Harajuku Lovers

Toch even iedereen bedanken die kaartjes heeft gestuurd , ik kreeg er vandaag nog eentje en toen dacht ik van allé, ik zal ze eens op een hoop zetten en inscannen , wie weet vind je die van jou hier terug ! Ik was héél blij met een briefje dat ik kreeg van een vriendin van vroeger .. . Stefanie was ik even uit het oog  verloren maar zij blijft mij wel volgen op mn blog en site (voor wat het toch niet allemaal goed is é 😉 )

lwensan

wens2

3-4 weken geleden heb ik een nieuw parfum gekocht HARAJUKU LOVERS (even goed niesen en je kunt het zonder probleem uitspreken😉 ) zijn super lekker parfums van Gwen Stefani  !!

Deze ‘oh zo leuke’ Japanse poppetjes behoren tot de Harajuku Lovers lijn van Gwen. De lijn bestaat uit handtassen, horloges, schoenen en kleding, en wordt nu aangevuld met de geuren. In totaal zijn er vijf poppetjes met ieder een geheel eigen stijl, geur en naam. Zo heb je de schattige Love, Lil Angel met haar engelachtige karakter, de zelfverzekerde G, de swingende Music en de zoete, onschuldige Baby.

Ik heb nu Lil Angel (haha wat dacht ge wel , lol) maar ik vind ze echt allemaal héél lekker en voor de flesjes alleen maar zou je ze alle 5 willen  !!!! Echt een aanrader …. !!!!

dscn2017

harajuku2-gwen-stefani

~ door Pauline Grossen op januari 6, 2009.

10 Reacties to “Harajuku Lovers”

  1. Mijn beste wensen Pauline ! Mijn kaart zit er zeker niet tussen 🙂 Maar ik hoop toch dat mijn e-card aangekomen is ?
    Groetjes

  2. Harajuku Lovers zijn zo schattig!
    Leuke kaarten heb je gekregen. (:

  3. precies iets nieuws dat je zo op de foto zelf kan reageren 🙂 En ik maar zoeken waar je reactie was Marijke hihi🙂😉

  4. ja idd, je kan nu op de foto zelf reageren😛

    Kei lief, die ventjes van de parfum😉

  5. ja wel raar want op mail komt er dan 1 reactie bij en ik maar zoeken en zoeken 😉 ik denk daar niet aan om op de foto zelf te klikken en te gaan kijken é 😉

  6. hehe, je kan dat rechts ook zien, bij je ‘laatste reacties’

    Ly!♥.

  7. Zo cool die parfum!:D
    En zo cute!:p

    Ily❤

  8. ah tof ik heb die ook al in de winkel gezien denk ik ma koste die nie veel?

  9. Leuke parfum!! en supertoffe kaartjes super populair ben je !

  10. Whiaaaaaaa , die parfum iz sgatig x)
    x

Geef een reactie

 
