo’n overcoowl kleedje meid😮 tpast goed bij u🙂
    egt leuke foto’s! vooral die tweede vindek supr stoer.
    X ‘loveyaa!

  3. Thnx Mamie! ♥ ly²!

  4. Echt sjieke foto’s meid!
    ♥.loveyou’

  5. I like all the leg, and you look ten-feet tall in the first one, but the second pic is my favorite🙂

  6. egt supermooie foto’s my🙂
    natuurlijk wil ik supergraag eens met jou shooten🙂
    wat had je gedacht🙂
    ale tot vanmiddag eee🙂
    ik stuur een smsje wnr dak der ben en je ziet dan maar🙂
    lys
    x

  7. Waaw! Even sprakeloos.

  8. @ sara : kmoet trainen voor cheerleader dans .. ergens tussen 1 en 2 … kmoe nog een bericht krijgen hoe lang .. dus kweet nog van niets !
    xxx

  9. Weer heel mooi! Dat jurkje is leuk. (:
    Haha, zal ik doen, alleen ik ben bang dat ik niet heel veel meer groei. ;P

  10. Kei mooi jurkje, wel kort amai!!
    Ook supermooie foto’s he!!
    Veel succes mt t onthouden vn je dansjes zou k zeggen :p
    Lijkt me wel ns super tof mt jouw shooten!!

  11. Suc6! meid😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  12. Paulinetjeee Ik wil ook wel eens graag met jou shooten!! Maar het moet natuurlijk niet éé!! =D Dan kan ik eens kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat..

    xxPaulien
    Aja je foto’s zijn heel goed gelukt !! Zo lijk alle foto’s van jou!! =:)

  13. Amai op die eerste foto, ben jij precies kei groot😛
    Foto’s kunnen liegen, hahaa is maar een grapje Choezie!

    mooie foto’s & mooi werkje!😀

    x
    BCFE
    Mahal kita

  14. idd da kleedje is super sgoon .
    ge zijt ook kij sgoon gesminkt of hebt ge da zelf gedaan .?.?
    de fotows zijn egt pragtig😀 AMAI
    _xXxX_

  15. waaw sjiek!! x.

  16. Prachtpics!!!
    Ge ebt gelijk; da kleedje is idd de max en ik vind vooral de 2de foto super!
    Ook een fantastisch werkje!!
    Xx

  17. @ Lynnekke en helentje!: thnx dat jullie men werkje mooi vinden🙂
    Na men exames vlieg ik er weer in xD

    Lil Sis hou je maar alvast klaar!😛

    ▬♥▬ Knuffs

  18. echt mooie fotos!!!
    ik zou wel eens met jou een shootje wille doen!!🙂
    ben gistere gaan shoppe op de meir ,eerste dag van de solde man echt nie te doen zoveel volk je kon nog niet eens passse echt veel volk en wie zie ik daar weer hange aan vlaggee wie zou dat nu kunne zijn🙂 …………PAULINE🙂🙂 :p

    iloveyou(l)(l)

  19. da zijn prachtige foto’s pauline! :]
    love you sweety (l)

  20. Leuke foto’s, alleen jammer van de oogschaduw op foto 1.
    Beetje overkill en naar mijn mening niet helemaal goed aangebracht voor gesloten of neerkijkende oogleden😉 .

  21. Pracht ftoo’s
    Ken je wel niet maar ja ..
    Mooi kleedje !

  22. heb je ook msn ?
    Begrijp wel als je het niet wil geven hoor !
    op die eerste foto’s lijk je wel groot
    maar tis mooi

  23. Dat kleedje is idd heel mooi !
    De tweede foto vind ik goed.😀 Xx Julie ily

  24. All in all…a great shoot !!!

  25. Moooooooooooooooooooooooooooooooi&Praaaaaachtig'<3

  26. Wooow!! Mooi!
    Heb je dat kleedje toevallig niet mogen houden?🙂

Geef een reactie

 
