HK

Toen we in Lissabon waren had ik aan iemand beloofd om daar eens een shootje te doen met haar … en omdat ze zo reuze HK verkochte had de fotografe mij gevraagd om zo eentje te gaan halen in de winkel ! Daar liep ik dus met mijn reuze HK in de straten van Lissabon 🙂😉 Echt geen zicht ! Maar de foto’s zijn wel mooi geworden en ik kan ze héél goed gebruiken want ik ben bezig met iets leuks .. later meer daarover ! Ik heb in ieder geval zeker 20 foto’s gekregen…. ! Het rare is dat, toen ik terug kwam uit Portugal, ik nog 2 andere shoots heb gehad .. telkens had het iets te maken met HK !! Het was wel pure toeval, ik vroeg daar niet achter, … resultaat… een overdosis foto’s met HK … dus jullie zijn gewaarschuwd…jullie weten nu al wat er te zien zal zijn op de blog 😉 Geen paniek , ik zal niet alle foto’s in één keer hierop zetten …

zo liep ik dus rond😉

_a5389

De eerste foto’s….

untied-1

More 2 come  !!!

Voor de rest begon mijn eerste dag al super !! Kwas keiblij om mijn vriendinnen terug te kunnen zien en achter school had ik al direct drama en daarna had ik afgesproken met een “grote” cheerleader om te oefenen voor  de komende auditie  ! Want ik moet wel enorm véél liedjes kennen en ik ben maar van begin augustus bezig en dat maar één keer per week , best wel héél véél om te onthouden dus é !!!

~ door Pauline Grossen op januari 6, 2009.

33 Reacties to “HK”

  1. HK-liefde ofzoo😀
    Schone foto’s!;-)
    HK heerst haha😀

    Ily x

  2. je drukke leven gaat gewoon door dus🙂
    ik hoop dat je niet al te veel werk voor school hebt dan!
    liefs,
    fannyke

  3. @Jelka;
    idd, HK heerst :p

    Supper moooiie foto’s! Ö
    Hihi, we wachten op meer foto’ss !!!!😀
    Kusjéééésss.<3

  4. Kei mooi!
    Jot hello Kitty heerst!

  5. schattig !!😀 XX

  6. Mijn eerste schooldag was FANTASTISCH ik mocht om 12uur naar huis terwijl ik eigenlijk tot 16:25 moest blijven. Wij hadden IJSVRIJ! de verwarming was kapot😛

    Leuke foto’s!

    x
    BCFE
    Mahal kita

  7. ijsvrij hihi typisch iets voor in antwerpen da 😉 pietzak !!!
    jaja druk druk , gelukkig had ik nog niets te doen voor school , nu ben ik net terug van dictie 🙂 en nu moet ik wel nog beginnen leren :p:p Tja we zijn weer begonnen zenne 🙂

  8. IL hk

    die eerste foto is super😉
    ook mooi truitje van hk

    xxx<3 laurence

  9. de foto’s zijn wel cool🙂
    mooie riem ook!
    X

  10. prachtige foto’s Pauline🙂
    khou van je

  11. dank u iedereen ! jullie zijn schatjes🙂

  12. echt super leuk hoorr! die foto’s met HK!♥

  13. prachtige foto’s pauline!
    kmisje!!!
    het moet snel weer vakantie worden🙂
    ik ga nu gaan leren aan mijn aardrijkskunde want ik moet tgn maandag de hele wereldkaar ( rivieren,oceanen,zeeën,woestijnen,landen en hun hoofdstad) kunnen aanduiden op een blanco kaart!
    hmm veeel werk dus!
    succes ng op school en tot binnenkort he🙂
    kebjegraag!

    x

  14. @ Sara ik ook!! Ö voor men examen
    zie dat totaal niet zitte!

    ♥ ly!.

  15. hahaha meiden , kheb ook toest morgen van … aardrijkskunde 🙂😉 maar wel minder dan dat é 🙂;-)

  16. Ahhhhhhhhhhhhhhhh onze riem❤
    Nu zie ik net,, dat ik ook een paarse skinny aanheb. Gekocht in de solden, amai en dan die ketting ook al😐
    Sebiet worden we nog identiek😀

    xx
    Mahal kita
    BCFE

  17. hihi ja é hoe welek ketting ? die K7-tje of die diamonds 🙂 We are twins 😉
    Ly

  18. oei oei strx begin je ng over HK te dromen en zo :p
    maar tzijn wel sjieke foto’s ^^
    ♥.loveyou’

  19. stel je voor 🙂😉
    hihi
    dank uuuuuu lieveke ! Next post is trouwens ook voor jou é ! komt eraan , even schrijven :p:p
    xxx

  20. Hi Pauline !!!

  21. Those pix are sooo
    cute !
    xxx

  22. Hééé TwinSiss!

    jaa die K7. Het wordt eng. Wij met onze All-Stars en kleding😛

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  23. hihi ja é !! Wel cool zo’n Twinsiss🙂
    xxx

  24. I like the messy hair ! I haven’t heard from you in a while !
    I sent you a e-mail !

  25. 😦

  26. Coming … 😉

  27. Echt leuke foto’s!

  28. dank u Maria !!!🙂
    xxx

  29. haha aardrijkskunde😛
    bij mij noemt dat nu Wero ruimte😉
    mss ken je dat nog wel van vorig jaar😀

    ▬♥▬

  30. love hello kitty !!!🙂
    gij zij preciew wel ne grote fan he😉
    wan op die fotos mee pradthana had ge ook al ne hello kitty ring aan !!

  31. amaj das wel veeel HK :p
    egt supr mooi!! :d

  32. amai veel hk en heel mooie fotow’s😀

  33. Ooooh supermooiii ! Wowww … Alle ogen zeker op jou gericht met zo een grote Hello Kitty in je hand?? ^^

    Kusjess voor mijn lieve schatt! x3

Geef een reactie

 
